Yakıcı Aşk

172 11 0
                                    

Alp Ateş'le oynarken gülümsedim. Ben onları hakedicek ne yaptım bilmiyorum ama yaşıyorum işte.
Alp'i son zerresine kadar yaşıyorum. Anneliği...

"Neden gülumsüyorsun yoksa sende mi gıdıklanmak istiyorsun?" dedi Alp ve üzerime gelmeye başladı.

"Alp gelme bak." dedim gülerek.

Birden beni yere devirerek gıdıklamaya başladı. Yüzlerimiz birbirine o kadar yakınken bir an durdu ve dudaklarıma baktı. Her seferinde onu öpmek istiyordum. Yavaşça eğildi ve dudaklarıma dudaklarını değdirdi. Ama öpmüyordu. Bu sefer öpmeye ben başladım. Gülümsediğini kıvrılan dudaklarından anlıyordum.

Ateş elleriyle saçlarımı okşadığında Alp'den ayrıldım ve daha büyük gülumsedim.

"Ateş de bir kardeş istiyor Eda."

"Alp Ateş biraz büyüdükten sonra"

"Beni istediğini sanıyordum"

"Olaya hep o yönden bakıyorsun Alp. "

"İyi be" dedi ve boynuma bir öpücük bırakarak geri cekildi.

Bende kalkarak tuttuğumuz pansiyonun mutfağına gittim.

Taşın üzerine hazırladığım servis tabaklarına peynirleri koydum. Salatalıkları. Doğradım. Salamları unuttuğum için dolaptaki salamı çıkararak birer dilim kesiyordum ki belime dolanan kollarla gülümsedim.

"Benden kaçıyorsun"

"Neden. Kaçmalı mıyım?"

"Kıvırcığım" dedi saçlarımdan öperken. Gülümsedim. Arkamı döndüm ve sırıttım.

"Özlem aradı havuzun bahçesinde yiyecekmişiz. Servisler benden"

"Tamam o zaman ben Ateş'in üzerini giydiriyorum. "

"Tamam aşkım " dedim dudağına bir öpücük bırakarak.

********

(Özlem'in ağzından)

"Ferhat hayatım. Şu portakal sularını bahçeye çıkarır mısın?"

"Tamam. " dedi alnıma bir öpücük bırakarak.

Karnımdan zor yürüyordum. Adları bile düşünmüştük. Okyanus ve Atlas. Biri kız biri erkek ....

Bahçeye çıktığımda herkes oturmuştu. Büyük bir sohbet havası vardı. Bende Ferhat'ın yanına yerleşerek sohbete katıldım.

"Üçümüz de ortak olduk"

"Nasıl becerdiniz onu"

"Ben Ferhat'la işleri beraber götürücem. Yani promosyon gibi birşey. "

"Alp ne olacak. "

"Bizim araba sergilerine felan Alp manken ayarlayacak. "

"Ferhat'ın evleri ne olacak" dedi Eda elindeki peynirden Ateş'e yedirmeye çalışırken."

"İşte dedim ya promosyon"

"Hım. O zaman hayırlı olsun" dedi Eda.  Ferhat ve Emir işlerinde yeniydi. Alp'in ufak bir yardımıyla kendi şirletlerine sahip olmuşlardı. Ve şimdi de birleşiyorlardı. Eda da modacı olarak Alp'in yanında işe başlayacak. Ben bebeğim biraz büyüdükten sonra böyle birşey düşünebilirim belki. Sonuçta manken olmak istiyordum ve bu onların şirkette de mümkün birşeydi.

Şöyle bir masaya baktımda nereden nereye gelmişiz. Ufak ergenlerken birbirimizi yiyorduk. Şimdiyse şirketlerden ve çocuklarımızın geleceklerinden bahsediyorduk.

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin