Kapitel 68

833 36 6
                                    

*Karolines synsvinkel*

Jeg kigger ud over vandet hvor den smukke aftensol er ved at forsvinde i horisonten. Jeg smiler og nyder aftens sidste varme på mine bare ben. "Hey smukke" lyder det bag mig og et par arme bliver lagt om min mave. "Hej" smiler jeg og kysser hans skulder blidt. Det hele er perfekt, jeg står i armene med ham jeg helst vil have. Jeg vender mig om mod Thor. "Jeg elsker dig" smiler han og kysser mig hurtigt. "Jeg elsker også dig" svarer jeg og trækker ham ind i et dejligt kram.

Jeg sætter mig op i min seng med et sæt og kigger rundt i mit værelse. Jeg sukker lettet, det var bare en drøm. Eller jeg ved ikke om jeg er lettet, det var jo ikke en decideret slem drøm. Dog får jeg hurtigt ondt i maven, jeg drømte om Thor. Hvad er der galt med mig? Det er slut mellem os for fanden. Kan jeg ikke fatte det? Han var min første kærlighed og det er sikkert bare svært at give slip, men jeg har jo Victor. Jeg kigger frustreret rundt. Det er stadig fuldstændig mørkt udenfor, så jeg vil gætte på klokken er omkring 2-3 om natten. Jeg mærker et stik af savn til Thor, hvilket forvirrer mig. Savner jeg ham eller savner jeg følelsen af at stå med en jeg elsker. Altså den sidste, og eneste, jeg elskede var Thor. Jeg 'elsker' ikke Victor, men holder virkelig af ham og derfor vil jeg ikke fucke det op. Jeg tænder for mig mobil og kigger på klokken. Den er 02:11. Jeg er slet ikke træt lige nu, faktisk er jeg utroligt frisk. Jeg rejser mig og henter noget vand, min computer og mine høretelefoner. Jeg sætter noget musik på og går ind på messenger, hvor de 2 seneste jeg har skrevet med er Thor og Victor. Min finger kører frem og tilbage på de 2 samtaler, men min fornuft slår mig og jeg går ind på Victor og min samtale. Han var aktiv for 1 time siden, så han sover nok. Det regnede jeg egentlig også lidt med selvom det er natten til lørdag. Thor sover sikkert også, men nu prøver jeg. Jeg går ind på vores samtale og ser at han er aktiv nu.

Karoline: Er du vågen?

Jeg slukker min mobil og venter på svar. Få sekunder efter popper en besked op på skærmen.

Thor: Selvfølgelig, hva så?

Karoline: Jeg kan ikke sove:((

Thor: Skal jeg komme over?

Jeg rynker brynene og griner lidt. Egentlig ville jeg bare lige skrive lidt, men ja.

Karoline: Komme over? Thor klokken er 2 om natten.

Thor: Altså jeg står alligevel på Københavns hovedbanegård og skal tage toget hjem nu, så kan jeg vel ligeså godt tage et par stop længere.

Karoline: Hvad laver du i Kbh nu?

Thor: Har været i byen med Anthon, skal jeg komme eller ej?

Karoline: Hvis du vil haha

Thor: Vi ses om 20, lad vær med at falde i søvn <3

Jeg sukker og smiler lidt for mig selv. Det er faktisk virkelig sødt af ham. Thor og jeg har været ret meget sammen på det seneste efter alt det med Stefan, som heldigvis også er ude af systemet. Thor er nu helt fri fra Stefan og hans slæng mens han igen er begyndt at være meget sammen med os andre igen. Det er så fedt at vi ikke er så splittet mere.

()

Min mobil vibrer en enkel gang. Det er Thor der skriver han er her. Jeg lister nedenunder og ud til hoveddøren. "Hej" smiler jeg da jeg åbner. "Hej smukke" svarer han kægt. Jeg griner, man kan godt fornemme han har været i byen og måske ikke er 100% ædru. Hans ånde lugter også langt væk af alkohol, men jeg er ikke bekymret. Han har ikke lagt an på mig eller noget siden den dag oppe på OC... og jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg synes det er en god eller dårlig ting.

Han kommer indenfor, hvor han stiller sine sko og hænger sin jakke. Vi lister sammen ovenpå hvor vi smider os i min seng og begynder at snakke virkelig meget. Jeg tror det har været sundt at Thor og jeg ikke var på talefod i en periode, da jeg føler vores forhold er blevet så meget stærkere. Han er uden tvivl min bedste ven. Jeg ligger på maven og kigger på Thor, som ligger på ryggen. Han er ved at fortælle en historie fra byturen om Anthon og en pige. Jeg flækker af grin da han siger at han fangede Anthon og hende pigen kneppe ude for toilettet, hvorefter de så tog hjem til hende og Thor tog herhjem.

Vi snakker og griner i timevis inden mine øjenlåg langsomt bliver tungere og tungere. Jeg sætter mig lidt op og kravler hen til Thor. Jeg lægger mit hoved på hans bryst mens han forsat snakker. Dog forsvinder hans stemme længere og længere væk inden jeg til sidst sover.


Husk at like og kommentere hvad i synes <3

Fall in loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang