Ekin pianosunu çalarken bende ders çalışıyordum. Ekin bir kaç derstte sonra bir şeyler çalmayı deniyordu. Sınava çok az kaldı ve sanırım bölümüme göre dilim çok düşük.
"Eda yardım etmemi ister misin?"
"Alp senin ingilizcen çok güzel. Şu paragrafı bile anlayamıyorum. Yardım et ne olur?"
"Hadi hadi. Bu gece uyu ama. Uykusuz olmana dayanamıyorum."
Yanıma bir sandalye çekerek derslere çalıştırmaya başladı.
***********
Piano sesi çoktan kısılmıştı.
"Eda saat 12'yi geçti. Sabah erken kalkıcaz gene. Hadi okul var yarın. Uyu artık. "
"Alp hala eksiklerim var. Biraz daha çalışıcam. Yoksa mesleksiz kalacağım."
"Zaten çalışmıycaksın"
"Bunu senle tartışmıycam Alp. Git uyu"
"Geliyo musun gelmiyo musun?"
Son sözlerini kendinden çok emin söylemişti. Ürkmedim değil.
"Gelmiyorum"
Benimde sesim onunki kadar olmasada kendinden emin çıkmıştı. Birden havalanmamla elimdeki kalem yere düştü.
"Alp ne yapıyorsun?"
Beni sırtına attığından düşmemek için belini kavramıştım.
Bir odaya girdiğimizde yanlış oda olduğunu ona söylemek isterdim ama benim salak Alp'im Özlemlerin odasına girmişti.
"Abovv"
Alp'in garip yüz ifadesiyle bende içeri baktım.
"Alp bence gidelim. Romantizmin içine sıçtık şu an çünkü"
"Aynen gidelim"
Kapıyı sessizce! örttük ve kendi odamıza gittik.. bu arada hala onun sırtındaydım.
Beni yatağıma bıraktı ve kendide yatağına girdi.
"Hadi ya. Bi yaramazlık yapıp Damla'ların da odasına girelim. "
"Alp bu terbiyesizlik ya"
"Onlar odamıza girerken iyiydi. "
"Ne! Odamıza mı girdiler?"
"Hem de ikimiz uyurken"
"Hadi hemen gidip uyandıralım."
Alp'de gülerek beni takip etmişti. Sessiz adımlarla odalarına giderken önümü görememle Alp'in üstüne düştüm.
Allah'ım benim hayatım neden flim gibi. Arkamdaki çocuğun üstüne nasıl düşüyorum...
"Eda... Biraz daha üstümde durucak mısın?"
Dalmış gözlerimi kendime getirerek hemen toparlandım. En azından öyle olmasını istedim. Ama gene üstüne düştüm. Bu sefer dirseğim Alp'in karnına girmişti. Alp'in inlemesiyle hemen önünde olduğumuz üç odanın kapısıda açıldı. Can uykulu uykulu konuşuyordu.
"Ne oluyor gece gec-...ne! OHA"
"Bakın yanlış anlad-"
"Lan yarın okul var."
"Ya yanlışlıkla üstüne düştüm çocuğun. "
Herkes birden anlaşmış gibi kapılarını kapatarak odalarına girdi.
"Tebrikler Eda'cım"
"Rezil oldum"
"Ve hala üstümdesin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
RomanceGerçekten cevabı olmayan soruların içinde kaybolduysanız kendinizi sonu gözükmeyen bir yolda bulursunuz.. Bir şizofren gibi olmayan şeyleri görürsünüz... Belki olmasını istediğiniz herhangi bir sahneyi. Sizi hayata bağlayan tek bir unsur vardır..'U...