Kapitel 6

2.3K 42 0
                                    

*Thors synsvinkel*

"Arrrh" gaber jeg da jeg vågner. Jeg kigger på klokken og ser den kun er 8:00. Jeg ligger mig ned i min seng igen og tænker på hvad jeg egentlig skal i dag. Jeg regner med at Anthon, Teo og Alfred kommer forbi.
Tiden går og klokken bliver 10:00. Jeg har aftalt at de skal komme klokken 12, så tager vi ud og fester om aftenen.
Jeg går lidt rundt på mit værelse, da Karl lige pludselig kommer løbene ind af døren med Krista i hælene. De leger tydeligvis fangeleg. Jeg griner lidt og kigger ud af vinduet. Regnen siler ned og det er egentlig bare mega kedeligt vejr. Dejlig dansk sommer.
Jeg vender mig om, går hen til mit skab og tager tøj på. På vejen ind i stuen griber jeg min mobil. Jeg kan se en besked fra Anth.

Anthon: "Hej bror, det bliver ild i aften! Fred og Teo har sku aflyst de jeinere, men så må vi bare party"

Thor: "okay Anth. Ses snart"

Jeg lægger mobilen på spisebordet og tager en skål. Jeg er virkelig sulten. Jeg øser op med cornflakes i skålen og hælder mælk over. Jeg sætter mig ved bordet og begynder at spise.
"Godmorgen skat, har du sovet godt?" Min mor kommer gående inde fra stuen af med et kæmpe smil klasket i ansigtet.
Jeg smiler til hende "godmorgen, og ja jeg har sovet fint. Hvad med dig?"
"Også fint tak" smiler hun tilbage og sætter sig ved siden af mig. Vi sidder og snakker i lang tid inden hende, Karl og Krista skulle hjem til nogle venner og sove. Jeg siger farvel til dem og går ind i stuen.

*Karolines synsvinkel*

Jeg kigger på min mobil. Den er 18:00 og jeg har lige spist. Jeg er mega træt og har bare rendt rundt i nattøj hele dagen. Det banker på døren og jeg kan se det er Billy. Hvad vil han nu? Jeg går ud og åbner.
"Hvordan er det du ser ud? Sagde jeg ikke der skulle ske noget stort i dag" spørger Billy.
"Whatever" jeg vender mig om og går indenfor. Billy går med. "For fanden Karoline, nu tager du dig sammen. Du går ovenpå, tager noget pænt tøj på og tager med mig på Cubana. End of story"
"Ligner jeg ærligt en der magter det?"
"Nej men come on, du er ung, du er 16 år og vi har ferie. Kom så i gang"
"Fint" mumler jeg og går ovenpå. Tænk at han får mig til det. Igen.

Fall in loveWhere stories live. Discover now