*Karolines synsvinkel*Lige nu sidder jeg alene på mit værelse og hører noget musik mens jeg tjekker de sociale medier. Klokken er nok omkring 20 og jeg skal egentlig snart til fest. Jeg har gjort mig klar, så nu venter jeg bare på at Victor kommer og henter mig. Jeg rejser mig op og stiller mig hen til min spejl. Min makeup er virkelig flot i dag, og kjolen jeg har på er min nye og højt elskede kjole. Måske er kjolen en anelse kort, men altså hvad fanden. Alt i alt, så spiller det hele bare i dag. Jeg retter lige lidt på mit hår, da det ringer på døren. Det er sikker Victor der kommer for at hente mig. Jeg går ned af trapperne, da det er lidt svært at "løbe" i høje hæle. Jeg griber min lille taske og jakke og går derefter ud for at åbne. Dog er det ikke ligefrem den person jeg havde regnet med at se. Nej, det er Thor Farlov i egen høje person. "Hey" smiler jeg, da jeg egentlig ikke gider være uvenner med ham. "Hvor skal du hen i den kjole?" spørger Thor og lyder virkelig jaloux. Helt sikkert fordi den er så kort. "Jeg skal ligesom til fest Thor, og det går jeg ud fra du vel også skal. Hvad laver du her?" Spørger jeg undrende og læner mig op af dørkammen. "Tager du alene derhen?" sukker han og krydser armene. "Hvis du virkelig vil vide det, så kommer Victor, og hvis du er kommet for at snakke, så snak" svarer jeg en anelse koldt.
*Thors synsvinkel*
"Jeg elsker dig forhelvede Karoline og jeg er så ked af hvad der er sket førhen. Undskyld". Ja det ville jeg ønske jeg havde sagt, men nej. I stedet lukker jeg noget pis ud. "Du skal fanme ikke nogle steder i den kjole, det kan jeg godt sige dig" brummer jeg og giver hende elevatorblikket.
"Du bestemmer ikke over mig. Du behandler mig fanme så dårligt og nu tror du at du kan dukke op her og sige at jeg ikke må tage til fest i min fucking kjole" er det eneste hun fremstammer og kigger derefter bare på mig og ned i jorden. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Hele formålet med at jeg kom var at undskylde, men jeg kunne ikke og jeg ved ikke hvorfor. Måske er jeg bange for at hun afviser mig igen.
*Karolines synsvinkel*
Han begynder at gå, men vender sig kort om. "Du fortjener bedre end ham" sukker han og vender sig om for at gå igen. "Fortjener bedre end ham? Sådan en som dig, som kalder mig en luder. Ærligt Thor, tag dig sammen og lad mig og Victor være. Hvis jeg husker rigtigt var det dig der slog op fordi du ikke stolede en skid på mig. " råber jeg oprørt efter ham og skal lige til at smække døren, da Thor sætter sin fod i klemme. Vi står et øjeblik i stilhed inden han hvisker "Jeg elsker dig" og tager min hånd. "Thor, jeg kan ikke det her lige nu" hvisker jeg og hiver min hånd til mig. Han sukker og kigger trist ned i jorden inden han tager et skridt tilbage, så jeg kan lukke døren i. Jeg læner mig op af den og lader min krop glide ned. Nogle tårer forlader mine øjne og et hulk kommer fra min mund. Jeg savner ham mere end noget andet, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ville mere end noget andet sige "jeg elsker også dig", men det kan jeg ikke. Ikke nu. Flere tårer triller ned af mine kinder, mens jeg bare kigger koldt ud i gangen. Sådan sidder jeg i par minutter, da jeg hører et bank på døren. Jeg tørrer mine øjne og tager en dyb indånding inden jeg rejser mig. Denne gang må det være Victor, og ganske rigtigt står han ude foran døren. "Hej" smiler jeg da jeg åbner døren. "Hey, har du grædt?" spørger han bekymret. Jeg ryster svagt på hovedet med et grin. "Jeg er bare forkølet, så mine øjne løber nogle gange i vand" lyver jeg som undskyldning og går ud til ham. Jeg giver ham et forsigtigt kys og tager derefter hans hånd. Thor skal ikke ødelægge den her aften.
Victor og jeg ankommer til festen, som bliver holdt hos en knægt jeg ikke engang kender så godt. Stemningen er virkelig god og jeg har det pisse sjovt. Jeg har fået en del at drikke, men alligevel ikke så meget at jeg ikke kan styre mig selv. Laura derimod er helt væk og sidder sikkert og brækker sig et eller andet sted lige nu. Hun kan aldrig styre alkohol, men jeg ved Carlo er der for at passe på hende.
Jeg har i smug holdt øje med Thor, og har lagt mærke til at han hele tiden har et øje på mig. Især når jeg danser med en der hedder Fredrik. Ham Fredrik er lidt omklamrende, og jeg ved virkelig ikke hvad det er han vil mig, men han prøver hele tiden at danse med mig, kysse mig og holde om mig. Dog siger jeg nej, da jeg jo har Victor. Men hvad fanden, han har sikkert også fået lidt at drikke og har det sjovt. Jeg dømmer ham ikke, for sådan kan jeg også selv være.
Lige nu sidder jeg i en af sofaerne, med en drink i hånden, og slapper af. Man bliver sgu træt af alt det dans ahaha. Jeg kigger ud over det overfyldte dansegulv, mens jeg læner mig tilbage. Jeg beundrer folks forskellige måde at danse på, især Thor. Han har en eller anden passion for Michael Jackson og danser også som ham. Det er så underholdende at kigge på. "Vil du ikke med hen et stille sted og.... Snakke?" lyder en stemmer ved siden af mig. Jeg kigger op og møder Fredriks øjne. Jeg trækker lidt på skuldrene. Hvorfor ikk? Jeg rejser mig op, tager min drink med og følger efter ham ind på et værelse.
NYT KAPITEL VED 25 LIKES
ESTÁS LEYENDO
Fall in love
FanficKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...