İntikam Acıdır

249 16 0
                                    

"Eda okuluna gider misin?"

"Alp bugün gitmiycem. Lütfen tüm gece ben bu planı düşündüm."

"Ama bak bir daha devamsızlık yapmıycaksın."

Güldüm. Oturmuş tüm gece Meriç'ten intikamımızı nasıl alırız diye düşündüm. Ne kadar başarılı olacağı Meriç'e bağlı tabiki. Ben yere bakmış biraz daha planı güçlendirmeye çalışırken Alp birden elimi tuttu ve arkasından bir flas patlama sesi...

"Alp ne yapıyorsun."

" Dövmelerin fotoğrafını çektim. İnstagrama atacağım. "

"Ya Meriç görürse. "

"Lanet olsun ya"

"Ben planı anlatıyım."

"Tamam"

Planı en ufak ayrıntısına kadar anlattığımda Alp'in yüzünde beğenmemiş bir ifade vardı.

"Alp nesini beğenmedin ya?"

"O bebeye dokunmuycaksın!"

"Of Alp ya o zaman şöyle yapalım. Başka bir kızı görevlendirelim"

"Berna?"

"Elim mahkum"

Ve gene gülüyorduk. Her gülüşünde kalbimde bana yer ayırın dercesine diğer organlarıma vuruyordu.

Heleki o meleğim diyişi...

Alp'in sıyrılmıs tişörtünden gözüken koluna baktığımda dikkatimi fazlaca çeken yeni dövmelere baktım.

"Alp yeni dövme mi yaptırdın".

"Küçücüğüm. Yeni mi farkettin?"

"Daha dün dövmecideyken yoktu"

"Gece yaptırdım"

"Neden?"

"Sen görme diye"

Aklım doluydu. Odak noktam şu an sadece Alp'ti. O ve dertleri. Onun tüm geçmişini yenilemek isterdim. O benim için ayaktaydı. Bir baston misali birbirimize destek çıkıyorduk. Henüz 17 yaşında yaşadıkları...korkunç.

"Eda öyle bakma korkuyorum"

Yüzünü incelerken yakalanmıştım. Sanki tüm suratına yansımıştı yaşadıkları...

"Yoksa sen bana acıyor musun?"

Benim küp jetonum yeni düşerken kendimi toparlamıştım ki Alp'in çatık kaşlarıyla karşılaştım.

"Ha-hayır saçmalama"

"Biliyodum. Sende tepki verecektin. Bu yüzden korktum söylemekten"

"Alp neler diyosun?"

"Acıma bana!"

Birden bağırmasıyla gözlerimden akan bir kaç yaşa sahip çıkamadım. Tepkisizce gözlerine bakarak ağlıyordum.

Bu yapmak istediğim son şeydi ama..

Birden kafamdan tutarak göğsüne bastırmasıyla gözyaşlarım hızlandı.

"Özür dilerim. Özür dilerim küçüğüm."

Tüm tırnaklarımı sırtına geçirdim.

"Alp saçmalama bir daha tamam mı?"

Sesim adeta bir bebek gibi çıkmıştı. Annesinin kendisine kızmasına sinirlenen bir bebek.

"Yaşadıklarım ya da yaşıyacaklarım... önüme geçenler ya da geçecekler asla seni benden alamayacak."

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin