*Karolines synsvinkel*
"Er du okay?" spørger Thor og nusser mig på ryggen. Jeg nikker og rejser mig. "Jeg tror jeg har fået for meget at drikke" svarer jeg og tager mig til hovedet. "Kom vi går i seng" griner Thor og går ind mod hans værelse. Jeg følger selvfølgelig efter. Jeg vender ryggen til Thor og hiver min kjole over hovedet. Jeg folder den sammen og lægger på hans kommode, hvorefter jeg vender mig mod ham. "Husk jeg kun gør det her, fordi jeg havde glemt min nøgle" sukker jeg inden jeg lægger mig ned i sengen. Thor nikker og venter på jeg kommer over. Jeg lægger mig opgivende ned ved siden af ham, men alligevel med en god afstand. "Godnat... Og Thor?" siger jeg og lukker øjnene. "Hmm?" svarer han. "Du bliver ovre i din side" mumler jeg, hvilket får ham til at sukke opgivende "Godnat". Rummet fyldes med stilhed, den eneste lyd er Thors og mit åndedræt. Han rykker på sig i sengen og jeg kan mærke han bevæger sig tættere på mig. Min dyne bliver løftet og Thor kravler ind under, så vi ligger helt tæt. "Thor..." sukker jeg opgivende. Han svarer ikke, men lægger bare sin ene arm om mig. Han begynder at kysse mig på skulderen og hen mod min hals. Han trykker svagt på min ene skulder og vender mig om, så jeg ligger på ryggen. Han rykker sine kys hen af min kind og rammer til sidst min mund. Jeg stritter imod til at starte med, men langsomt slapper jeg af og nyder det. Det er virkelig forkert af mig og jeg hader mig selv for det, men jeg kan alligevel ikke stoppe. Jeg har savnet at mærke hans nærhed mere end noget andet. Jeg udvikler kysset og tager mine hænder op i hans hår, som jeg roder lidt med. Han begynder at kysse mig ned af halsen og fortsætter ned af min kavalergang. Jeg ved godt hvordan det her ender, og jeg er ikke stolt af det.
()
Jeg vågner af fodtrin og en dør der åbnes. Jeg slår øjnene hurtigt op og sætter mig med et sæt op i sengen, mens jeg hiver dynen over min nøgne krop. Jeg kigger forvirret rundt, men opdager hurtigt Anthon stå i døråbningen. "Hvad laver du her?" spørger jeg panisk og kigger ned i sengen, hvor Thor ligger med sin ene arm over mig. "Ja, jeg kunne jo spørge dig om det samme" griner han og krydser armene. "Har du aldrig hørt om at banke på" brummer jeg irriteret. Jeg rejser mig med min dyne om mig og går over til min sammenfoldede kjole. Hvor fanden er mit undertøj? Jeg kigger lidt rundt. "Er det dem her du mangler?" spørger Anthon flabet og vifter lidt med mine trusser. Jeg går hen, hiver dem ud af hans hænder og finder også min bh på gulvet. Jeg tager mit undertøj på under dynen, så Anthon ikke ser noget han ikke burde se. Jeg smider dynen og tager kjolen på. Jeg finder min mobil i min taske og tænder den. Fuck. Klokken er 14 og jeg har 10 ubesvarede opkald fra Victor. Thor begynder at give nogle små lyde, da han endelig er begyndt at vågne. "Anthon?" siger han undrende, da han nok heller ikke havde regnet med at se ham her. De er jo ikke ligefrem bedste venner lige nu. "Har i.....?" spørger Anthon med et svagt grin og hentyder til om vi har haft sex. "Nej, det har vi ikke" siger jeg bestemt og finder mine højhælede sko, som står ovre ved døren, hvor Anthon står. "Det ser ellers sådan ud" griner han flabet. Jeg sukker og kører nogle fingre gennem mit hår, for at få det lidt mindre uglet. Jeg kigger over på Thor, som ligger i sengen med halvåbne øjne, totalt morgenhår og det største smil i fjæset. "Godmorgen smukke" siger han med en hæs stemme. "Det var en fejl Thor, okay? Du siger det ikke til nogle" siger jeg bestemt til ham. "Hvad er der at sige, hvis i ikke har lavet noget?" svarer Anthon kækt. "Anthon lad nu vær, pls" beder jeg og kigger på ham. "Jeg siger intet" siger han. "Hvad laver du egentlig her? Og hvordan kom du ind?" spørger Thor og griber ud efter hans boxers. Anthon trækker på skuldrene. "Din mor lukkede mig ind og jeg ville vel bare snakke... Have min ven tilbage" smiler Anthon akavet og kigger lidt ned i jorden.
"Det tager jeg som mit signal til at smutte" siger jeg og går hen mod døren. Jeg giver Anthon et kram og hvisker "Tag og får ordnet tingene med Thor, det er bedst for jer begge". Jeg trækker mig fra krammet og åbner døren. "Vi ses" smiler jeg og forsvinder.
*Thors synsvinkel*
Endelig, endelig var jeg sammen med hende igen. Jeg har aldrig haft så dejlig en følelse i kroppen, dog blev det hele lidt ødelagt da hun sagde at det var en fejl, men det tager jeg sgu ikke til mig. Vi ved begge at det ikke er nogen fejl. Jeg rejser mig fra sengen og trækker et par joggings bukser på.
"Hva så?" spørger jeg og kigger hen på Anthon. "For at være ærlig, så savner jeg dig mate, men jeg kan slet ikke kende dig mere. Hvad sker der?" spørger Anthon og klør sig lidt i nakken. Jeg bliver virkelig overrasket over at han siger at han har savnet mig, da jeg jo ikke ligefrem har været den bedste ven mod ham. Jeg har faktisk været en fucking idiot mod alle. "Jeg ved det ikke, okay. Jeg kan fanme heller ikke kende mig selv" sukker jeg frustreret og tænker på hvor fuckt up det hele er lige nu. "Kan du ikke bare droppe hele 'jeg er den hårde og kolde type' facade?" spørger han og krydser armene. "Så enkelt er det ikke" sukker jeg og sætter mig tungt i min seng. Jeg læner mig fremover og støtter mit hoved i mine hænder. "Hvorfor ikk?" spørger han undrende og sætter sig ved siden af mig. "Folk forventer jo jeg er sådan nu. Jeg har røvrendt alle man, og har ingen andre end Stefan nu.... Magter ham ikke engang, og i hvert fald ikke hans klamme ven" mumler jeg og roder lidt med mit hår. "Du har mig, og jeg vil væde med du også har Karoline" griner han og giver mig en albue i siden. Jeg griner lidt over hans kommentar. "Tak" smiler jeg og mærker at han lægger sin hånd på min skulder og giver den et klem. Han har ret. Jeg burde droppe min facade og blive 'mig selv' igen. Jeg savner sgu at hænge med Anthon og de andre.
NYT KAPITEL VED 25 LIKES
ESTÁS LEYENDO
Fall in love
FanficKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...