Yaz Güneşi

198 12 0
                                    

Evet. Bir Haziran sabahı. Hepimiz güzel üniversiteler kazandığımız için mutluyuz.

Ama korkuyorum. Mutluluğumuz hiç hayraalamet değildi. Bu kadar mutlu olmak bizim hakkımız değildi gibi geliyor.

"Ya Can koluma vurup durma."

Can'la Alp'in didişmeleri.

Meriç'le Berna şehir dışına tatile gittiler. Bizse böyle mal gibi geziniyoruz.

Emir'le Damla beraber sinemaya gittiler. Ferhat'la Özlemse kendi odalarındalar. Biz de salonda Alp Can ben oturuyoruz.

"Ya Can sen bizi bi yalnız bıraksana ya"

"Şimdi öyle mi olduk Alp. Tamam peki. "

Atarlı numarası yaparak kıvırta kıvırta odasına çıktı.

"Evet Eda hanım yalnız kaldığımıza göre..."

Üstüme gelmeye başlayınca bende adım adım geriye gidiyordum. En son sırtım duvara değdiğinde olduğum yerde durdum. Kendimi duvarın içine mümkünmüs gibi daha çok sokmaya çalışıyordum. Birden yüzüme doğru eğilince gözlerimi kapattım. Dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde karşılık verdim.

*******
(Özlem'in ağzından)

"Ferhat gıdıklama bak ölücem şimdi. "

Ama Ferhat feryatlarımı dinlemiyordu bile.

"Demek benden yakışıklı he."

"Tabiki Ferhat. Vini'den bahsediyoruz burda." Dedim gülmelerimin arasından.

En sonunda gıdıklamayı bıraktığında rahat bir nefes aldım. Tam ayaklanıp gidiyordum ki kolumdan tuttu ve kendine çekti.

Birden dudağıma yapışmasıyla ayaklarım yerden kesildi sandım.

Kapının tıklatılmadan açılmasıyla Ferhat'dan ayrılmak zorunda kalmıştım. Ferhat'sa kapıdaki kimse sövüyordu.

Evet gelen Can'dı.

"Ya Oha ya. Edalar aşağıda yiyişiyo. Siz burda yiyişiyonuz. Damlalar kim bilir napıyo. Bernalar tatilde..."

Bir süre daha konuştuktan sonra derin bir nefes aldı ve devam etti.

"Benimse sevgilim yok. Tipsizmiyim ben?"

Devamlı konuşuyordu. Bizse Ferhat'la şaşkın şaşkın bakıyorduk.

"Evet tipsizim.lanet olsun"

Kapıyı vurup çıktıktan sonra Ferhat kapıya bakarak konuştu.

"Pezevenk"
***********



(Damla'nın ağzından)

"Emir bak bunu da alalım. "

"Ya Damla çişim var. "

"Biraz romantik olsan ölürsün demi. "

"Çişim var."
******

(Eda'nın ağzından)

"Alp ben tatil istiyorum ya. "

"Tabi. Orda bikini giyin. Götünüze baksınlar. Bende onlara şöyle bir bakayım ağızları burunları dağılsın. Bunu mu istiyorsun?"

"Of tamam Alp ya. "

"Ama belki bize ait bi deniz kenarı ve ev olursa olabilir."

Evet gönlümü almayı başarıyordu. Mutluluğum yüzüme de yansımıştı.

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin