Kapitel 8

2.3K 42 1
                                    

*Karolines synsvinkel*

Billy har nu fået hevet mig hele vejen hen til Cubana og åbner nu døren for mig. Han går ind først og jeg går efter ham. Lige som jeg går ind af døren bliver jeg blæst omkuld af en dreng som virker meget vred. Jeg får øjenkontakt med ham og han sender mig bare et irriteret blik. Jeg kigger på ham. Det ligner Thor, men det er svært at se i mørket. "Thor?" Spørger jeg. Hans blik bliver mindre irriteret og han går bare. Hvad skete der for ham. Jeg går ind og spørger Billy om han ved hvad der er galt med ham. Billy peger over mod 2 piger oppe i baren og jeg sender ham bare et spørgende blik. Anthon kommer hen til os og spørger hvor Thor er. Vi peger begge over mod døren. Anthon farer derhen. Billy og jeg kigger så på hinanden, trækker på skuldrene og går op i baren.
Efter lidt tid er jeg godt fuld. Jeg er slet ikke ligeså fuld som til sidste fest, men jeg har da fået en genstand eller 2. Thor og Anthon kommer ind igen og jeg beslutter mig for at gå hen og snakke med dem. Vi snakker lidt og det virker til Thor er glad igen. Dj'en sætter en ny sang på. Det er "heat" med scarlet pleasure! Jeg elsker den sang. Jeg hiver Thor med ud på dansegulvet og vi danser for livet løst. Jeg har aldrig danset så meget.
Da sangen er slut sætter vi os hen i en bås med nogle sofaer. Jeg sætter mig imellem Billy og Thor. Jeg tror vi allesammen har fået lidt for meget at drikke. Jeg sidder helt op af Thor og han holder om mig. Det føles helt som om vi har noget, men det ved jeg godt vi ikke har. Jeg er bare Billys veninde som er en god festmakker. Jeg sukker lidt.
"Hvad sukker du for smukke" spørger Thor og smiler skævt.
Jeg griner bare og ryster på hovedet. Thor vender sig om. Det ligner han får øje på noget, men jeg ignorer det bare. Han tager fat i min kæbe og vender mit ansigt om så vi kigger hinanden i øjenene. "Kom med" siger han og hiver i min arm. Jeg rejser mig op. Han går hen i et hjørne og tager fat i mine hofter. Inden jeg når at reagere er hans læber på mine. Han kysser mig grådigt og jeg hopper op, så jeg hænger på hans hofter. Jeg tager min arme om hans nakke. Jeg har aldrig følt mig så godt tilpas. Han stopper kysset hurtigt, vender sig om og kysser mig derefter igen. Jeg kigger derhen hvor han også kiggede og ser hende pigen fra tidligere. Jeg indser hurtigt at Thor kun kysser mig for at gøre hende Jaloux. Jeg stopper kysset, giver ham en lussing og går over til Billy. Jeg kan høre han prøver at komme i kontakt med mig, men jeg er ligeglad.... Han udnyttede mig.

Shit! Hvad mon der sker nu? Og hvorfor udnytter Thor, Karoline? Næste kapitel kommer nok i morgen. Tak fordi i læser med! Det betyder meget

Fall in loveWhere stories live. Discover now