Kapitel 17

2K 40 7
                                    

*Karolines synsvinkel*

Det er ved at være sent og vi begynder at gå hjem ad.
"Hvad skal vi have at spise til aftensmad?" Spørger jeg nysgerrigt.
"Vi ringer efter en pizza" svarer Thor.
"Lækkert" smiler jeg og går videre.

Vi går ind ad døren til sommerhuset og jeg går i bad. Jeg skal lige have alt saltvandet ud af mit hår og af min krop. Jeg tænder for bruseren og lader det varme vand løbe ned af min krop. Jeg kan høre drengene snakke i stuen.
"Men er det okay med jer" kan jeg høre Thor spørge drengene om.
"Thor for fanden da! Selvfølgelig. Gør det nu bare" kan jeg høre Anthon svare.
Hvad mon han skal? Eller vil? Det er nok ikke noget der rager mig, så jeg burde nok bare blande mig udenom.
Jeg slukker bruseren og griber ud efter mit håndklæde. Jeg tørrer min krop og vikler håndklædet rundt om mig. Jeg åbner døren og går ud på gangen. Jeg går i mine egne tanker og kigger ned i jorden, da jeg støder ind i en af drengene. Selvfølgelig er det Thor.
"Ej det må du undskylde" siger jeg panisk og går ind på vores værelse. Han griner bare og kigger efter mig, mens jeg skynder mig og gå hen mod vores dør. Fuck hvor akavet. Og så har jeg kun et håndklæde om mig. Jeg lukker døren og stiller mig med ryggen mod den. Jeg griner lidt og går hen for at tage tøj på.

*Thors synsvinkel*

Åhh Gud hun er så smuk. Jeg går ud på badeværelset, for at tage noget vand i hovedet. Thor Farlov. Nu skal du tage dig sammen og gøre det. Sige fuck alt! Bare gør det.
Jeg går ud fra badeværelset igen og ind i stuen. Der går 10 min og Karoline kommer gående med det sødeste lille sommer outfit på. Et par shorts og en sød lille blonde top.
Så det nu. Du kan godt Thor. Anthon og Billy er gået ned efter pizza, så Karoline og jeg er alene.
"Duu, Karoline?"
"Hmm hvad så?"
"Øhm... Det bare fordi"

Hvad mon Thor vil spørge Karoline om? Er det godt? Eller er det dårligt?
Og for det andet, tusind tak fordi i læser med. Det betyder rigtig meget for mig, da jeg ligger meget tid og mange kræfter i den her fanfiktion. Det betyder også sindsygt meget at i liker og kommenterer. Det gør at jeg får endnu mere lyst til at skrive videre❤️
Kys til jer allesammen.

Fall in loveWhere stories live. Discover now