*Thors synsvinkel*
Jeg har lige sagt farvel til Karoline og er nu på vej op mod min klasse. Jeg har sgu savnet dem alle. Jeg træder ind ad døren til min klasse. Der er kun 10 personer lige nu, men klokken er heller ikke særlig meget.
"Eyy Thor, har det været en skøn sommer" spørger en af mine venner og giver mig et kram.
"Jaja selvfølgelig har det det, fucking nice faktisk" smiler jeg og krammer ham tilbage.
"Nååå har du så fået scoret et par damer?" spørger han nysgerrigt og giver mig et klap på skulderen.
Jeg går tavs hen på min plads med et smil på læben.
"No way, hvad hedder hun? Emma? Sofie? Amalie? Fortæl" Svarer han glad og nysgerrig og går med hurtige skidt over til mig.
"Karoline og hun er fantastisk" smiler jeg forlegent. Han giver mig endnu et dask på skulderen og griner. "Godt gået" Halvhvisker han mens en flok piger kommer ind i klassen.
Timen begynder og vores lærer Morten træder ind ad døren.
"Godmorgen 9.b, har det været en god sommerferie?" alle nikker mens han fortsætter "Vi skal klokken 09:00 mødes med de andre 9 klasser og lave en fælles aktivitet resten af dagen. I bliver blandet i klasserne. Indtil da kan i bare hygge og lave hvad i vil, men vi skal være samlet her 08:50. Det var alt" smiler han og sætter sig ned på sin stol. Jeg rejser mig op og nogle af de andre drenge og jeg går ud på gangen. Jeg går ned mod Anthons klasse samtidig med at han kommer ud af døren. Til min overraskelse med Karoline i hælene.
"Heyy Anth" jeg giver ham et kram og går derefter over til Karoline og kysser hende hurtigt.
"Hhm hhm" griner Anthon og vi trækker os fra hinanden.
"Hold kæft jeg er glad for at hun er startet i din klasse Anth. Tænk hvis hun ikke startede i hverken a eller b. Så ville hun ikke kende nogen" siger jeg til Anthon og ligger en arm om hans skuldre. "Det jeg også" svarer han og smiler til Karoline.
"Jeg er bare glad for at have jer. Jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden jer" smiler hun og tager min hånd.
"Men hvad sker der her egentlig? Siden hvornår har i vidst Karoline skulle gå her" griner Anthon og bryder tavsheden.
"Joo ser du. Jeg havde det dårligt på min gamle skole, så skulle skifte. Jeg fortalte Thor det i går og vi fandt så ud af at det var den her"
"og for det ander, siden hvornår er du hjemme hos Thor hele tiden? Og siden hvornår kysser i når i ser hinanden" spørger han undrene.
Karoline og jeg kigger på hinanden og nikker.
"Siden vi blev kærester" smiler jeg og kigger på Anthon.
"No fucking way! Tillykke man. Hvorfor fortæller I ikke sådan noget" griner Anthon. Han ser virkelig glad ud.
"Det har vi jo også lige gjort" svarer Karoline flabet og sender drillende øjne til Anthon. Han griner bare og går videre mens han klapper mig i ryggen. "Godt scoret" hvisker han.
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...