*Thors synsvinkel*
Jeg vågner af en irriterende ringelyd. Jeg åbner mine øjne svagt, men lukker dem hurtigt igen da jeg bliver blændet af den skarpe morgensol. Jeg løfter min hånd og fumler lidt med at finde min mobil. Da jeg endelig får fat i den tager jeg den op og ser at Anthon ringer. Jeg glider min finger over skærmen og tager mobilen op til øret. "Hey" siger jeg med min hæse morgenstemme "Heyy, jeg tænkte på om du vil med til kbh om lidt" svarer Anthon glad og lyder overraskende frisk. Jeg kigger på klokken og ser at den er 14. "øhm jeg er lige vågnet" griner jeg svagt og roder lidt i mit uglede hår. "Kom nu Thor, vi mødes ved stationen 14:30" svarer Anthon opgivende. "Okay, ses" sukker jeg og lægger på. Jeg kan slet ikke overskue det. Jeg har de sygeste tømmermænd. Jeg sætter mig op i sengen og kommer i tanke om Karo, kan jeg ikke lade vær med at tænke på hende 24/7? Det er slut og det må jeg acceptere. Jeg rejser mig op og går med tunge skridt hen for at finde noget tøj. Jeg tager bare en hvid T-shirt og et par sorte bukser. Enkelt og basics. Jeg går ud på badeværelset for at ordne mit hår. Eller ordne og ordne, jeg kører bare et par fingre igennem det og så er det fint.
Jeg er efterhånden ved at være klar og beslutter mig for at gå ned mod stationen for at mødes med Anthon og.... Ja jeg ved faktisk ikke engang hvem jeg skal derind med.
Jeg går ud af vores hoveddør og låser den. Jeg bevæger mig med hurtige skridt ned mod stationen, dog er jeg der hurtigt da der ikke er så langt. Jeg spotter Anthon og går over mod ham. Jeg giver ham et håndklask og et kram. "Ey hvor er Karo" spørger Anthon undrende da han nok lidt havde regnet med at hun ville komme. Jeg sukker svagt. "Karoline og jeg er ikke sammen mere" svarer jeg ligegyldigt, men inderst inde gør det ondt. Jeg elsker jo for helvede pigebarnet. "Hvad? " spørger Anthon og kigger helt forkert på mig. "Hun synes ikke det fungerede... " svarer jeg igen ligegyldigt. "Nå men hvem skal vi så på strøget med? " spørger jeg og skrifter totalt emne. "Lauge kommer, han tager også lige nogle damer med" smiler Anthon. Han vil så meget prøve at score dem. Jeg griner svagt.
Anthon og jeg står i et par minutter og snakker da Lauge kommer gående med 3 piger bag sig. Jeg kender ingen af pigerne, men de ser meget godt ud. 2 brunetter og en blondine. Den ene af brunetterne smiler sødt til mig og jeg smiler svagt tilbage. "Hey boooois" råber Lauge og giver os begge et kram. "Hey lorte" griner Anthon i krammet. Vi sætter kurs mod spor 2, hvor vores tog kommer om få minutter.
Vi er nu ankommet til Nørreport, hvor vi stiger af. Solen skinner og alle er glade. Det er rigtig hyggeligt at være lidt sammen med drengene, det hjælper lidt med at glemme Karoline. Pigerne Lauge har hevet med er også super søde. Jeg snakker rigtig godt med dem, men især den ene, Sophie, klinger jeg rigtig godt med. Jeg vil også lyve hvis jeg siger at hun ikke flirter, for det gør hun. Meget. Men det gør mig nu ikke noget, jeg er jo ikke sammen med Karoline mere, så det er der vel intet galt med? Mange vil nok sige at det er mærkeligt at man allerede er videre dagen efter, men for mig kan man jo ligeså godt komme videre. Hun sagde at det var slut, så jeg må vel gøre hvad jeg vil? Måske lyder jeg virkelig kold, men hvad fanden kan jeg gøre? Jeg gider ikke være en, som kravler tilbage til hende, som en eller anden tøs. Jeg vil jo med glæde være sammen med hende, men hun valgte at slutte det vi havde. Jeg elsker hende jo af helvedes til, og det går mig virkelig på. Kan jeg ikke bare give slip? Vi finder jo alligevel ikke sammen igen... Jeg bliver afbrudt i mine tanker da Lauge begynder at snakke. "Eyy skal vi ikke smutte på OC? Jeg er pisse tørstig?" Vi nikker os alle enige og sætter kursen mod Illum. Vi tager de mange rulletrapper op til toppen og går mod OC. Vi bestiller lidt forskelligt at drikke og sætter os ud på tagterrassen. Der er heldigvis ledigt, så vi tager alle plads. Der er næsten altid optaget herude, men det er også forståeligt. Det er så hyggeligt at sidde herude og få noget at drikke og snakke selvfølgelig. Man kan vel godt kalde det her sted vores faste sted at hænge ud.
Vi har efterhånden siddet længe og snakket da Sophie diskret sætter sig på mine lår. Hun smiler til mig og sætter en arm rundt om nakken på mig, for at holde sig oppe. Jeg sætter min hånd afslappet på hendes hofte. Lauge smiler skævt til mig, men Anthon sender mig bare et opgivende blik. Jeg ved godt hvad han tænker, men altså, hvad er problemet? Vi hygger os bare. "Leif laver damer" griner Lauge og lægger en arm om den anden brunette, som sad lænet op ad ham. Jeg griner bare svagt af hans kommentar.
Døren ud til tagterrassen går op og til min overraskelse ser jeg Karoline og en pige ved navn Laura, som går i hendes klasse, komme til syne. Jeg kigger hurtigt væk og lader som om jeg ikke har set hende. Jeg kan dog alligevel ikke lade vær med at skue over til hende. Hun kigger koldt på mig og kommer med den kendte "Pfff" lyd da hun ser mig sidde med Sophie på skødet. "Virkelig Thor?" spørger hun koldt og vender om på hælen. Inden jeg har set mig om er hun væk. Jeg ryster svagt på hovedet. Hun kan sgu da ikke blive sur, vi er jo ikke sammen mere. Og hvis jeg husker rigtigt, så var det hende der slog op.
Husk at like!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fall in love
FanficKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...