Merhaba;
Umarım herkes bunu okur çünkü gerçekten bunları bilmenizi istiyorum.
Öncelikle Acımasız'ın gördüğü ilgi beni tahmin edemeyeceğiniz bir şekilde sevindirdi. Yayınlamaya başladığımda tutulacağını düşünmemiştim. Çünkü Niall hakkında uzun süren ve kötü çocuk rolü olan hikâye pek yoktu. Niall hep aç ve tatlıydı. Ne zaman başka bir hikâye okusam ve Niall'ı o rolde görsem içimden o da kötü çocuk olabilir dedim. Ve oldu.
İngilizce dersinde gelen ilhamla tanıtımı yazdım. Sınıf arkadaşım olan, herkes tanıyordur artık, Selime okudu ilk. Beğendiğinde devam ettim. Hâlâ inanamıyorum. Yazdığım şeylerin önemsenmesi benim için inanılmaz. Wattpad'den önce de hikâye yazardım. Ama hiç kimsenin heyecanla okuyacağını düşünmezdim. Hele ki bazı sabırsızlar bana özelden mesaj atıp yeni bölüm hakkında bilgi edinmeye çalıştılar :) her zaman mesaj atabilirsiniz :)
Sizlere çok şey borçluyum. Hepinize çok TEŞEKKÜR EDERİM. Bana yazdıklarımı değerli hissettirdiğiniz için...
Veeeee herkesin beklediği o nokta...
2 KİTAP!!!!!!
İkinci kitap fikri çok önceden aklımda vardı ama kurgunun ilerleyeceğini zannetmiyordum. Sonunda mutlu olurlar diye düşünmüştüm. Ama sonradan ani çakan şimşekler bana Sam ve Niall'ın (Siall) daha çok yaşayacakları şeyin olduğunu gösterdi.
Şimdi, ikinci kitabın tanıtımını erkenden yayınlayacağım. Belki haftaya yayınlarım. Hatta kapağı bile hazır. (Multi) Ama yeni bölümler erkenden gelemez. Çünkü bir süre zihnimi boşaltıp hazırlık yapmalıyım. Yeni bölümleri biriktirip yavaş yavaş yayınlayacağım.
Yine de bu yayınlama süresi düzenli olmayabilir. Çünkü bu sene üniversite sınavına hazırlanıp, ayrıca staj yapacağım. Eğer çocuk gelişimi okuyan varsa bilir. Günde 50 çocuk... Kafam bir milyon olacak. Ama yazmayı kesmeyeceğim. Çünkü bir gün yazmayınca kendimi dolu hissediyorum.
Yeni kitap yeni karakterler demek. Yeni karakterleri seçeceğinizi umuyorum. Tıpkı Amy'i sevdiğiniz gibi(!)
Bazı değişiklikler olacak. Mesela Samantha. Onu değişmiş ve daha farklı göreceksiniz. Sonradan kimse bu kıza ne oldu demesin. Çünkü onun yeni halini düşünüyordum da... Kendi kendime kahkaha atabilirim heran!!
Neyse uzattım. Umarım herkes okumuştur. Tekrar herkese çok TEŞEKKÜR EDERİM!!!
Sizleri çok seviyorum Horan'ın Kızları....
Not; Şansa bakın ki İrlandalının bugün doğum günü. İyi ki hayatımızda... 22'sini gördük kısmet 72'sini görmede :) :)
Kendinize iyi bakın...
Sevgilerimle Şükran (suklan)....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ (düzenleniyor)
Fiksi Penggemar" O lânet çenenizi kapatmanız için ne yapmam gerekiyor?" dedi Samantha. Niall ve arkadaşları sırıtarak Samantha'a bakıyordu. Kızı iyice süzdü. Dün gece onu gözetlemişti. Oraya neden gittiğini bilmiyordu fakat edebiyat dersinden sonra onu düşünmeye b...