Kapitel 24

2K 43 5
                                    

*Karolines synsvinkel*

Vi sidder i Thors seng og ser fjernsyn. Vi følger ikke rigtigt med. Jeg ligger på Thors bryst og han nusser mig i håret.
"duu, Karoline?" spørger Thor og nusser mig lidt ned af kinden.
"Jaer?" svarer jeg og kigger op på ham og smiler.
"Øhm.. Jaa... Ej ved du hvad, bare glem det" smiler Thor igen og kigger på fjernsynet.
"Ejj sig det" griner jeg og tager fat i en pude. Jeg sætter mig op og kaster den i hovedet på ham.

*Thors synvinkel*

Jeg skimter ud af øjenkrogen at Karoline sætter sig op. Jeg drejer mit hoved over mod hende og får klasket en pude lige i fjæset.
"Årrrh det var dråben" griner jeg lumsk og tager hurtigt fat i en pude. Karoline skriger kort og løber. Jeg rejser mig hurtigt og løber efter hende. Hun løber rundt i stuen og køkkenet, hvorefter hun ender på værelset igen. Jeg løber med hende derind og lukker døren.
"Fanget" svarer jeg og smiler skævt.
Jeg går med langsomme, men tunge skridt hen mod hende. Hun griner og kravler baglens i min dobbeltseng, men støder ind væggen. "Fuck" hvisker hun. "Dobbelt fanget" griner jeg og går hen til hende. Jeg går op i sengen og hen mod hende. Karoline tager endnu en pude og kaster efter mig med det største smil klasket i ansigtet.
"Det skulle du aldrig havde gjort" mumler jeg og begynder at kilde hende "Nej... Tho... STOOOOP" Skriger og griner hun. "Hvad hedder det?" spørger jeg og kilder hende videre. "Søø.. Søde og rare Thor.... HAhahahh.... Vil du være sød at stoppe" får hun fremstammet og jeg stopper. Vi får øjenkontakt og Karoline bider sig i læben. Når hun gør sådan noget, så er hun selv uden om det. Jeg fører mine læber mod hendes og de mødes. Kysset udvikler sig stille til et snav.
"Karoline?" Jeg afbryder kysset og hun kigger på mig. "Du ved godt hvor meget du betyder for mig. Du betyder alt. Jeg holder rigtig meget af dig selvom vi ikke har kendt hinanden længe og jeg tænkte på om..." Jeg holder en pause. "Om du vil være min pige"

Fall in loveWhere stories live. Discover now