Jeg Ligger min mobil fra mig og lister ned af trapperne. Min mor behøver ikke at vide, at jeg tager over til Billy. Jeg tager en tynd jakke og et par hurtige sneakers på. Jeg tager langsomt ned i håndtaget, åbner døren, går ud og lukker den igen meget forsigtig. Jeg smiler for mig selv og løber så stille ud af indkørslen. Jeg går op af trapperne til Billys hoveddør og banker på. Jeg venter et minuts tid da døren endelig åbner. Jeg kigger op og ser Billys mor stå i indgangen.
"Er Billy hjemme?" Er det eneste jeg får fremstammet. Jeg har virkelig brug for at snakke med ham.
"Nej dsv. Han er ovre hos en hvis Anthon. Jeg ved ikke lige hvem det er, men han er næsten lige gået. Det kan være du kan nå at fange han på stationen" svarer hun afslappet og sender mig et smil.
"Tak" råber jeg og begynder at løbe. Så kan jeg både snakke med Billy og Anthon samtidig. Bingo. Måske også Thor hvis jeg er heldig.
Jeg løber og løber da stationen endelig kommer til syne. Jeg løber op og ned af trapperne til jeg endelig er på perronen. "Fuck" mumler jeg stille. Toget er lige kørt, så det næste kommer først om 10 min.
Jeg mærker i min lomme efter pung og mobil, men ingen af delene er der. Hold kæft hvor er jeg dum at jeg glemmer det. Men hvordan skal jeg nu komme med toget?
Jeg kigger rundt og prøver på at finde på noget, men jeg ender med det resultat at jeg bliver nød til at køre uden billet. Fuck jeg håber ikke der kommer en billetkontrollør.Toget kommer og jeg stiger på. Jeg sætter mig på et sæde og læner mig tilbage. Nu håber jeg bare jeg kan finde Anthons hus og at det er der de er.
Toget standser og jeg stiger af. Jeg går med faste og hurtige skridt ned mod Anthons hus. Jeg håber jeg husker rigtigt.
Jeg går ned af en sti og ankommer nu til hans hus. Jeg ringer på klokken og der går lidt tid før døren åbner. Til min skuffelse er det hverken Anthon, Thor eller Billy. Nej det er en lyshåret pige, jeg vil gætte på hun er omkring de 11-12 år gammel.
"Er din bror hjemme" spørger jeg håbefuldt, men hun ryster bare på hovedet.
"Ved du hvor han er?" Hun ryster igen på hovedet.
"Nå men tak for hjælpen" smiler jeg og hun smiler igen.Jeg går videre ned til Thor, men heller ikke der er der held. Jeg har ingen anelse om hvor de er og jeg har ingen mulighed for at komme i kontakt med dem.
Jeg går ned mod centrum og sætter mig på en stol ude foran paradis is. Jeg overvejer bare at tage hjem igen, men alligevel har jeg stadig lidt håb tilbage. Jeg håber virkelig de lige pludselig dukker op.
Jeg når lige at tænke tanken da jeg hører en velkendt stemme "KAROLINE" jeg kigger over på den anden side af vejen og ser alle 3 drenge stå og kigge på mig. Jeg rejser mig op, kigger til siderne og løber derefter over til dem.
"Hold kæft jeg har aldrig været så glad for at se jer tre" griner jeg og krammer dem alle.
"Hvad laver du her? Og hvorfor har du ikke skrevet" spørger Thor og kigger undrende på mig.
"Lang historie" svarer jeg bare.
"Hvad med at vi tager på Big Bens og køber pizza? Så kan du forklare det" spørger Anthon og hiver mig med hen mod pizzeriaet.
"Jamen jeg har ingen penge med" fremstammer jeg og løber op på siden af drengene. Thor tager fat rundt om mig og svarer "jeg betaler sgu da" med et smil på læben.
"Det behøver du altså ikke, jeg tager bare en bid af din" griner jeg og krammer mig ind til ham.Vi sættet os ned ved et bord udenfor og jeg tager Thors mobil, som ligger på bordet. Jeg tager et billede af Thor og pizzaerne. Jeg logger på min Instagram og ligger billedet ind med teksten "ingen kvaler, kæresten betaler❤️". Jeg griner lidt og ligger derefter mobilen tilbage til Thor.
Thor tager et stykke pizza og det samme gør jeg så.
"Nå forklar så Karo, hvad laver du her?" Spørger Anthon og de vender alle deres opmærksomhed mod mig.
"Jo ser i, jeg stak af hjemmefra og ville så gå over til Billy, for at forklare ham det jeg vil fortælle nu. Så åbner hans mor og siger han er på vej ned mod stationen. Jeg løber derned, toget kører, jeg venter længe, det næste kommer, jeg står på og så tog jeg til Gentofte. Jeg løb ned til Anthon da Billys mor sagde han ville være der, så løb jeg ned til Thor og til sidst endte jeg ved paradis is.
Grunden til jeg ikke ringede var at jeg glemte min mobil. Min mor aner ikke jeg er her, og jeg sagde til hende at jeg ikke er sammen med Thor mere. Hun vil flytte til Århus bare for jeg ikke er sammen med Thor... Men det er jeg, så ja. Det meget forvirrende" svarede jeg i en lang køre og pustede så ud. De alle kiggede på mig med store øjne.
"Okay, hør her. Jeg elsker dig og det kan din mor ikke ændre på" smiler Thor og tager min hånd.
"Jeg elsker også dig" smiler jeg tilbage.
"Okay okay okay. Nok kærlighed for nu. Jeg har en ide, lad som om du er sammen med mig, som en ven. Eller Billy" smiler Anthon og fortsætter derefter "og forresten skal vi til X-Factor audition i morgen, vil du med?"
"Meget gerne" svarer jeg og spiser endnu en bid af pizzaen.
"Hvad skulle jeg gøre uden jer 3" spørger jeg dem.
"Jeg ved det virkelig ikke, vi er jo så fantastiske" svarer Billy og vi begynder alle at grine.
Jeg har aldrig hygget mig så meget som jeg gør nu. I et øjeblik forsvinder alle problemerne.
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...