Kapitel 56

960 30 2
                                    


*Karolines synsvinkel*

"Bliver du ikke og sover?" spørger Thor og kigger hen på mig mens han kommer hen til mig. Jeg ligger på sofaen og slapper af mens jeg ser noget Tv. Thor har lige været ude for at hente lidt snacks til os. De andre er gået for 1 times tid siden, så det er kun os 2. "Selvfølgelig" svarer jeg med et smil. "sæt dig lige op" smiler han tilbage og selvfølgelig gør jeg som han siger. Han sætter sig der hvor mit hoved var og placerer sine ben på hver sin side af mig. Jeg smiler sødt til ham og sætter mig imellem hans ben. Jeg læner mig op af hans bryst og slapper helt af. "Hvad ser du?" spørger han og kysser mig i håret. "Bare et afsnit fra Paradise, men det er en genudsendelse, så jeg har set det" svarer jeg afslappet og lukker mine øjne kort. Jeg er virkelig træt. Thor ser bare videre på programmet mens han holder om mig. Jeg elsker dig" siger han lige pludselig efter et par minutters stilhed. "Jeg elsker også dig" svarer jeg og vender mig om imod ham, så vores ansigt er få centimeter fra hinanden. Han kigger på mine læber og derefter ind i mine øjne. Jeg kan mærke hans varme åndedræt mod mit ansigt og bider mig svagt i læben inden han stille fører vores læber sammen. Vi smiler begge i kysset. Jeg rejser mig op på alle 4 og sætter mig derefter på hans skød med front mod ham. Han tager sine arme rundt om min ryg og presser mig helt ind til ham. "Skal vi ikke gøre det her færdigt på mit værelse" spørger han med en skævt smil, men afbryder på intet tidspunkt kysset. Jeg nikker svagt. Han tager fat under min røv og løfter mig op så vi kan komme ind på hans værelse.

*Thors synsvinkel*

Jeg ligger lidt i sengen med Karoline. Klokken er vel omkring 18:30, så vi burde egentlig stå op og spise noget aftensmad. Jeg er virkelig også sulten og min mave rumler voldsomt. Jeg støtter mig på min ene albue så jeg kan komme lidt op af stå. Karoline ligger med ryggen til mig, så jeg kysser hende svagt på kinden og spørger "Vil du med ud at finde noget aftensmad til os?". Hun svarer ikke, hvilket får mig til at rynke mine bryn. "Sover du?" spørger jeg undrende og griner lidt. Ja hun sover. Jeg sætter mig op i sengen og svinger benene ud, så de lander på gulvet. Jeg lader et par fingre glide igennem mit hår inden jeg rejser mig. Jeg finder mit tøj og tager det på. Eller jeg undlader at tage bluse på. Jeg skal lige til at gå ud af døren, da en mobil siger en lyd. Jeg kigger ned på mit natbord og ser Karolines mobil lyse op. Uden at tænke over det, ser jeg hvem det er der har skrevet. Jeg læner mig lidt ned og ser Snapchats logo stå øverst på skærmen efterfulgt af navnet Stefan. Gad vide om det er ham den nye, hvad mon han vil? Jeg tror bare jeg lader det være, de er sikkert bare venner. Jeg gider ikke være den der irriterende kæreste der skal vide hver eneste ting hun laver og hvem hun skriver med. Jeg har jo også pigevenner, og jeg ville jo også synes det var irriterende hvis Karoline var jaloux hele tiden. 

Jeg rejser mig op igen og går ud i stuen. Jeg mærker efter i mine lommer og ganske rigtigt ligger min mobil i den ene lomme. Jeg finder den frem og ind under kontakter. Jeg ruller ned og finder hurtigt det nummer jeg leder efter. Jeg tager min mobil op til øret og venter på at den går igennem. "Hej det er Big Bens. Hvad kan jeg hjælpe dig med" lyder en mørk stemme i den anden ende af røret. "En nummer 29 og en nummer 14, og det skal bringes ud" svarer jeg. Jeg fortæller min adresse og han fortæller at der nok går omkring 15-20 min. Jeg lægger på og går ud i køkkenet. Nu hvor Karoline sover, så kan jeg jo lige gøre lidt ekstra ud af den her middag. Jeg finder tallerkner, glas, bestik for en sikkerheds skyld og lidt fyrfadslys. Jeg tænder dem og går derefter ind til Karo. 

Jeg åbner døren stille og kigger ind. Hun sover stadig. Jeg sætter mig ned på sengen ved hende og nusser svagt hendes hår. "Karo?" spørger jeg stille, så jeg ikke vækker hende på sådan en voldsom måde. Jeg hader selv at blive vækket af støj. Hun giver lidt lyd fra sig og åbner sine øjne på klem. "Godmorgen skat, eller skulle jeg sige godaften?" griner jeg stille og kysser hende stille på panden. Hun smiler svagt. "Der er snart aftensmad, kommer du ud?" spørger jeg efterfulgt af et nik fra hende. "Hvad skal vi have?" spørger hun nysgerrigt og sætter sig lidt op i sengen. "Bare Pizza, jeg kunne ikke lige overskue at lave mad" griner jeg, hvilket også får hende til at grine. Hun svinger benene ud af sengen og rejser sig. Hun finder også sit tøj, eller hun finder sit eget undertøj og tager min t-shirt på. Den er lige stor nok til at dække hendes røv, men når pizzamanden kommer, så skal hun ikke åbne. Han skal nødig se for meget af MIN pige. Hun kigger sig hurtigt i spejlet og griner. "Hvad er det jeg ligner?" griner hun og retter lidt på sit hår. Jeg rejser mig op og stiller mig bag hende med armene om hende. "Du er smuk" smiler jeg og kysser hendes baghoved. "Thats why i love you" svarer hun med et smil. "Du elsker selv mit morgenhår, og mit morgenhår er svært at elske" griner hun og vender sig rundt. Hun kysser mig hurtigt og går ud mod køkkenet efterfulgt af mig. 

"Hvor er det sødt" smiler hun forelsket til mig da hun ser min opdækning. Jeg smiler bare tilbage. Dørklokken ringer, hvilket får min opmærksomhed. "Bliv der" griner jeg og går over for at åbne døren, men det er ikke Pizzamanden. 

Det er Sophie.


Nyt kapitel ved 15 likes

Fall in loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora