Kapitel 5

2.5K 44 1
                                    

Vi står ud af toget. Det gode ved også at være nabo med Billy er at man kan følges hele vejen hjem. Vi står ude foran vores huse og siger nu farvel. Jeg giver ham et kram og går ind af min indkørsel.
Det overrasker mig ikke at jeg træder ind i et tomt hus. Min far døde da jeg var lille og min mor er ikke så tit hjemme. Jeg sukker og går ovenpå og ind på mit værelse. Det er ved at være midnat og jeg beslutter mig for at gå i seng. Jeg skifter til nattøj og går ind i seng. Jeg tjekker min mobil og ser jeg har fået en del beskeder på messenger.
Mor: "Hej skat, som du nok kan se er jeg ikke hjemme. Jeg kommer hjem i næste uge. Der står noget morgenmad til dig i køleskabet og nogle penge på bordet. Kys mor"
Jeg sukker og gider egentlig ikke svare. Jeg får sådan en besked pænt tit, og min mor forventer heller ikke jeg svarer. Det kan godt være vi har mange penge, men når ens mor aldrig er hjemme er det ikke så fedt.
Jeg ruller lidt ned og ser både en besked fra Anthon og Billy.

Anthon: "tak for en mega fed fest og en hyggelig dag, håber vi snart ses😉"
Karoline: "Hej Anthon. Ja det har sku været hyggelig. Vi ses helt klart snart"
Anthon ser besked og svarer hurtigt "forresten Thor snakkede alt for meget om dig på vej hjem fra stationen hahahah. Og om dig og dit flirteri til festen"
Jeg smiler lidt og ved egentlig ikke hvad jeg skal svare.

Jeg går videre til beskeden fra Billy
"Hey smukke, Thor og jeg har allerede aftalt en dag hvor vi kan ses igen, er du frisk" jeg griner lidt og rejser mig fra min seng. Jeg går over mod vinduet og kan se Billy sidder i sin seng.
(Billy og jeg har vores vinduer så man kan se hinandens værelse.)
Jeg åbner vindet og skriver til Billy at han også skal åbne sit. Han rejser sig op og åbner det.
"Hvad fanden er der galt med dig" råber jeg grinene.
"Hvad mener du?" Spørger han undrende.
"Ja med Thor? Hvorfor skal du absolut gøre alt for at vi mødes igen"
"Åååh Karoline calm Down, jeg synes bare du fortjener lidt love i dit liv og desuden er i søde sammen" griner han. Jeg skal lige til at sige noget da han lukker vinduet. Jeg skriver til ham men han skriver bare at jeg skal sove, for det bliver en stor dag i morgen. Jeg undrer mig over hvad der sker i morgen? Altså det er lige blevet sommerferie, så det kan ikke være noget i skolen?
Jeg ligger mig i min seng og lige inden jeg falder i søvn tænker jeg på Thor. Jeg kan nok ikke helt løbe fra at jeg synes han er lidt sød. Jeg falder i søvn med et smil på læben.

Hey❤️
Undskyld jeg ikke er så aktiv, men det er af private årsager. Jeg lover at være mere aktiv.

Fall in loveWhere stories live. Discover now