***BİR HAFTA SONRA***
Sabah kalkar kalkmaz hemen Damla'ya mesaj attım. Saat 09:13.
Bugün ılgaz dağına geziye gidicez.***Whatsapp***
Eda: Damla bugün ne giyceksin?
Damla: Siyah mont siyah pantalon yeşil tişört... Sen ne giyceksin?
Eda: Bende siyah pantalon bordo tişört ve beyaz mont giyerim ve tabiki siyah bot. Eldivenlerini felan unutma.
Damla: Ahahah tamam canım unutmam. Emiri kara gömmek için sabırsızlanıyorum.
Eda: ahahah salak ya
Damla: Alp'e senin geliceğini duyunca gelmeye karar verdi farkettin mi?
Eda: Ya Damla saçmalama zaten onlar Ceren'le çıkmıyor mu? Zaten bence seviyor.
Damla: off Eda Alp'i bilmiyomusun sanki
Eda: tamam o zaman ben bir saate size gelirim. Servisler 12 de kalkıyor demi?
Damla: evet servisler 12 de kalkcak. Bekliyorum. Görüşürüz...♥
Eda: Görüşürüz ♥
Hemen üstümü giyinip saçlarımı yaptım. Annemle babam çoktan uyanmışlar. Annem kahvaltı hazırlıyor babam da kahvaltı hazırlanana kadar televizyon izliyordu. Bende hemen babamın yanına gittim.
"Günaydın baba"
"Günaydın kızım"
"Burak ve Eda hadi gelin"
Anneme gülerek mutfağa ilerledik. Kral sofrası...
Yemekler yendikten sonra hemen dişlerimi fırçaladım. Cüzdanımı telefonumu ve kulaklığımı çantamın içine koyarak aşağı indim. Çantamı o kadar çok doldurmuşum ki eşek ölüsü gibi olmuş mübarek.
Montumu giydim. Kıvırcık açık saçlarımın üstüne de siyah beremi taktım. Botlarımı giymeden önce içeri girip annemle babamla vedalaştım zaten iki günlük bir gezi sadece...
Damla gile geldiğimde Damla kırmızı beresi ve yesıl tişörtüyle çok güzeldi. Neredeyse ikizdik. Sadece ben bordo ve siyah kullanmıştım. Okula geldiğimiz de servislerin kalkmasına yarım saat vardı. O yüzden bizde Damla'yla bu fırsatı kaçırmadan hemen okulumuzun önündeki markete gidip çikolotaları çantalarımıza doldurduk.
Okula geri geldiğimiz de servisler çalışmıştı. Boş servislerin birine geçtik.
"Damla sevgilinin yanına geçsene salak mısın?"
"Eda sen yalnız kalırsın"
"Kızım bizi tanımayan mı kaldı okulda illaki birini bulurum. Sen merak etme. Hem ben şimdi müzik dinlicem canın sıkılır"
"Tamam o zaman. Bitanem ya"
Damla'ya gülerek boş yerlerden birine oturdum. Cam kenarına geçerek müzik dinlemeye başladım.
Otobüsün haraket etmesiyle yanıma birinin oturması bir oldu. Hemen bakışlarımı o yöne çevirdim. Kulaklığımı çıkararak konuşmaya başladım.
"Alp!"
"Efendim" dedi gülerek.
"Can nerde?"
"Can sevgilisiyle oturuyo"
"Heee bende diyorum Alp neden benim yanıma geldi. Baymak için gelmiş."
Birden gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
RomanceGerçekten cevabı olmayan soruların içinde kaybolduysanız kendinizi sonu gözükmeyen bir yolda bulursunuz.. Bir şizofren gibi olmayan şeyleri görürsünüz... Belki olmasını istediğiniz herhangi bir sahneyi. Sizi hayata bağlayan tek bir unsur vardır..'U...