Kapitel 4

2.5K 41 0
                                    

*Thors synsvinkel*

Vi smiler begge i kysset. Jeg føler mig helt besat og jeg har slet ikke lyst til at tage mine læber fra hende. "Get A room" griner Anthon. Billy rejser sig op og trækker os fra hinanden mens ham og Anthon er ved at dø af grin.
"Nå det var ikke en særlig dårlig konsekvens alligevel var" griner Anthon. Jeg begynder og rødme og kigger ned på Karoline. Hun står bare og kigger ned i gulvet mens hun griner lavt.

Det er ved at være sent og Karoline, Billy og Anth skal hjem. Det havde været en hyggelig aften.
Vi går ned mod stationen for at sige farvel. Det er lidt akavet at sige farvel til Karoline. Det ender bare med at vi står og kigger på hinanden efterfulgt af et akavet kram.
De går ind i toget mod Holte. Jeg når lige at få et sidste glimt af Karoline inden toget kører.

*Karolines synsvinkel*

Billy og jeg sidder i toget hjem. Vi er næsten de eneste i toget, så vi kan snakke uden andre skal høre det.
"Der er vidst lige en lille gnist imellem dig og Thor var"
Jeg kigger mærkelig på ham. "Nej? Vi er bare gode venner" siger jeg undrende.
"Gode venner der kysser" griner han og skubber lidt til mig.
Jeg prøver at forsvare mig selv "Har du glemt at det var dig der tvang os" griner jeg. Sådan Karoline! Godt comeback
"Jajaj det kan godt være men jeg bad jer ikke om at råsnave" griner Billy. Jeg har ikke mere at sige, så jeg kigger bare håbløst på ham.
"Og altså jeg bad dig jo heller ikke om at flirte med ham til den der fest vel" griner han.

Fall in loveWhere stories live. Discover now