*Karolines synsvinkel*
Det er onsdag og Thor kommer hjem i morgen. Jeg glæder mig som en sindssyg, vi har næsten ikke snakket eller skrevet sammen siden mandag, da han næsten aldrig har net. Jeg savner ham virkelig. Laura, Carlo, Anthon og jeg sidder lige nu ude på gangen og snakker. Det er sidste time inden vi har fri, så den skal bare overstås. Vi har geografi, men vores lærer er syg, så vi har vikar. Det vil sige at ingen i klassen laver noget. Jeg tror faktisk også at vores vikar er fuldstændig ligeglad. Han nyder nok bare at han kan slappe af en hel time. "Har du stadig ikke hørt fra Thor?" spørger Laura mens hun sidder på skødet af Carlo. De 2 har endelig fundet ud af de og er uofficielt kærester. Det vil sige at de er sammen med ingen af dem har direkte spurgt om de vil komme sammen. Og nej, Carlo går ikke i klassen, men hans klasse har også vikar, så vi aftalte at sætte os ud på gangen. "Nej" svarer jeg med et suk mens jeg sidder håbefuldt med min mobil i hånden. Jeg skrev til ham for 3 timer siden og han har stadig ikke set beskeden. Selvom det ikke er dissideret længe, så føles det som en evighed. "Han har nok ikke net Karo, ikke tag det så tungt" siger Anthon afslappet og læner sig tilbage i stolen han sidder på. "Jeg ved det godt, men jeg savner ham" mumler jeg og lægger min mobil i min lomme. Vores vikar kommer til syne og går sløvt hen mod os. "I har fri unger, smut hjem med jer" smiler han og går tilbage i klassen. Vi rejser os alle og går med hurtige skridt ind i vores klasse for at tage vores ting. Jeg tager min jakke og taske på ryggen og går ud af lokalet sammen med de andre elever. Dog venter jeg lige uden for klassen, så jeg kan følges med Laura og Anthon. Jeg tager min arm om Lauras, så vi kan gå arm i arm ud af skolen. Vi samler også lige Carlo, Lauge og nogle af deres venner op på vejen.
Vi træder ud af den store dør og ud i det lune sommervejr. Laura og jeg går i vores egen verden og snakker, så jeg er ikke særligt opmærksom på mine omgivelser. Dog får en bestemt stemme min opmærksomhed. "Hey smukke". Jeg kigger op og ser Thor stå omkring 5 meter foran mig. Jeg bliver så glad og løber over i armene på ham. Jeg svinger mine arme og nakken på ham og han tager hans arme om min ryg. Han svinger mig lidt rundt mens jeg knuger mig helt ind til ham. Jeg slipper ham og kigger ham i øjnene. "Hvad laver du her?" spørger jeg med det største smil klasket i fjæset. "Planerne blev ændret, så jeg kom hjem lidt før, så jeg tænkte at jeg ville overraske min pige" smiler han. Jeg trækker hans læber mod mine. Vores kys udvikler sig hurtigt til et snav og han fører sin ene hånd ned på min røv. Jeg smiler svagt i kysset. "Hey, må vi også sige hej?" griner Anthon mens han kommer gående hen mod os. Jeg smiler og trækker mig fra Thor, så de andre også kan sige hej. Drengene giver Thor en såkaldt mandekrammer mens Laura giver ham et forsigtigt kram. Da alle har sagt hej til Thor begynder vi at gå. Jeg er kommet lidt bagud, så jeg lunter op til Thor og tager hans hånd. Han smiler bare og nusser min hånd svagt. "Vil du med hjem til mig? Min mor er ikke hjemme i aften og mine søskende er hjemme hos nogle venner. Drengene kommer også, og du kan spørge om Laura vil med også?". Jeg nikker kort som svar og spørger derefter Laura om hun vil med. Selvfølgelig er hun også på og inden længe er vi alle på vej hjem til Thor.
()
Jeg sidder på Thors køkkenbord mens han finder noget at drikke frem til os. Han åbner køleskabet og hiver flere dåser faxekondi ud. Han vender sig om og rækker mig den ene. "Tak skat" smiler jeg og tager imod dåsen. Han stiller sig imellem mine spredte ben og tager sine hænder på mine hofter, som han nusser svagt. Jeg slipper den kolde sodavand og fører mine kolde hænder om i nakken på ham. Han gisper svagt, hvilket får mig til at grine. "Det får du betalt" griner han. Jeg nusser ham svagt i nakken og tager den ene hånd op i hans bløde hår. "Jeg har savnet dig" smiler jeg. "Og jeg har savnet dig babe" svarer han tilbage og kysser mig en enkelt gang på læberne. Jeg presser ham lidt i nakken og fører vores læber sammen igen.
"Hva, hvor bliver sodavandene af?" griner Carlo kægt inde fra stuen. "Hold nu kæft og tag dig af din egen dame i stedet " griner Thor. Han smiler til mig, hvilket får mig til at bide mig i læben. Han begynder hurtigt at overfalde mine læber igen. Jeg har virkelig savnet ham og det er så dejligt at være tæt på ham igen.
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...