Kapitel 10

2.3K 40 0
                                    

*Thors synsvinkel*

Hold kæft en aften i går. Jeg smiler lidt for mig selv. Jeg gjorde det! Jeg kyssede Karoline igen. Jeg er helt vildt med den tøs. Hun gør et eller andet ved mig. Hendes smil. Hendes øjne. Hendes latter. Hendes personlighed. Jeg bliver helt skør. Jeg griner lidt for mig selv og står op.
Der er kun 2 uger tilbage af sommerferien. Så skal jeg starte i skole igen. Som om jeg magter.

I dag skal jeg ikke noget specielt. Regner bare med at tage en tur på stranden med Anthon, så vi kan få snakket ud omkring den ide vi har i hovedet. Vi ved endnu ikke om vi virkelig skal gøre det. Jeg griner lidt over tanken om hvad vi har tænkt os.

*Thors synsvinkel*
(Nede på stranden)

'Plask' siger det bare da Anthon hopper ud i vandet oppe fra molen. Han laver den sygeste bombe og alle kigger. Jeg er flad af grin. Han tror selv han er så sej, men ærligt så ved jeg ikke hvad han ligner når han hopper ud fra den mole. Det er i hvert fald ikke noget han kan score på.

Vi går op af vandet. Den varme sol steger min krop. Der er helt skyfri himmel og vejret er virkelig perfekt.
Vi sætter os på liggestolene og taler vores plan igennem.
"Anth for helvede. Hvad nu hvis det failer"
"Så griner vi så meget at vi aldrig nogensinde vil kunne trække vejret igen" griner han og jeg griner med.
"Skal vi så ikke aftale at fortælle de andre det senere?" Spørger jeg.
"Deal" siger Anthon og vi springer i vandet igen.
Jeg har fortalt Anthon at jeg kan lide Karoline og han siger bare jeg skal gå all in på hende. Jeg smiler lidt.

Fall in loveWhere stories live. Discover now