It's complicated

635 34 7
                                    

De inleiding staat er al op!

Het vervolg van The Black Wolf and I heet dus: It's complicated. Hier is de beschrijving:

'Maiks, even eerlijk wezen, oké?' 'Eh, oké.' 'Ben je een weerwolf?' Even blijft Maaike stil. Dan begint ze als een idioot te grijnzen en veelste wild nee te schudden met haar hoofd. 'Natuurlijk niet! Hoe kom je daar nou weer bij?' zegt ze breed grijnzend terwijl ze me aankijkt. Maar ik heb haar blik gezien, de blik van een leugenaar die betrapt is op een leugen.

Sophie is een paar maanden terug uit haar coma ontwaakt waarin ze zeven en een halve maand verkeerde. Alleen, blijkt de wereld waarin zij "leefde" de afgelopen maanden niet echt te zijn, ten minste, volgens Maaike. Een ander probleem is dat Sophie dingen uit haar wereldje gaat "verwarren" met de realiteit. En dan blijkt het dat, in die zeven en een halve maand, Calum bij hun op school is gekomen en alle meisjes hun hoofd op hol brengt. Sophie weet direct dat Calum haar mate is, ook al beweert Maaike de hele tijd dat mates niet bestaan. En dan komt de dag waarop ze zestien wordt.

Ik weet niet precies wanneer ik begin met updaten, zo snel mogelijk sws, maar ik ga denk ik eerst een soort van back-upje maken zodat ik regelmatig kan updaten. Ik weet dat 't geen super cover is en deze gaat sws veranderen, als iemand er eentje wilt maken is dat ook heel fijn ;)

Over de Q&A, ik ga de vragen die ik jullie al eerder heb gesteld nog een keertje herhalen en jullie kunnen mij en de personages ook vragen stellen, kan erg serieus zijn of juist heel random, MAAKT NIET UIT! Wil je bijv. Weten wat Maaikes lievelingssmaak is van, weet ik veel, chocola? Vraag 't aan haar! Maar de mijn vragen aan jullie:

- Wie en waarom is/zijn julie favoriete personage(s)?
- Wat vond je het leukste stukje uit het boek?
- Wat vond je het zieligste stukje uit het boek?
- Welk karakter mag absoluut níét meer terugkomen? Waarom?
- Waarom ben je begonnen met het lezen van dit boek?
- Voel je je aangetrokken/hetzelfde/kan je je vergelijken met één van de personages?

Als jullie ze zouden willen beantwoorden zouden jullie me daarmee een gróót plezier meedoen!! Love you guys!

The black wolf and I   ●The Lost Mind Series●Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu