*Karolines synsvinkel*
Jeg står ved mit skab ude på gangen, for at hente min bog. Jeg skal have geografi nu og jeg gider virkelig ikke. Jeg åbner skabet og roder igennem mine mange bøger inden jeg endelig finder den bog jeg leder efter. Jeg lukker skabet igen og mærker et par varme hænder kærtegne min talje. Jeg smiler, da jeg godt ved hvem det er. Thor. Jeg vender mig om mod ham og kigger ind i hans dejlige øjne. "Hey smukke" smiler han og holder vores intense øjenkontakt. "Hej" svarer jeg og holder mine arme krydset over min bog. "Du virkelig lækker i dag" smiler han fjoget og begynder at give min hals nogle blide kys. "Jeg kan da kun sige i lige måde" svarer jeg frækt og tager min ene hånd op i hans nakke, som jeg begynder at nusse. Hans kys bliver voldsommere og jeg kan mærke at det tænder mig lidt for meget. Jeg bider mig i læben for at holde mine støn inde. "Thor, du er lidt for tæt på nu" griner jeg, for at få ham væk, da jeg ved hvordan det her ender. "Hmm, det går nok babe, du kan jo lide det" brummer han og kysser mig op ad kæben og mod min mund. "Thor, jeg skal til time" sukker jeg da hans mund rammer min. Han stopper, men står stadig helt tæt op af min krop. "Du kan godt skippe..." han holder en pause og kigger ned på min bog. "Geografi" Jeg smiler og trækker ham ned i et kys. Han er fanme så dejlig.
"Hmm, bare venner?" høre jeg Victor spørge spydigt da han går forbi Thor og jeg. "Victor..." sukker jeg og kigger opgivende efter ham. "Lad det være" hvisker Thor og fjerner en tot hår der hænger ned over mit ansigt. Jeg vender min opmærksomhed mod Thor igen. Han giver min næse et kærligt kys og nusser min kind. Han tager min ene hånd og træder et par skridt væk fra mig. "Mød mig udenfor i frikvarteret" smiler han og lader vores hænder glide langsomt fra hinanden eftersom han går længere og længere væk.
*Thors synsvinkel*
"Så er der frikvarter. Husk at i har stil for til i morgen" smiler vores tysklærer og pakker sine ting ned i tasken. Jeg rejser mig sammen med Carlo og går uden for klassen. Vi trisser ud i skolegården og sætter os ved vores sædvanlige bænk. Jeg lukker øjnene og nyder sensommersolen. "Hvordan går det egentlig med dig og Karoline?" spørger Carlo. "Det har aldrig gået bedre" smiler jeg, stadig med lukkede øjne. "Hvad med dig og Laura?" spørger jeg, men kigger denne gang på ham. "Hmm, det går vel" mumler han ligegyldigt. Jeg kigger underligt på ham, retter mig op og sender ham et seriøst blik. "Hvad er der sket?" spørger jeg. Han trækker på skuldrende. "Vi glider bare fra hinanden" siger han lidt nedtrykt. "Hvis du virkelig kan lide hende, så lad være med at lade hende forsvinde. Du må tage noget ansvar og live forholdet op igen" smiler jeg opmuntrende og lægger en hånd på hans skulder.
"Hey guys, kommer i til min hygge, fest aften på fredag?" spørger Anna med Anthon i hælene. Hun er faktisk en virkelig sød pige, som Anthon hænger meget ud med for tiden. Han siger de bare er venner, men jeg kender ham efterhånden godt nok til at vide at det ikke helt passer. "Selvfølgelig gør vi det, er det okay vi tager Karoline og Laura med?" spørger jeg. "Selvfølgelig er det det" smiler hun og sætter sig ned på den anden side af bænken, hvor Carlo sidder. Vi snakker lidt videre, da en person sætter sig ved siden af mig. Jeg kigger forelsket på Karoline, som hurtigt giver mig et stort kys. Dog udvikler det sig hurtigt til et snav. "Jajaja, så tror jeg i har ædt hinanden nok" griner Anthon, hvilket får os alle til at grine. Vi trækker os fra hinanden og jeg svinger en arm om hende. "Vil i ikke med hjem til mig senere?" spørger Karoline og kigger rundt på os alle sammen. Vi nikker alle sammen og aftaler at vi mødes ude foran klasserne når vi har fri og følges hjem til hende. Vi skal jo tage toget og alt muligt.
()
"Er din mor ikke hjemme?" spørger Laura, da vi træder indenfor. "Nej, hun kommer nok hjem ved en 18 tiden" svarer Karo og går ind i stuen. Vi fordeler os i de 2 sofaer. I den store sidder Carlo, Laura, Anthon og Anna. Karoline og jeg sætter os i den anden. Hun sætter noget musik på, så stemningen er lidt ekstra hyggelig. Vi begynder at snakke om hvem der kommer på fredag, og hvad de forskellige skal tage med. Karo lægger sit hoved på min skulder og hendes hånd på mit lår. Hun begynder at nusse mit lår lidt, men kommer måske lige lovligt langt op, hvilket jeg ikke kan undgå at reagere på. Jeg kigger panisk rundt og fjerner hendes hånd. Hun kigger mærkeligt op på mig og derefter ned. Hun fniser lidt. "Undskyld skat" hvisker hun bevidst frækt i mit øre og bider i min øreflip. Jeg har mine sorte 'kontor bukser' på, så det er ikke ligefrem fordi det kan skjules. Heldigvis har de andre intet opdaget endnu. "Nu skal jeg hjælpe" hvisker hun kægt og sætter sig på mit skød. Jeg kan hilse og sige at det ikke ligefrem er nogen hjælp. Det gør bare det hele værre. Men hvad fanden kan jeg gøre, bare jeg kigger på pigebarnet bliver jeg tændt. Hun rykker bevidst sin røv lidt fra side til side, men lader bare som om hun sætter sig til rette. Jeg lægger mine hænder på hendes hofter og tager min mund op til hendes øre. "Det her får du betalt" mumler jeg i hendes øre. Hun vender sit ansigt mod mig. "Hvordan vil du så gøre det?" spørger hun frækt. "Er man lidt liderlig?" spørger jeg med et skævt smil. "Øhm, hvis jeg husker rigtigt er det nok mere dig" smiler hun overlegent og truer med at sætte sig ned i sofaen igen. "Du bliver hvor du er" siger jeg panisk og holder godt fast i hende. Hun smiler tilfreds og kysser min kind.
Husk at like og kommentere <3
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...