Felaket

207 11 0
                                    

-Eda nin ağzından-

Özlem'i alıp eve geldik,cidden çok kötü gözüküyordu. Damla da başımızın etini yedi gelene kadar. Noldu ya bana da anlatın diyip durdu. Eve gelince de sorusunun cevabını Özlem den aldı :
Antalya ya gidip çapkınlık yapmış beyefendi. Sude hamileymis!! Bil bakalım kimden? Bizim çapkın Ferhat beyden.

Damla moral verecekken aksine
" Vay şerefsiz,seni mi aldatmış? Ben bu Ferhatı doverim" diyip çıktı.

Biz kaş göz işaretleriyle onu susturmaya çalışırken o sanki inadına yapıyordu. "Iyiki kalmamış dinlememissin onu,pislik ya. Resmen aldatmış seni işte. Kanıt mi istiyo? Bu bebek neyin nesi acaba? Iyi yapmışsın Özlemcim" dedi.

Özlem tüm bunları duyunca ve zaten dolmuş olan gözlerinden yaşlar tekrar süzülmeye başladı. Ferhat arayıp duruyodu ama inatla özlem açmıyodu.

Bi mesaj geldi "Ilk uçakla oraya geliyorum"

Inşallah uçağın düşer de cehennemin dibine gidersin" dedi özlem. Nasıl bu hale geldi bunlar yaa.

Akşam haberleri izliyoduk. Uçak kazası haberi geldi. Damla sesi titreyerek ve ne olacağını kestiremeyerek özlem'e

"Sanirim beddualarin tutuyo özlem" dedi. Özlem küçük çaplı bi kalp krizi geciriyodu az kalsın. Ferhat yaralanmış. Hemen kaldırıldıkları hastaneyi öğrenip yola koyulduk. Hastanede her ne olursa olsun onların ayrılmayacağını anladım

(Özlem in ağzından)

Beni aldatmıştı,ya da dediği gibi asparagas bi haberdi. Ne olmuştu bilmiyorum ama onu hala çok seviyorum. Ah lanet olası çenem.. Ne vardı beddua edecek? Belki de benim yüzümden Ferhat bu haldeydi... Şimdi ameliyattaydi. Hayırlı bi haber gelmesini bekliyoduk hep beraber.
Gecenin yorgunluğuyla uyuyup kalmışım,ameliyat başarılı geçmiş. Ama ben bunu saatler süren bi uykunun ardından öğrenebildim. Can parçam ya.. Ayağa kalk biran önce. Gene eskisi gibi sevicem seni. Aramıza kara kediler giremeyecek....

(Damla nin ağzından)

"Özlem de ne saf kız. Güpegündüz aldatmış kızı. Ama hala iyileşsin onu eskisi gibi sevicem diyodu. Ben olsam basardım tekmeyi."

Emir de fırladı hemen "Ne yani ben böyle bişey yapsam ve kaza gecirsem gelmiycek misin?"
"Hem aldatmayı bil hem de beni bekle... Oldu canım başka? Kimle aldatiyosan o zaman beni git onu bekle sen."

"Böyle bişey olucagina inaniyo musun aşkım? Senden başka kimle ne işim var benim" dedi. Daha sonra kendine çekip dudaklarını dudaklarima bastırdı ve baya uzun opustuk. Eşşek ya çok seviyorum. Bizimkiler de uzun bir oooo çektiler. Bunun üstüne inatlarina ben gidip bi öpücük daha konudurdum aşkımın dudaklarına. Tam da üstüne özlem geldi. Gelmesi ve köpürmesi bir oldu " Ferhat ölüm kalım savaşı veriyo,siz burda yiyişiyosunuz. Bravo. Cidden bravo."
Arkasından koştum. "Yanlış anladın özlem. Biz de çok merak ediyoruz ama doktorları bekliyoruz. Elimizden başka ne gelir?"

"Öpüserek beklemek de iyi fikirmis tabii."
" Canım bozma moralini ya bi anlık bişeydi. Ferhat tabiki kurtulacak ve gene eskisi gibi olucaksiniz." (Allahım sen affet inşallah carpilmam. Aralarinin duzelicegi falan yok)

(Özlem in ağzından)

Ferhat uyanıyodu. Evet evet uyanıyodu. Ben sevincimden ne yapacağımı bilemiyordum. Boynuna sarıldım. Sanırım ameliyattan çıkmış biri için fazla ağırdı,acıyla sizlandi. Hemen geri çekildim. Uyanır uyanmaz söyledikleri "Affedeceksin beni dimi aşkım,ben yapmadım" oldu. Bunları duymak sevinç vericiydi.

(Eda nin ağzından )

Kuzenimi mutlu görmek beni de mutlu yapıyordu. Ama şimdi de damla'nın morali bozulmustu anlamadigim bi nedenden dolayi. Kenara çekip konuştum. Özlem in dediklerine kafası takılmış. Sonuçta emir benim sevgilim ister sevisiriz ister yiyisiriz demişti. Bi yerde o da haklıydı ama suan kafam çok karışıktı. Allahtan Ferhat ayaklanmıştıda bugün eve dönuyorduk. Alp işlemleri halletti ve çıkış yapıldı. Eve gidince herkes odasına çekildi. Bugün herkesi çok yormustu. Tam ben yatağa giriyorum Alp geldi. "Asla özlemler gibi olmayalım olur mu" dedi. Nerden çıktı bu Alp? Aldatmazsan tabiki asla öyle olmıycaz. "

"Aldatma ihtimalimi var olarak mı kabul ediyosun?"

"Tabiki hayır. Zaten hele bi dene,sonuçlarını hayal gücüne bırakıyorum."

Bunları soyledikten sonra gülmeye başladım. Ama Alp çok ciddi bakıyordu. Korkup sustum. "Sen sadece benim,ben sadece senin olabilirim Eda. Ve bu gece benim olmanı istiyorum. Tamamen benim..."

Arkadaşlar 619 kelimelik bir bölüm oldu. Bir sonraki bölümler daha heyecanlı olacak...

Teşekkürler...

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin