*Karolines synsvinkel*
Det er mandag morgen. Endnu en skoledag i vente, som om jeg magter. Jeg ligger på Thors bare bryst og kører blidt nogle fingre over hans veltrænede mave. Klokken er kun 6, så Thor er ikke vågen endnu, jeg har dog været vågen siden 5:30. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg vågnede bare og kunne ikke sove mere. Virkelig irriterende. Jeg mærker et svagt kys i min hovedbund efterfulgt af et "godmorgen". Jeg smiler svagt og kysser hans bryst inden jeg kigger op på ham. "Godmorgen". "Hvad er klokken?" spørger han med en meget lav hæs stemme. "Klokken er 06:07, så jeg tror bare jeg står op og gør mig klar. Thor nikker svagt og lukker igen sine øjne. Han kan også sagtens sove 30 min mere, han skal jo kun have tøj på og spise morgenmad. Egentlig kan jeg også godt ligge lidt længere, men når jeg alligevel ikke kan sove, så kan jeg jo ligeså godt stå op.
Jeg finder noget tøj frem bestående af et par sorte stramme jeans, som fremhæver mine former, en langærmet grå champion bluse og et par sorte og hvide sko. Det er ikke helt varmt udenfor i dag, så det er dejligt med en lidt varmere bluse. Min makeup er meget simpel i dag. Jeg ordner mine bryn som det eneste, dag jeg ikke selv synes at jeg behøver at bruge særlig meget makeup. Nu mangler jeg bare morgenmad, men det venter jeg med til Thor vågner.
(I skolen)
Anthon og jeg sidder lidt og snakker om Thor og jeg. Sidst vi snakkede sammen var vi jo ikke sammen, men han er glad for at vi er sammen igen. Dog bliver vi afbrudt, da læreren kommer ind af døren. Vi har dansk, heldigvis er dansk ikke det værste fag. Vores lærer kommer ikke ind alene ind i klassen, en mørkhåret dreng kommer tøffende ind bag hende. Han er bestemt ikke grim, nej han har brunt halvlangt hår, ikke så langt som Thors, det minder mere om en lidt længere version af Anthons. Hans ansigt er markeret, han er normal højde og så har han god stil. Lige nu har han lyseblå cowboybukser med huller, en hvid hoodie, et par hvide sneakers og en cowboyjakke i næsten samme farve som hans bukser. "Godmorgen 9. klasse, i dag har jeg den ære at byde velkommen til Stefan, som skal starte i denne klasse. Jeg håber i vil tage godt i mod ham" siger vores lærer venlig og viser Stefan ned til en ledig plads. Selvfølgelig ved siden af klassens største bitch, Agnes. Eller det er nok kun mig og Laura der synes det. Alle drengene taber fanme kæben når de ser hende og pigerne ser op til hende. Jeg forstår dog ikke hvorfor, altså hun er virkelig smuk, men hun er så flabet og nedladende i hendes sprog. Jeg må indrømme at jeg er jaloux på hendes lækre solbrune hud, lange lysebrune hår og tynde krop, men ligeså snart hun åbner munden mister jeg alt for hende. Jeg kigger over på Laura, hun ruller med øjnene og kigger som en hentydning over til Stefan og Agnes. Jeg griner svagt over at vi tænker det samme.
Timen går i gang, og som altid sidder vi bare og lytter på at vores lærer snakker. Hele klassen sidder bare med hovedet hvilende i hænderne og gaber. Det er også virkelig kedeligt i dag, og for det andet er det mandag morgen. Man kan ikke bebrejde os for at være trætte.
Timen er hurtigt slut og vi har frikvarter. Jeg går ud af klassen med Laura for at finde Thor, Carlo og Jacob. Vi sætter kursen udfor, hvor vi plejer og mødes. Vi går hen til en bænk. Den står op af muren, så vi sætter os på bordet og læner os op af muren. Drengene er ikke kommet endnu, hvorfor ved jeg ikke. Jeg spotter Stefan stå med Agnes og ryge. Der er et eller andet over ham, noget mystisk. Han virker så kold. Min stirren bliver dog afbrudt da han kigger hen til os. Vi får hurtig øjenkontakt og han sender mig et skævt smil. Jeg kigger forskrækket væk da jeg mærker nogle hænder på mine hofter. "Fuck et chok" gisper jeg og vender mig om mod Thor. Han sender mig et flabet smil og kysser kort min kind. Han kigger den samme vej som jeg gjorde før og får også øje på Stefan. "Er han ny?" spørger han og kigger på mig. Jeg nikker. "2 timer på skolen og Agnes har allerede fat på ham" griner jeg svagt og rykker mig lidt til siden, så der også er plads til Thor. Carlo sætter sig på den anden side af mig, så han sidder imellem Laura og jeg og til sidst sidder Jacob. Laura har faktisk det sygeste crush på Carlo, men hun tør ikke "tage det første skridt" som man siger. Måske bør jeg hjælpe hende lidt på vej. Jeg giver Thor en blid albue i siden så jeg får hans opmærksomhed. "Vil du ikke lige med indenfor" hvisker jeg forførende i hans øre, hvilket får ham til at smile skævt til mig. Jeg rejser mig og med det samme er Laura opmærksom på at jeg går. Hun gør klar til at gå væk fra bænken, men jeg stopper hende. "Laura, bliv her, jeg skal bare lige på toilettet" griner jeg og fortsætter "Thor du skal med". Jeg får straks et undrende blik fra Laura, men jeg blinker bare til hende og forsvinder hen mod døren med Thor lige efter mig. Vi når kun lige indenfor da Thor tager fat i mine hofter og presser mig blidt op mod væggen. Han tager sine læber på mine, hvilket jeg gengælder. Dog stopper jeg ham hurtigt. "Det er ikke derfor vi skulle herind Thor" griner jeg. "Hvorfor så?" spørger Thor mig flabet. "Fordi Laura kan lide Carlo, men hun tør ikke gøre noget, så hvis de nu var alene kunne det være det hjalp. Der er bare et problem, Jacob, kan du ikke lige skrive at han skal gå herind?" spørger jeg bedende. "Ej, nu havde jeg lige håbet at vi kunne smutte ned og hygge på toiletterne" smiler Thor flabet, hvilket bare får mig til at grine. "Arg, det må vente". Jeg kysser ham kort og tager så min mobil frem, hvilket Thor også gør. Thor og jeg har været sammen på den måde før, så det er ikke derfor jeg ikke vil, men på skolens toilet? Arg det tror jeg ikke hr. Farlov. Jeg skriver til Laura at hun skal gå all in på Carlo, og Thor skriver til Jacob. Det skal nok blive sjovt det her.
Info:
I skal forstille jer Stefans udseende ligesom Stefan Hjort (fra P4). Dog er han ikke med i bandet og han har heller ikke samme personlighed.
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...