- SaraTheTurtle-Panda
- Wie en waarom is/zijn jullie favoriete personage(s)?
~ Ashton en Maaike natuurlijk :)- Wat vond je het leukste stukje uit het boek?
~ HET HELE BOEK- Wat vond je het zieligste stukje uit het boek?
~ Toen iedereen opeens doodging ;)- Welk karakter mag absoluut níét meer terugkomen? Waarom?
~ Ben, want hij is irritant- Waarom ben je begonnen met het lezen van dit boek?
~ Omdat het AWESOME is- Voel je je aangetrokken/hetzelfde/kan je je vergelijken met één van de personages?
~ Hmmmm.... Ik denk dat ik me wel kan vergelijken met die ene Sara... xD- morty88
- Wie en waarom is/zijn jullie favoriete personage(s)?
~ Maaike, een goede vriendin en kan me in haar wel voorstellen- Wat vond je het leukste stukje uit het boek?
~ Het einde toen iedereen nog bleek te leven, dat het allemaal een droom was- Wat vond je het zieligste stukje uit het boek?
~ Toen Maaike en Ashton doodgingen- Welk karakter mag absoluut níét meer terugkomen? Waarom?
~ Eeuhhhmmm iedereen die hen wilt vermoorden want ik wil niet dat zij worden vermoord- Waarom ben je begonnen met het lezen van dit boek?
~ Ik keek bij ontdek of er nog leuke boeken waren en zag deze. Er waren toen al een paar hoofdstukken geschreven, en ik vond het zo'n leuk boek. Het is meeslepend, zielig, vrolijk, spannend als in 1 dat ik gewoon door bleef lezen en toen wachten op volgende hoofdstuk weer lezen enzovoorts.- Voel je je aangetrokken/hetzelfde/kan je je vergelijken met één van de personages?
~ Mmmm niet echt in sommige stukken wel- aardappel66
- Welk karakter mag absoluut níét meer terugkomen? Waarom?
~ Tom, duh- Jansen95
- Wie en waarom is/zijn julie favoriete personage(s)?
~ Ashton omdat hij gewoon geweldig is en van bandanas houdt :-D en hij is gewoon geweldig! Daarna komt Paisley... Vraag me niet waarom.- Wat vond je het leukste stukje uit het boek?
~ Te veel om op te noemen- Wat vond je het zieligste stukje uit het boek?
~ Als iemand doodging... Vooral bij Paisley als zijn mate erachter komt- Welk karakter mag absoluut níét meer terugkomen? Waarom?
~ Iedereen moet terugkomen! Ok moet niet... maar er mag wel een revenge zijn.- Waarom ben je begonnen met het lezen van dit boek?
~ Goede vraag... Ik weet het zelf niet eens meer...- Voel je je aangetrokken/hetzelfde/kan je je vergelijken met één van de personages?
~ Niet echt... Ik moet er denk ik nog in voorkomen. Mss dat ik op Michael lijk... je weet wel de broer van Max en AshtonDit waren alle antwoorden die ik heb binnengekregen! Als je nu nog in wilt sturen is dat ook prima en zet ik het er alsnog bij! Je kan natuurlijk ook deels antwoord zoals aardappel66 dat heeft gedaan. Ik wil even zeggen dat het proloog van It's complicated er alvast opstaat! En dat kapipathetic en ik een duo-account hebben genaamd: weirdwolves neem zeker een kijkje! ;) De eerste drie hoofdstukken van It's complicated staan er trouwens al op. Love u guys and see ya around!
JE LEEST
The black wolf and I ●The Lost Mind Series●
FanfictionSophie is een normaal meisje van 16 dat niet gelooft in weerwolven of vampiers. Ze vind het leuk om met vrienden rond te hangen, te lezen en af en toe naar een feestje te gaan. Dan ontmoet ze Calum, een Alpha's zoon, die haar mate blijkt te zijn. Al...