15.Bölüm (alıntı)

5.8K 178 15
                                    

Arkadaşlar 15.bölümü telefondan düzenleme yaparken yanlışlıkla basıp yayımladım. Bunu da sayfada belirttim ama iletilmedi sanırım. O sebeple tekrar kaldırdım. Bölümlerimiz aynı düzende devam edecek. Pazartesi ve Cuma olarak. Yeni bölüm yarın.

Çiğdem, uzaktan taklidini yaparken Arda'ya yakalanmıştı. Genç adamın kaşını gözünü oynatarak uyarmaya çalışmasına omuz silkip dil çıkarmıştı. Kendisini çiğ çiğ yiyebilmek için dişlerini biliyordu sanırım Arda. Ondan korkan da onun gibi olsundu! Islık öttüre öttüre biraz daha yanaştı ve kızın arkasına dikilip konuşmalarına kulak kabarttı.

'' Peki ya sen ?''

Kendini gösterip, '' Ben...ben mi ? '' dedi gergince. Çiğdem'e baş hareketiyle uzaklaşmasını emretti ama umursadığını söylemek çok zordu. Onu öldürecekti! Kesinlikle öldürecekti!

'' Evet şaşkın, tabi sen...'' derken kahkaha attı.

'' Bana bak, sen bir garipsin. Kaşın ayrı gözün ayrı oynuyor... İnce işler mi yine ?''

'' Yoo...yoo,'' dedi panikle.

'' Ben, sinema...sinemaya geldim de...'' Nefesini bir kerede koyuverdi.

Karşısındaki genç kız pek inanmadığından tek kaşını havalandırdı.

'' Tek başına mı peki ?''

Yeterdi bu kadar! Adam resmen beni yok sayıyor, gözünde mikroskopla görülen bakteri kadar değerim olmadığını dünya aleme duyuruyordu. Bu kadarı da fazlaydı artık! Benim de bir sabrım, bir gururum vardı sonuçta!

Arda tam cevap vermek için dudaklarını aralamıştı ki ufaklığı ondan evvel davranıp araya girmişti.

'' Hayır şekerim, benimle!'' 

Ben Bir Tek Kadın Sevdim O da Sendin!(Tamamlandı) Bu Defa B'aşka Seri-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin