31. Bölüm (Alıntı)

3.5K 129 12
                                    

Henüz bölümü düzenlemedim, üzerimde biraz kırıklık var ama yetiştirirsem yarın akşama gelecek canlar. Olmazsa cumartesi pazar telafi ederim. Bölümümüz yine iki partlı çünkü.

Diliyle ısladığı işaret parmağını duvara değdirirken cümlesini noktaladı.

'' Onu üzecek Sema. Bak, na buraya yazıyorum!''

'' Sen ondan farklı mıydın peki ? Seni gece kulüplerinden, kızların elinden kurtardığımı çabuk unutmuşa benziyorsun!''

Aslan'ın yüzüne aptalımsı bir gülümseme yerleşti. Sevgilisinin sözlerinde ciddi olmamasını umarak,

'' Onunla beni bir tutmuyorsun değil mi ? '' diye sordu.

*****

'' Allah Allah, ne hilesiymiş bu ? ''

'' Dokunuşlarınız bay Akın, beni her defasında narkoz gibi uyuşturuyor,'' deyip gözlerini kıstı ve mahsus bir şekilde onu suçlamaya devam etti. Arda, buna karşın, karşı koyamayacağı çapkınsı bir bakış sundu, ardından gözlerini dudaklarına dikip arsızlığıyla işaret etti.

'' Üzgünüm ama baştan beri hile yapan sizsiniz, bayan Güçlü! ''

Çiğdem pervasızca omuzlarını silkti.

'' Hiç de bile. Ben öyle şeyler yapmam!''

Arda başını iki yana doğru salladı.

''Yanılıyorsunuz güzel bayan. Siz, kalbimi çaldığınız gün asıl hileyi yaptınız!''

******

'' Çiğdem, az daha saçmalamaya devam edersen...''

Onun duraklaması üzerine damarına basmaya devam etti.

''Çekinme...çekinme, devam et hadi! Ne yapabilirsin merak ediyorum!''

Arda'nın gözleri de dudakları da hafifçe aralanmıştı. Bu kızla baş etmenin bir yolu yok muydu Allah aşkına ? Ama gariptir ki onunla yenişmeyi seviyordu. Ve tabi şaşırtmayı da!

'' Şimdi ne yapacağımı görürsün! Gel buraya...''

Ben Bir Tek Kadın Sevdim O da Sendin!(Tamamlandı) Bu Defa B'aşka Seri-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin