Kapitel 7

2.3K 41 0
                                    

*Thors synsvinkel*

Anthon kommer springene ind ad døren og råber "HAFLA". Jeg griner og går over og giver ham en mandekrammer. Vi sidder hjemme hos mig og får en breezer eller 2 imens vi hører musik. Jaa vi holder faktisk bare en begynder fest derhjemme, så vi er godt i gang. Det er pisse hyggeligt bare at sidde sammen med Anthon.
Efter lidt tid går vi ned mod toget.

På vej ned mod toget går vi bare og griner og pjatter. Vi er i vældig godt humør og vi fjoller rundt op af Gentoftegade. Inden vi gå helt op på stationen skal vi lige have en pizza på vores favorit. Nemlig "Big Bens".
Da vi træder ind af døren råber vi med det samme i kor "en nummer 2". Manden der står i kassen griner og begynder på pizzaen. Inden vi når at tælle til 10 er pizzaen færdig. Den ryger hurtigt ned og vi går igen.
Oppe på stationen holder toget allerede på perronen og vi skynder os hen for at tjekke, hvor vi derefter løber ind i toget.

Vi træder ind af døren og bliver blæst omkuld af den høje musik. Lugten af alkohol hænger i luften. Jeg kigger mig omkring, kigger derefter på Anthon og går op mod baren. "1 sex on the Beach" råber jeg hvorefter Anthon tilføjer "nej 2". Vi får vores drink og sidder bare lidt oppe i baren. Døren til clubben går op og ind træder Sarah og hendes slæng. Jeg himler med øjnene og det samme gør Anthon. Sarah er min irriterende ex-kæreste og en af hendes veninder ved navn Julie, er Anths ex. Ingen af os kan fordrage dem og vi aner ikke hvad vi engang så i dem.
Sarah og Julie går med hurtige skridt over mod os. "Hva så babe" siger hun til mig med sin diva stemme og sætter sig ved siden af mig. "Hm" siger jeg bare og kigger den anden vej. Hun tager fat i min kæbe og vender mit ansigt om. "Kig på mig når jeg taler til dig skat" siger hun igen. Jeg ignorer hende bare. Anthon gør det samme med Julie og vi går. "Hvem fanden tror du, du er? Jeg er det bedste du nogensinde vil kunne få" råber Sarah efter mig, mens jeg går hen mod døren. Jeg har brug for luft.

Hej igen.
Jeg ved godt kapitlerne er kort og sådan, men heller mange korte end få lange. Så kan jeg også lægge noget op oftere.
Grunden til jeg ikke er så aktiv er skolen og sådan. Jeg har meget travlt, men gør alt for at skrive så meget som muligt hver dag. Jeg har rigtig mange gode ideer til historien.

Fall in loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora