*Karolines synsvinkel*
Jeg kommer løbene ned mod stationen. Mit tog kommer om 1 minut, så jeg har pænt travlt. Jeg løber hen på perronen og finder mit rejsekort frem. Jeg åbner min pung, men rejsekortet sidder fast. Jeg kan se toget komme kørerne. "Kom nu" vrisser jeg og får endelig kortet op. Jeg når lige at tjekke ind da toget kommer.
"BIB BIB" siger toget og jeg går ind. Jeg sætter mig lettet ned på et sæde og finder min mobil frem. Ja jeg havde fået min mobil tilbage. Lige da jeg fik den i morges var der virkelig mange beskeder. De fleste af dem var fra Thor, men jeg har endnu ikke svaret. Jeg har ikke overskud til at snakke eller skrive med ham. Anthon og Billy har også skrevet, men det var bare noget om nogle fester næste weekend.
"Gentofte station" siger en kvindelig stemme i højtaleren og jeg rejser mig op. Toget standser og jeg stiger ud. Klokken er 7:42 så jeg har tid nok. Jeg går i et stille tempo hen mod skolen. Jeg ville normalt havde fulgtes med Thor, men som sagt så gider jeg ikke rigtigt tale med ham.
Mine skridt bliver tungere og tungere jo mere jeg nærmer mig skolen.Jeg ankommer endelig til skolen. Jeg går op af trapperne og ind i klassen. "Hey Karo" råber Anthon og smiler. "Hej" smiler jeg svagt og sætter mig ned ved siden af ham.
"Noget galt?" Spørger han og vender sig om mod mig. Jeg ryster svagt på hovedet og kigger den anden vej. Jeg kan mærke at tårerne er på vej, så jeg kigger hurtigt ned i bordet. Jeg kæmper for at holde tårerne tilbage, men alligevel lykkedes det en enkel tåre at trille ned af min kind. Jeg tørre den hurtigt væk, og håber at ingen lagde mærke til det, men selvfølgelig gør Anthon.
"Karoline jeg vil lige snakke med dig i frikvarteret" siger han lavt mens læreren kommer ind ad døren. Jeg nikker ikke, jeg siger ikke en lyd, jeg sidder helt stille og kigger ned i bordet. Det utroligt så hårdt det tager på mig det her. Jeg sukker opgivende og følger med i timen.*Thors synsvinkel*
Timen går meget langsomt. Urets viser rykker sig i sneglefart og jeg opgiver snart. Jeg må finde Karo og spørge hende hvad der er galt. Min fod begynder at blive urolig, jeg begynder at sidde og vippe lidt med den mens jeg kigger op på uret. Kom nu, lad nu tiden gå.
"Lad os se, Thor, kan du svare på dette" spørger læreren og kigger hen mod mig.
"Øhm" jeg kigger på tavlen, i min bog og på min ven som sidder ved siden af mig. Hvad i alverden har vi snakket om?
"23" svarer jeg som en nødløsning. Hvad laver du Thor? Vi har engelsk. Jeg slår mig selv i hovedet og alle begynder at grine.
"William?" spørger hun istedet og han kommer med det rigtige svar.
Min sidemakker giver mig en albue i siden, jeg kigger på ham.
"Hvad tænker du på?" Spørger han.
"Ikke noget" svarer jeg stille og kigger ned i bogen igen.*Karolines synsvinkel*
"Det var alt for nu, i må gerne holde frikvarter lidt før tid" smiler vores lærer og Anthon tager fat i min arm. Han holder fast i den og hiver mig med ud. Vi går lidt ned af gangen og ind i et andet rum. Han lukker døren og kigger hen på mig.
"Karoline hvad sker der?!" Spørger han bekymrende.
Jeg har ikke lyst til at svare. Jeg kan ikke få mig selv til at sige det. Han ligger sin hånd på min skulder og jeg kigger op på ham. Mine øjne begynder at blive blanke og en tårer eller 2 ryger igen ned ad min kind.
"Er det din mor? Spørger han og jeg ryster blidt på hovedet. På en måde er det jo, da det er hende der sagde det. Men alligevel har det intet at gøre med hende.
Han sukker og spørger derefter "er det Thor?"
Jeg kigger op på ham og nikker.
"Shit, hvad har han gjort?"
"Han.. Han har..." Jeg kan næsten ikke sige det "han har været sammen med en anden i weekenden"
"Nejnejnej Karoline, det ville han aldrig gøre. Han elsker dig jo" siger Anthon opmuntrende, men man kan se at han lige skal tænke over om han kunne havde gjort det.
"Min mor så dem" snøfter jeg og læner min ryg mod væggen. Jeg lader langsomt min krop falde ned på gulvet, mens mit hoved hviler op af væggen.
"Vent her" svarer han og går. Hvad vil han nu. Hvis han henter Thor, så går jeg. Jeg kan virkelig ikke overskue at snakke med ham lige nu. Jeg skal lige til at afbryde ham da han lukker døren og forsvinder.*Thors synsvinkel*
Vi har lige fået frikvarter og jeg flyver ud af klassen. Jeg går med hurtige skridt ned mod Anthons klasse og stikker hovedet ind. Underligt nok er hverken Karoline eller Anth er der. Alle andre fra klassen er der endda. Jeg går videre rundt på skolen. Ned på biblioteket, hen til toiletterne, ja faktisk næsten alle steder. Jeg går også forbi et rum hvor vi nogle gange er i frikvarteret, men døren er lukket, så jeg tænker at rummet er optaget. Det lyder i hvert fald ikke som om hverken Karoline eller Anthon er derinde. Jeg går videre rundt på skolen, men da jeg endelig går op mod min klasse igen ser jeg Anthon.
"Anth"
"Leif"
Råber vi i munden på hinanden og går hinanden i møde.
"Hvor er Karoline?" Spørger jeg, men han svarer ikke. Han begynder bare at gå.
"Kom med" siger han bare og jeg følger med. Han går forbi begge vores klasser og hen i et rum. Det rum jeg var sikker på de ikke var i. Han åbner døren. Jeg går hen i døråbningen og ser Karoline sidde med helt blanke og røde øjne. Jeg løber hen mod hende for at trøste hende, men hun afviser mig. Hvad sker der?*Karolines synsvinkel*
"Du skulle jo ikke hente han" siger jeg og vender mig om.
"Karoline, Thor, snak. Nu" er Anthons eneste svar, mens han bare går ud af døren. Efterlader mig og Thor alene. Der er helt stille. Næsten for stille. Ingen af os tør at være den der siger det første ord, men jeg har vel ikke noget valg nu. Jeg vender mig om og ser Thor. Hans blik er meget forvirrende, men det sikkert bare en facade. Jeg ved han har gjort det.Heeej Alle.
Jeg har fået et par beskeder vedrørende hvor lange mine kapitler er. Ja jeg ved godt de er korte så nu har jeg lavet det om. Jeg har nemlig besluttet er gøre dem en smule længere.
Vil i ikke være søde at skrive hvis jeg kan gøre noget bedere? Eller hvis der er noget jeg gør godt. Det vil gøre det så meget nemmere for mig at skrive hvis jeg ved hvad i synes jeg skal gøre bedre.
Håber i vil skrive i kommentaren eller i privat besked.
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...