YILBAŞI

319 20 1
                                    

Dolabıma saf saf bakarken ne giyeceğim hakkında hiç bie fikrim olmadığını anladım. Evde giyeceklerim belliydi ama okulda ne giyecektim. Gerçi biz hepimiz siyah pantalon giyecektik. Tişört fikirleri bize ait. Hemen siyah dar pantalonumu giydim ve üstüme yeşil bir tişört giydim.

Evden çıkmadan önce çantamı kontrol ettim ve bir kaç oyun koydum.

Bir pastaneye girdim ve kuru pasta gibi şeyler aldım.

Siyah botlarımı giydim ama acaba hardal sarısını mı giyseydim diye düşünmedim değil.

Sınıfa girdiğimde herkes burdaydı. Sadece 4 ders işlenileceği için çoğu kişi gelmemişti ama olsun.

"Eda nerede kaldın?"

"Pastaneye gittim"

"Bak o zaman affedildin "

Hepimiz gülerken birden Alp'e bakmaya başladım. Kırmızı bir tişört giymiş.

Birden Damla'yla Emir'in sıradan düşmesiyle herkesin bakışları oraya döndü.

********************

4 ders çok çabuk geçti. Sadece bizimkiler sınıfta kaldık.

Elif düdükle oynarken Meriç müzik ayarlıyordu. Müzik başladığında Damla'yla ben kopmaya başladık. Müzik bittiginde Can düdükle arkamızdan gelip korkuttu. Zaten bu yılbaşı makyajyla yeterince korkunç. Korkmamla beraber çığlığı bastım. Alp'le Elif'i yan yana görünce gözlerim de bir sızı hissettim. Sanki akmayı bekliyorlardı. Alp'in hemen bir kıza çıkma teklifi edeceğini bildiğim için yavaş yavaş sızı kalbime indi. Ağrı karnıma da indiğinde ölmek üzere olduğumu hissettim. Artık gözlerim de dayanamadı. Bir damla yaş akarken açılan müzikle kendime geldim. Damla görmüştü .

"Eda hadi lavaboya gidelim biraz."

"Damla iyiki varsın."

Kendime gelmek için ilk önce yüzümü yıkadım. Daha sonra abarttığımı anladım ve sınıfa ilerledim. Damla destek olurcasına kolumdan tutuyordu. Bu kendimi güvende hissetmeme sebep oluyordu.

Sınıfa girdiğimde Can'la Alp'in birlikte dans ettiğini gördüm. Böylece içim biraz rahat etti.

Elif kendi kendine masada oturuyordu. Kolumda bir el hissetmemle beraber arkamı döndüm.

"Efendim Meriç"

"Eda ben sana bir şey söyliycem."

"Dinliyorum"

"Eda ben..."

"Meriç gelsene"

Emir'in sesiyle Meriç sustu.

"Neyse sonra görüşürüz. "

Damla , Can ve Alp'in bakışlarını üstümde hissedebiliyordum. Damla'nın yanına geldim. Can'ın sesiyle biraz kendime geldim.

"Bence burdan çıktıktan sonra kafeye gidelim. Dördümüz.

Dördümüz
Dördümüz
Dördümüz

"Olur"diye bildiğiniz anırdım.
Alp o kadar tatlı bakıyordu ki... Damla'nın dürtmesiyle kendime geldim.

Biraz daha dans ettikten sonra okuldan çıktık.

"Yaa Emir'e neden izin vermiyorsunuz?"
Damla kafeye gelene kadar Can'a yalvardı.

"Ne Emirmiş be"

"Can ne diyorsun kızın sevgilisi işte yanında olsun istiyor."

"Doğru sevgilisi"

Can hızlı hızlı yürümeye başladığında Damla göz devirdi.

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin