Deniz

235 11 0
                                    

"Yemin ederim. O sarışınla aramda bir şey yok. İnan bana Eda. "

"O fotoğraflarda senin eline dokunuyordu Alp. "

"Oyun yaptılar bizi ayırmak için Eda. "

"Kolumda , tenimde Eda yazıyorken başkasının elini nasıl tutarım."

"İnanmak istiyorum Alp. "

"İnanmak zorundasın."

Kendimi bir kaç adım ileri atarak başımı göğsüne yasladım. Kalp atışlarını dinlemek...

"Bana inan küçüğüm..."

"İnanıyorum"

İnanıyordum. Çünkü biliyordum. Kalp atışları sadece benimleyken hızlı atıyordu. Biliyorum çünkü sadece bana küçüğüm diyordu.

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum"

.....

(Özlem'in ağzından)

"Barıştılar galiba insek mi artık. "

"Özlem saçmalama aşkım. Romantizmin içine sıçarız."

"Ferhat ya baksana çok tatlı sarılıyorlar. "

Üst katın merdivenlerinden Eda'yla Alp'i izliyorduk. Damla'yla Emir'de odalarında bizden haber bekliyorlar.

Belimde hissettiğim iki elle arkamı döndüm.

"Hep onlar sarılmıycak değil mi? Bende sevgilimi özlüyorum."

"Ferhat bak sana ne diycem. Bizimkilere de haber verelim ve bahsettiğimiz denize gidelim. Hem hepimiz için iyi olur. Özellikle de Eda için. O benim kuzenim ve onu bu şekilde bitmiş görmek bana zarar veriyor. "

"Biliyorum hayatım. O zaman haber verelim."

...

(Eda'nın ağzından)

Onun kollarında huzur doluydum. Hatta tamamen kolları huzurdu benim için. Belki hayatımın sonuna kadar orada kalsam bıkmıycak gibi atıyordu kalbim.

"Gençler. Biz Ferhat'la düşündükte denize mi gitsek..." dedi Özlem. Can parçam. Kardeş kokulum. Hiç beni bırakmaz.

"Eda isterse cehennemin dibine bile giderim."

"Ulan Alp . Ne yalaka adamsın sen." Dedi Ferhat. Hepimiz gülmeye başlamıştık. Özlem neşeliydi. Ferhat her konuştuğunda o aşk dolu bakışları.

"E o zaman Damla'lara da haber verelim. Hazırlanalım. Nereye gidiyoruz ki."

"Ayvalığa gidelim. Yazlık var bizim orda."

Alp belimden ittirerek merdivenlere getirdi.

"Git hazırlan minik hatun. Bikini giyeceksen sadece benim yanımda giyeceksin. Siyah giymek yok. Yemin ederim parçalarım."

"Kazma. Kütük. Odun. Ya sen ne kadar eski kafalı bi adam oldun ya. Geri kafalı."

Gülerek kolumdan tuttu ve odamıza çıkardı. Bavulları hazırlamaya başladık.

(Özlem'in ağzından)

"Ferhat kapanıyım istersen. Bu ne be."

"Vallaha götürmem denize."

"Of ya. Şort da mı yasak?"

"Milletin içinde evet. Ama benim yanımda çıplak bile gezebilirsin."

Kollarımla sırtını yumruklamaya başladım. Saçına yapıştım. Saç çekme yarışından sonra yastık savaşı başladı. Bizde böyleydik. Hayatın gerçeklerine karşı boyun eğmeyen iki aşık. ..

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin