*Karolines synsvinkel*
Klokken er nok omkring 13. Jeg sidder i klassen med Anthon og snakker. Vi har faktisk engelsk, men laver ikke specielt meget. Vi sidder bare og snakker lidt om Thor, jeg vil så gerne vide hvad de snakkede om da jeg gik i lørdag.
"Vi snakkede bare lidt og jeg tror vi er gode igen" smiler Anthon og piller lidt ved sin blyant. Jeg smiler til ham. "Det er jeg virkelig glad for. Jeg tror faktisk også Thor og jeg har fundet ud af det" svarer jeg og tager en tot hår om bag mit øre. Anthon skal lige til at sige noget, men jeg kommer ham i forkøbet. "Bare som venner". Han nikker forstående og der bliver stille. Eller ikke stille, da alle andre i klassen også snakker, men ja. En besked tikker ind på min mobil. Jeg tager den op af min baglomme og kigger. Det er Victor.
Victor: Mødes senere? <3 jeg savner dig.
Jeg smiler og skal lige til at svare, da der også tikker en besked en fra Thor.
Thor: Mød mig på OC klokken 18. Det vigtigt.
Karoline: Hvad er det der er så vigtigt?
Thor: Bare vær der, pls <3
Jeg sukker og går igen ind på Victors besked.
Karoline: Jeg kommer hjem til dig efter skole, men det bliver meget kort. Jeg skal noget <3
Victor: Det er helt i orden, så ses vi senere <3
Jeg smiler og slukker min mobil. Grunden til at jeg ikke skriver til Victor, at jeg skal være sammen med Thor er at jeg ikke vil have han skal bekymre sig uden grund. Jeg har jo slået fast overfor Thor at vi kun er venner og han gik med til det.
()
Jeg banker på Victors dør og venter tålmodigt på at den bliver åbnet. Victor kommer til syne. "Hey smukke" smiler han og træder til siden, så jeg kan komme ind. Jeg smiler sødt tilbage og giver ham et kort kys. "Hej".
Vi går ind på hans værelse. Hans mor og storebror er hjemme, så vi lukker døren. Han presser mig op af døren og kysser mig heftigt. Jeg kysser selvfølgelig med og smiler lidt i kysset, som Victor tydeligvis kan mærke, da han også smiler svagt. "Jeg har savnet dig" mumler han imellem vores kys og går hen mod sengen med mig. "Du så mig i fredags og lørdags" griner jeg og stopper kysset. Han griner også og skubber mig blidt ned i sengen. Han lægger sig ved siden af mig og trækker mig op at sidde på ham. Vi fortsætter kysset og Victor begynder langsomt at gøre det voldsommere. Jeg kan godt mærke, hvad det her fører til. "Vi kan ikke gøre det nu" mumler jeg, men fortsætter kysset. "Du kan ikke først gøre mig liderlig og så droppe det" svarer han. Jeg stopper kysset, men bliver siddende på hans underliv. "Jeg tror også du er blevet liiidt for begejstret" griner jeg og hentyder til hans boner, hvilket også får ham til at grine. "Man kan heller ikke blive andet når der sidder en pisse lækker pige på en" svarer han kækt og tager en tot hår om bag mit øre. "Jeg er alene hjemme i morgen, kommer du ikke over? Så kan vi fortsætte hvor vi slap" spørger han og holder på mine hofter. "Selvfølgelig" Jeg smiler sødt til ham og kigger på klokken. "Jeg skal afsted om lidt" sukker jeg og laver en trist mine. "Jeg slipper dig ikke allerede" smiler han og vender os rundt, så han ligger ovenpå mig. Jeg ligger mine arme om hans nakke og nusser hans hår lidt. "Hvad skal du egentlig?" spørger han og nusser min side med den ene hånd, mens han bruger den anden til at holde sig oppe. "Jeg har en aftale med en anden". Han nikker og giver min hals nogle forsigtige kys, hvilket får mig til at lukke mine øjne af nydelse. Dog åbnes de igen, da et kort bank lyder og derefter døren der går op. Både Victor og jeg vender hovedet derhen og ser en af Victors venner stå i døren. Da jeg ser hans ven minder det mig om da Anthon kom ind på Thors værelse. Det giver mig et stik af dårlig samvittighed i maven. "Åhh sorry, jeg troede du var alene, det sagde din bror" mumler han og skal til at gå. "Du behøver ikke at gå, jeg skal alligevel videre nu. Jeg er faktisk pænt sent på den." smiler jeg og kigger op på hans ven. Jeg kender ham godt, men kan simpelthen ikke huske hvad han hedder. "Sikker? I lignede ikke ligefrem nogle der ville afbrydes" griner han flabet og kigger skiftevis på Victor og jeg. Jeg nikker grinende, rejser mig op og retter lidt på mit tøj. Jeg giver Victor et hurtigt kys. "Vi ses i morgen" siger han og blinker. "Det kan du tro" svarer jeg og går ud fra hans værelse. Af ren høflighed sender jeg et smil til hans ven, som også gengælder det.
*Thors synsvinkel*
Jeg sidder ude på tagterrassen på OC med en café latté i hånden og venter forhåbningsfuldt på at Karoline kommer. Jeg er faktisk virkelig i tvivl om hun har tænkt sig at dukke op, hun svarede ikke på min sidste besked, men nu tager jeg chancen. Døren åbner og jeg kigger smilende op, da jeg regner stærkt med at det er Karoline der kommer. Det er det bare ikke. Nej det er 2 piger, som jeg ikke kender. Jeg kigger ned i min telefon og tager en tår af min latté. "Må vi sidde her?" spørger den ene af de faktisk meget kønne piger, og hentyder til pladsen ved siden af mig. "Jeg venter faktisk en" smiler jeg venligt. Hun nikker bare og sætter sig i den anden ende af tagterrassen.
Jeg kigger på mit armbåndsur. Klokken er 17:06 og hun er stadig ikke dukket op. Hun kommer sikkert ikke, hvad havde jeg også regnet med. Jeg sukker irriteret og kigger over på pigerne. "Hey piger?" spørger jeg, hvilket får dem til at vende deres opmærksomhed mod mig. Jeg smiler kægt. "Er der en ekstra plads hos jer?"
Tusind tak fordi i læser min historie. Jeg håber virkelig i kan lide den. I kan altid skrive en kommentar, hvis i har ideer til historien eller hvis der er noget i synes jeg skal ændre<3
NYT KAPITEL VED 25 LIKES <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Fall in love
Fiksi PenggemarKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...