Det er efterhånden en uge siden at Karoline og jeg slog op. For at være ærlig, så savner jeg hende frygteligt meget. At se hende hver dag i skolen uden at kunne snakke til hende er hårdt. Selvfølgelig kan jeg snakke til hende, men vi er ikke ligefrem på talefod... Altså hvad er der også at snakke om? Hver gang jeg ser støder ind i hende uden for skoletiden er hun sammen med Christopher og det pirrer mig virkelig. Jeg har sådan lyst til bare at tage fat i hende og holde hende ind til mig, men det kan jeg vel ligeså godt glemme.
Lige nu sidder jeg men Anthon og Lauge og gør klar til fest. Det er fredag og vi skal som altid til fest hos en af vores venner. Jeg glæder mig også til at komme til fest, få noget at drikke og glemme alt om problemer. Bare nyde at være sammen med mine venner og veninder. Sophie kommer også. Vi har det rigtig godt sammen, men hun vil aldrig komme på samme niveau som Karo. Selvom jeg synes Sophie er pisse skøn, så er den jeg helst vi have Karoline.
"Skal vi ikke skride?" Spørger Anthon og rejser sig fra sofaen.
"Jo lad os gøre det" svarer jeg med en lidt snalret stemme. Ja jeg har efterhånden fået en del indenbords og er en anelse stiv. Jeg rejser mig fra sofaen og går koncentreret over mod døren. Jeg tager mine helt hvide stan Smith på samt en sort cowboy jakke. De andre får også taget deres overtøj på og vi sætter kursen med festen. Festen bliver holdt omkring 1 km væk fra mit hus, så vi vælger bare at gå derhen.Vi ankommer til festen. Musikken brager ud af de store højtalere og der er mange mennesker. Jeg smiler tilfreds, lige hvad jeg har brug for. Jeg sætter med det samme kursen mod baren og snupper en velsmagende drink. Den bliver dog hurtigt bundet og jeg anskaffer mig en ny. Denne gang vælger jeg dog at spare på den og bevæger mig ud imellem de mange fulde mennesker. Jeg stiller mig ud på gulvet og begynder at danse med nogle fra skolen. Jeg kender kun halvdelen af dem jeg står med, men vi er jo også mange på vores årgang, så det er ikke alle man har snakket med endnu.
Bedst som vi har det skide skægt og danser for livet løs, mærker jeg et prik på min skulder. Jeg vender mig om og ser Sophie stå med et sødt smil. Vi udveksler et hurtigt Hej og hun begynder at danse med den store gruppe drenge. "Hvaaa Thor, har du fået dame på" råber Maximillian gennem støjen. Jeg ryster på hovedet og griner svagt. "Vi er bange venner" svarer jeg og er helt ærlig. Der er intet mellem Sophie og jeg, den eneste jeg har i tankerne er Karoline. Jeg bliver i lidt dårligt humør af at tænke på hende og går op mod baren for at skaffe en ny drink. På vejen spotter jeg dog Karoline ud af øjenkrogen. Hun står og danser med Christopher og man skal være blind hvis man ikke kan se hvor meget han flirter med hende. Jeg ved ikke om det er alkoholen der pumper i mit blod, men det er slet ikke til at holde ud at se på.*Karolines synsvinkel*
Jeg står og danser lidt med Christopher til den populære sang 'nede Mette'. Jeg har fået en smule at drikke, men er dog ved fuld bevidsthed. Christopher derimod er stangstiv. Det er hylende morsomt at se ham så fuld. Jeg griner lidt over hans mystiske moves. "Hvad griner du af smukke?" Spørger han med et skævt smil og lægger sine hænder på mine hofter. "Dig" griner jeg og sender ham et sødt smil. Vi holder en intens øjenkontakt, som faktisk gør mig lidt utilpas. Dog bliver vi afbrudt da jeg mærker en stærk hånd tage fat om min overarm. Personen hiver mig efter sig og jeg når ikke engang at opfatte hvem det er, før jeg bliver skubbet op af en væg. Jeg kigger op og møder et par vrede øjne, som tilhører Thor. Han tager fat i mine hofter mens jeg står presset op af væggen. Jeg kigger uforstående på ham. "Hvad?" Spørger jeg dumt. "Nu gider jeg det fanme ikke mere!" Starter Thor med en hård tone. "Jeg gider fanme ikke glo på at du render rundt med andre fyre! Hvis jeg ikke kan have dig, så skal ingen have dig. Ingen skal røre dig og ingen skal såre dig. Jeg er den eneste der kan beskytte dig Karoline, jeg elsker dig for fanden! Vi er ikke færdige med hinanden, forstår du det?" Spørger Thor vredt, men prøver at holde det inde. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, for at være ærlig er jeg mundlam. Det er på den ene side dejligt at høre Thor sige det, men samtidig ubehageligt. Den måde han sagde det på gør mig utilpas. Han læner sit ansigt ned mod mig. "Du er min, og kun min baby" hvisker Thor i mit øre, hans ånde lugter langt væk af alkohol. Han kysser mig en gang på kinden inden han igen forsvinder. Hvad sker der for ham?
Husk at Like!
VOUS LISEZ
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...