Yeni Hayat

264 14 0
                                    

Bölümü okurken 'jessie j -domino' dinlerseniz sevinirim arkadaşlar.

Sabah mutlu bir şekilde uyandım. Hayır tabiki şakaydı. Özlem'le Ferhat anırarak odama girdi.
İnsan acır ya...

"Özlem biraz sakin olur musunuz?"

"Nasıl sakin olalım ya. Enişte ev almış. Hepimiz orda yaşıycaz. Bi görmen lazımdı. Kocaman bişey ya..."

"Siz ne ara gördünüz ya"

"Saat 1 oldu Eda. Enişte sabah erkenden geldi. "

"Olamaz beni böyle mi gördü. "

"Ağzındaki salya olmasa iyi gözüküyosun aslında"

"Off olamaz ya"

"Asıl haberi sen duymadın. Halam izin verdi hepimizin orda kalmasına. Eğer odalarınız ayrı olacaksa olur dedi"

Hemen telefonumu alarak Alp'i aradım.

-Alo
-Alp ev mi aldın?
-hemen söylediler mi ya?
-gerek yoktu.
-deniz teyze izin verdi mi ki?
-izin vermiş
Arkadan gelen korna sesleriyle kaza yapmak üzere olduğunu anlamıştım.
-dikkat et salak
-ben salağı sana gösteririm.
-almana bence gerek yoktu. O kadar masraf
-bitanem. Bugün saat 4 gibi sizi almaya gelirim. İmza felan işler var biraz. Alışverişe gidelim.
-alışveriş mi dedin sen?
-(güldü)
Telefonu kapatmasaydı iyiydi aslında. Ferhat'la Özlem pur dikkat bizi dinliyorlardı.

"Ne Özlem ya."

"Adam bize ev alıyo sen salak diyosun ya."
Ferhat konuştuğunda gülmeye başlamıştım.

"Evet Eda ya. Eniştenin holding sahibi olduğunu neden söylemiyosun. Hem de Demirler holding..."

"Sonradan oldu çünkü. "

Güle eylene dısarı çıkarken Özlem kapıyı kapatmadan "hadi kahvaltı yapalım güzellik" demeyi de ihmal etmemişti. Banyoda işlerimi halledip hayvanlı pandiflerimi giyerek mutfağa indim.

"Şükür gelebildin kızım"

"Of baba ya "

"Biz annenle kahvaltı yaptık. Öğlen yemeği yiyeceğiz birazdan. Siz hala kahvaltı yapmadınız."

"Hadi kızım bakma sen babana oturunda yemeğinizi yiyin"

Üçümüz masaya oturduk ve kahvaltıya başladık. Masayı topluyordum ki annem
"Hadi kızlar siz yukarı çıkın hazırlanın. Ferhat'ı da alın. Bir saate Damla'lara gidin."

"Anne Alp burdan alıcaktı bizi"

"Ara o zaman kızım. Onu da mı ben söyliyim"

Elimdekileri anneme verip Özlem'le odama çıktık. Ferhat'da hemen arkamızdan geldi. Zor doyuyorda enişte.

"Ferhat. Hayatım. Yanında giyiniyim istersen. Dikil sen burda"

"Olur"

"Terbiyesiz"

Ben gülerek siyah pantalonumu ve  siyah tişörtümü alarak banyoya ilerledim.

"Eda çok uyanıksın"

Ben buna gülerek kapımı kitledim.

Üstümü giyindikten sonra odama ilerledim ve hafif makyaj yaptım. Ferhat üstünü giymişti. Özlem'in yanında giyinmiş olsa gerek hala gözleri kapalı başka bir yere bakıyordu.

"Özlem hadi sende giyin. Gidelim"

"Kısa bişey giyersen öldürürüm seni"

Gülerek çantamı ve ceketimi alarak aşağı indim. Televizyonda magazin vardı.

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin