✉35

9.9K 852 85
                                    

Pobawię się troszkę w oszustkę, jednak robię to w dobrej wierzę, więc mam nadzieję, że nikt się na mnie nie obrazi.


Osoby czytające wcześniej o moim życiu prywatnym zdają sobie sprawę, że jest mi ciężko, ale nie chcę rozmawiać o sobie. Ta notka jest przeznaczona dla moich czytelniczek, najwspanialszych na świecie księżniczek, którym zawdzięczam bardzo dużo.

Pomyślicie, że ta notka jest tandetna i nie potrzebna, ale ja twierdzę wprost przeciwnie. To nie jest tak, że ja napiszę co mam napisać i palnę puste słowa w Waszą stronę. Cały czas utrzymuje kontakt z moimi przyjaciółmi tutaj. Nigdy nikogo nie potraktowałam źle, zawsze odpowiadam na Wasze wiadomości, jestem tu dla Was i to mówię cały czas i będę powtarzać do póki do póty będę prowadzić tu swoją działalność.

Ten wpis musiał się pojawić.

Dostaję wiele wiadomości od osób, które mają złamane serce, od osób, które tracą przyjaciół, od osób, którzy kłócą się z rodzicami i mają po prostu zamieszanie w głowie, od osób, które się okaleczają.

Wiecie to jest tak, że ja nie znam Was w ogóle, poznaje Was na tyle na ile mi pozwolicie, zresztą to działa w dwie strony, ale nie zniosę więcej Waszych załamań bo cholera jasna! Jesteście najcudowniejsze na całym świecie! Moje najlepsze pieronki, którym zawdzięczam tak dużo!

I to co teraz napiszę, kieruję do każdej osoby, której jest teraz ciężko.

Nigdy się nie poddawaj. To nie jest tak, że jesteś sama, ja zawsze będę tu obok Ciebie i może te słowa dla Ciebie nie znaczą nic, ale ja wiem jak to jest czuć się samotnie pośród ludzi. Nigdy nie możesz dać ludziom satysfakcji z Twojego upadku. Musisz się podnosić i walczyć dalej.

Wiem jak ciężko jest się podnieść. Cholera jasna do tej pory staram się w pełni wstać, ale w Ciebie wierzę. Nie jesteś sama w tym całym szalonym świecie. Szukaj ludzi przy których czujesz się sobą, przy których wiesz, że możesz zrobić to na co masz ochotę i przede wszystkim szukaj ludzi, którzy zaakceptują Twoje wady a nie tylko zalety.

Posłuchaj mnie kwiatku, czasem człowiek upada, aby wstać. Raz wstaje szybciej, raz wolniej, ale najważniejsze, że się stara.

Nie pozwól aby ktokolwiek ciągnął Cię na dno.

Nigdy powtarzam nigdy nie próbuj się okaleczać. Spójrz, Twoje ciało to nie kartka papieru, abyś mogła ją rozciąć.

Może dla Ciebie moje słowa są pozbawione jakiegokolwiek uczucia, ale przelewam w tym momencie każdą myśl, którą trzymałam od tak dawna, specjalnie dla Ciebie.

Życie jest do bani czasami, ale masz je tylko jedno. Nie zmarnuj go na przejmowanie się głupotami. Jeśli ktokolwiek Cię skrzywdzi, proszę nie odpłacaj mu tym samym. Bądź dobrym człowiekiem i bądź dumna z tego. Jestem pewna, że kiedyś to Ci się zwróci.

Dobro wraca.

Jeśli Twoi rodzice sprawiają Ci przykrość pomyśl, że oni są człowiekiem takim jak Ty. Mają prawo popełnić błąd, palnąć coś głupiego, ale zrozum, że to oni dali Ci życie.

Jeśli Twój brat/siostra Ci dokucza pomyśl, że to nadal Twoje rodzeństwo i musicie razem dawać radę.

Jeśli ktoś był dla Ciebie niemiły to Ty bądź tą lepszą, uśmiechnij się i odejdź. Takiemu człowiekowi jest o wiele gorzej, więc chce odegrać się na innych.

Spróbujcie rozmawiać i być dobrymi.

Znajdź pasję, coś co sprawi, że poczujesz się dobrze.

Ja znalazłam pisarstwo. Tu czuję się dobrze bo wszystko toczy się moim rytmem.

To chyba tyle.

Oh jeszcze jedno.

Gdy poczujesz się kiedykolwiek źle pamiętaj, że zawsze jestem tu dla Ciebie.



Telefon zaufania |h.s|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz