-Eda nin ağzından-
"Alp.. Alp sen ne dediginin farkında misin?"
Korkuyordum. Çünkü bilmiyorum. Zaten her kızı kafasında sorular yokmudur...
"Evet,ve suan çok kararlıyı. Seni çok da zorlamak istemiyorum,ama benim olmanı çok istiyorum!"
"Bilmiyorum Alp. Sadece çok korkuyorum suan."
"Sana zorla sahip olmıycam,ama bu hafta benim olucaksın. Sonsuza kadar benden kaçamazsın"
"Alp ne dediğinin farkında misin?!?!!"
"Tek istediğim sensin Eda. Sen ve sana ait olan her şey. "
Yataktan kalktım,biraz hava almaya ihtiyacım vardı. Kapıyı açmamla Damla nin yere yapismasi bir oldu. Ne zaman vazgeçicek en ufak bagirmada bizim kapımızı dinlemekten!!
"Oha eda,acil gel buraya"
Kolumdan çekerek mutfağa götürdü beni. Götürdü demek de yanlış olur,resmen sürükledi.
"Eda daha demin duyduklarim doğru mu?"
"Ee.. Şey... Bilmem,ne duydun ki?"
Kahretsin ya gene elim ayağıma dolaştı,kesin anladı.
"Eda bal gibi duydum işte. Hareketlerin de çok belli ediyo işte. Alp kafayı mi yedi acaba?""Bilmiyorum damla,ama beni yalnız bırakma. O beni istiyo,benim de tek istediğim o ama korkuyorum. Evlenmeden olmaz hem."
Damla hiçbişey söylemeden kalkıp gitti yanımdan. Ben de kendime gelmek için oturup biraz su içtim ve uzun uzun düşüncelere daldım. Icerden bi tikirti geldi. Ne oluyo diye bakmaya giderken tam anlamıyla şok oldum.
(Damla nin ağzından)
Eda hala mutfakta. Kendine gelemedi bi.
"Merak etme Alp,o iş bende. Ama eda evlenmeden olmaz kafasında hala. Işin zor enişte "
"Off. Ama eda benim tamam mı,sadece benim!! Artık o yönden de benim olmalı. Acaba beni sevmiyo mu damla?"
"Oha alp! Yuh alp! Inanmiyo musun sen benim en yakın arkadaşıma? O sensiz yaşayamaz."
"Ben de onsuz yaşayamam. Bu yüzden bunu istiyorum,ama o beni anlamiyo. Ben de erkeğim ve her erkek bir kadını olsun ister. Tamamen kendine ait olan biri..."
"Öf niye boylesiniz ya hepiniz. Ben gidiyorum,sonuç itibariyle emiri uyandırıcam daha."
"Emir,canım,hadi kalk."
"Yaa 5 dk daha ya"
"Emir kalk çok önemli!!"
"Ha? Noldu damla iyi misin?"
"Ben iyiyim de... Alp pek iyi değil."
"Niye ya noldu,edayla kavga mi ettiler?"
"Yok yok öyle bişey değil. Ama hazırlan otele gitmemiz lazim"
"Damlaaaa? Aynı şeyi mi düşünüyoruz acabaaa?"
"Off emirrr,ne kadar seviyorsunuz böyle şeyleri ya. Kalk hazirlan!"
"Tamam tamam kızma yaa. Kızınca çok sexy oluyosun. Duramıyorum sonra." Veee ateşli bi öpücük! (Sanirim ben de emiri istiyorum ama,off bilmiyorum,olmaz)Ölemlerin odasına girdiğimde ikisi de giyinikti.
"Hayırdır siz?"
"Biraz yürüyüşe çıkıcaktık da,Ferhat in dikisleri için iyi olurmuş da siz de gelmek ister misiniz?"
"Yok canım biz otele gidicez siz de gelin diycektim."
"Niye ki bişey mi oldu?"
"Alp istedi."
"Hmm,tamam o zaman. Enistemizi mi kırcaz? Ama merak ettim.:
"Yarın eda anlatır. Romantik anlar yaşamak istiyorlar,baş başa..."
"Isabet olmuş.Ferhat da bugün eve gelmiycek zaten... Biz hazırlanınca çıkarız."Evden çıkarken eda boş gözlerle bize bakiyodu. Emir Alp'e "Bak bu kıyağımı unutma ha. Siz de bi ara bizi yalnız bırakırsınız." Göz kirpti. Ben de vurdum tabi. "Bakma sen ona alp,size iyi eğlenceler" Ben de eda ya göz kırptım ve iyi geçicek manasinda kafamı salladım. Daha sonra otele gittik.
(Alp in ağzından)
Edayla başbaşa kaldık. İyiki damla var.
"Edaaa,aşkım!!"
"Ee.. e-efendim?"
Korkuyordu işte korkuyordu... işim cidden çok zordu ama bu gece bitecekti bu iş.Aklımda bir ton soru ve bir cevap arayan beynim...
Eda geldiğinde üstümde bornoz vardı. Gözleri faltası gibi açıldı beni öyle görünce. Yatağa uzandım. Gelmesini bekliyordum. Yavaş yavaş yaklaştı.
"Alp bu ne demek oluyo?!?!"
"Sence de niyetim belli değil mi? Seni istiyorum eda seni. Sadece benim olmanı. Lütfen,korkma ve kendini bana bırak"
Kendime çekip dudaklarını dudaklarima değdirip değdirip geri çekiyodum. Sanırım gaza geldi ve beni öyle bi öptü ki... Şu an onunda beni istediğine emindim.Daha önce hiç böyle öpmemisti. Yatağa attı kendini, ayrıca dudaklarını da çekmiyordu. Belki de bana bir şans vermek istiyordu. Ben bu kızı çok seviyorum ya!!!
"A-alp korkuyorum sanırım. "
Dediği her cümle uyarılmama sebep oluyordu.
"Kendini bana bırak"
Sesim kısıktı kulağına eğildim.
"Lütfen."
Vücudunun gevşediğini anladığımda artık geri dönüşü yoktu. Hemen boynuna yumuldum. Daha sonra üstünü çıkarıp korkusunu yenmesi için bir müddet izin verdim. Ama daha fazla dayanamadım ve tekrar öptüm onu. O kadar başkaydı ki... Sabaha kadar cok zevkli anlar yaşadık ve korkusu falan kalmamıştı. Zevk aldığı her halinden belliydi. Daha sonra omzuma yattı ve uyuyup kaldı. Çok yorulmustu ve dokunmak istemedim. 2-3 saat sonra bizimkiler geldi. Beni pek uyku tutmamıstı ona sahip olmuştum ve mutluydum. Artık sadece birbirimizindik.
-Eda nin ağzından-
Uyandığımda yatakta tektim. Üstümde sadece yorgan vardı ve çıplaktım. Hem mutlu hem korkuluydum. Birbirimizin olduğumuz için mutlu,beni bırakır korkusu... Ama bırakmazdı,biliyorum. Yerimden doğruldum. Ama her tarafım öylesine sızlıyordu ki,tarif edemem. Kasıklarıma giren ani sancılar...Hatta doğru düzgün oturamıyordum. Kalktığımda paytak paytak yürüyodum. Derhal üstümü giyinip mutfağa gittim. Herkes masada oturuyordu,kahvaltı yapmışlardı. Alp "Aşkım,gel otur yanima.".
"Oturur muyum sence?"
"Bence bunu yapabilirsin."
Alp bunu dedikten sonra hepsi birden hunharca güldü. Ah alp. Onları evden yollayan oydu ve anlatmıştı. Damlaya da bravo,cok destek oldu!Arkadaşlar 833 kelimelik bir bölüm oldu. Eğer çok cinsel içerikli bulduysanız kusura bakmayın. Ancak günlük hayatta olan şeyler .
Yorum bırakırsanız çok mutlu olurum.Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
RomanceGerçekten cevabı olmayan soruların içinde kaybolduysanız kendinizi sonu gözükmeyen bir yolda bulursunuz.. Bir şizofren gibi olmayan şeyleri görürsünüz... Belki olmasını istediğiniz herhangi bir sahneyi. Sizi hayata bağlayan tek bir unsur vardır..'U...