*Karolines synsvinkel*
Jeg står stadig udenfor med drengene og snakker. Laura og Carlo er også kommet ud til os, og lige pt står Carlo med armene om Laura. Jeg ved hvor meget Laura holder af Carlo, så at de endelig er ved at finde sammen er virkelig fedt. Sophie og nogle af hendes veninder er også kommet herud. Bare lige for at få det på plads, så har jeg intet imod Sophie. Hun er en pisse skøn pige og det var ikke hendes skyld at alt det oppe på OC skete. Hun kunne jo ikke vide hvad der forgik mellem Thor og jeg. Hun står tæt med Stefan, hvilken man kan se han nyder. Det er så irriterende at han tror at alle bare er helt vilde med ham. "Hvad siger i til at vi smutter indenfor? Vi kan jo tage en tur S, P eller K" smiler Lauge kægt. Jeg hader når folk siger S, P eller K. Det lyder som noget små børn laver, men det er nu meget sjovt. Især når man har fået lidt alkohol indenbords. Vi nikker os alle enige til Lauges kommentar og sætter kursen indenfor.
Det er dejligt at mærke den varme luft ramme mine bare arme og ben. Det var også begyndt at blive pænt koldt udenfor. Vi finder nogle Sofaer og stole og tager plads. Thor sætter sig i den ene sofa og klapper sig på lårene, som tegn på at jeg skal sætte mig. Jeg smiler til ham og sætter mig på hans skød. Han tager sine arme rundt om maven på mig og krammer mig ind til sig. Jeg vender mit ansigt mod hans og giver ham et forsigtigt kys. De andre sætter sig også og spillet begynder. Da Lauge fandt på at vi skulle lave det vælger han at begynde. "S, P eller K øhhhhm, Anth" siger han og kigger afventende på ham. "S" siger Anthon og læner sig tilbage på den stol han sidder på. "Har du dame på?" spørger han og sender Anthon et lumsk smil. "Hmmm måske" siger Anthon og prøver at skjule sit smil. "What Anthon, er der noget du ikke har fortalt mig?" spørger jeg overrasket, da det er så tydeligt at han, som drengene kalder det, har dame på. Han sender mig bare et blink med det ene øje, hvilket får mig til at fnise.
"S, P eller K Stefan?" spørger Anthon og tager en tår af sin øl. "K" svarer Stefan koldt. "Kys en af pigerne her" siger Anthon og smiler svagt. Jeg er ikke i tvivl om hvem han vælger. Det bliver sikkert Sophie. Stefan kigger sig betænksomt rundt på de ca 5 piger der sidder her. Han smiler slesk inden han åbner munden og siger det jeg frygtede mest. "Karoline". "Shit" mumler jeg for mig selv. "Jeg er optaget" smiler jeg flabet og hentyder til Thor. "Nemlig, så er det sjovest, og lad nu vær med at opfør dig som om vi ikke har gjort det før" svarer han endnu mere flabet tilbage, hvilket giver mig et lille sug i maven. Jeg har aldrig kysset med Stefan, men nu tror alle vi har. "Stefan, vi har aldrig været i nærheden af at kysse" siger jeg ligegyldigt og klemmer Thors hånd. "Så længe du selv tror på det Karoline, men har du tænkt dig at rejse dig, så vi kan komme videre i det her åndsvage spil?" spørger han koldt og rejser sig. Jeg hører flere af de andre sige "Kom nu Karo" men jeg vil virkelig ikke. Jeg kigger ned på Thor, som ser lidt irriteret ud, hvilket jeg godt forstår. "Hvorfor fanden er det altid min dame" vrisser han irriteret og tager fat i mine hofter så jeg rejser mig fra hans ben. "Måske fordi hun er den mest attraktive" griner en dreng bag Stefan, sikkert en af hans irriterende venner. Jeg kigger på Stefan, som bare står klar. Jeg vil virkeligt ikke kysse ham, jeg vil ikke give ham hvad han vil have, men jeg vil heller ikke være den der nederen type der bakker ud af den mindste udfordring. Jeg går opgivende hen til Stefan, som sender mig et provokerende smil. Jeg læner mine læber mod hans og de mødes i et kort kys, hvilket er nok for mig, men Stefan tager fat om nakken på mig og presser vores læber sammen igen. Han udvikler det til et snav, men der går min grænse. Jeg skubber ham på brystet, så han fjerner sine læber fra mine. Han sender mig et tilfreds smil og går ned til sin plads igen. Jeg sukker og går ned til Thor. Jeg sætter mig på hans skød igen. "Det betød ingenting" siger jeg hurtigt til Thor, hvilket får ham til at grine. "Karo, det var bare et kys, det betyder ikke noget. Du er stadig min og det ændres ikke lige foreløbig". Jeg smiler og putter mig ind til ham. Selvom det bare var et kys i en dum leg, så er jeg glad for at Thor også ser det sådan. Jeg ville sgu også have det lidt stramt, hvis han skulle kysse en anden pige.
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...