GWIAZDKUJCIE, KOMENTUJCIE I OBSERWUJCIE MÓJ PROFIL.
NAJLEPSZY KOMENTARZ = DEDYKACJA
10 KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ. (PROSZĘ WAS, KOMENTUJCIE.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nawet, kiedy człowiek nie chce myśleć o drażniących go tematach, one z czasem zaczynają na siłę wwiercać się w ludzką podświadomość. Bezpodstawnie krytykujemy siebie, aby starać się usprawiedliwić ludzką głupotę a najgorsze jest to, że nie ma nic bardziej niesprawiedliwego niże nieodwzajemniona tęsknota. To jest nawet gorsze niż nieodwzajemniona miłość.
✉ Harry : Nie odzywasz się od trzech dni, czy wszystko jest w porządku?
✉ Ja : W jak najlepszym.
✉ Harry : Uaah, sarkastyczna Melanie to jest ta, którą uwielbiam najbardziej. A teraz mów co się dzieje.
✉ Ja : Nic się nie dzieje Harry.
✉ Harry : Ej, nie okłamuj mnie.
✉ Ja : Nie okłamuje Cię. Jest dobrze.
✉ Harry : Nie jest dobrze. Nie znam Cię od dziś Mel, ani nawet od wczoraj.
✉ Ja : No właśnie Harry, Ty mnie w ogóle nie znasz a najgorszy jest fakt, że w ogóle nie chcesz poznać.
✉ Harry : Oh a więc chodzi o tą pieprzoną imprezę? Dobrze wiesz, że muszę ograniczać nasz kontakt do wiadomości.
✉ Ja : Kurwa mać Harry! Mogłeś podejść i porozmawiać, przecież nie byłeś w pracy.
✉ Harry : Kochanie, to nie jest takie proste.
✉ Ja : Ależ jest! Podchodzisz, rozmawiasz i tyle. Widzisz? Nic skomplikowanego. Moim zdaniem po prostu nie chciałeś.
✉ Harry : A nawet jeśli nie chciałem? Boże Święty świat nie kręci się wokół tylko i wyłącznie Twoich potrzeb.
✉ Ja : Pieprz się Harry. Nie pisz do mnie nigdy kurwa więcej.
✉ Harry : Wiem, że jesteś zdenerwowana a ja palnąłem kilka słów za dużo. Ale takie jest życie Mel, nie zawsze wszystko będzie takie jakie sobie wyobrazisz kładąc się przed snem. Ale pomimo tego, że tak bardzo mnie wkurwiasz a ja denerwuje Ciebie to zawsze kurwa zawsze będę tutaj dla Ciebie. Będę bliżej niż sobie wyobrażasz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dobra kurwa mać
29.08.2015 to jednocześnie jeden z najlepszych i najgorszych dni.
Oczywiście chciałabym Wam podziękować za ilość pozytywnych komentarzy pod zeszłą notką ode mnie. Dziękuję za gwiazdki pod rozdziałem 12. Jesteście moimi małymi aniołkami. Dziękuję Wam za wszystko, czuję, że bez Waszego wsparcia, poddałabym się do reszty. Chuj z tym, że to internet, ale myśl, że osoby, które mnie nie znają a kibicują mi są cudowna.
Kocham Was najmocniej na świecie.
ps. jutro rozpoczęcie roku i w sumie cieszę się bardzo.
CZYTASZ
Telefon zaufania |h.s|
FanfictionOna była zakompleksioną dziewczyną potrzebującą pomocy i kogoś kto mógłby ją wysłuchać. On był pracownikiem telefonu zaufania. Co się stanie, kiedy świat siedemnastoletniej Melanie Carter, zwanej jako dziewczyny bez nazwiska, zderzy się ze światem H...