*Karolines synsvinkel*
Så er det i dag jeg skal i biografen og ud at spise med Thor. Jeg glæder mig så utroligt meget. Jeg er begyndt at holde virkelig meget af Thor. Sådan virkelig virkelig meget. Jeg kan slet ikke beskrive den følelse jeg får i maven hver gang han krammer mig. Eller når han kysser mig.
Alle drengene er taget et eller andet sted hen og spille fodbold. Held og lykke Anthon siger jeg bare. Rygterne siger han er boldmongol. Jeg griner lidt og går ud i køkkenet. Jeg tager et glas oppe fra skabet og fylder det med iskold vand fra hanen. Jeg går ud på terrassen og sætter mig i en stol. Vejret er virkelig fantastisk i dag, og udsigten her er fantastisk. Vi skal desværre hjem i morgen, men den her uge har helt klart været en af de bedste i mit liv. Jeg kan ikke forstille mig at tilbringe den med andre en de her 3 skønne drenge.Tiden går og klokken bliver 15:00. Drengene er kommet hjem. Thor og jeg skal i biografen klokken 16:00 og jeg er allerede klar. Jeg har taget et par sorte stramme jeans på og en sød lille hvid top. Et par hvide sko og en sort, tynd jakke. Mit hår er bare glat. Jeg står og kigger mig selv i spejlet og retter de sidste ting ved min makeup, da Thor kommer ind af døren.
"Woow" siger Thor og smiler skævt.
"Hvad?" Griner jeg bare.
"Du bare smuk" siger Thor og giver mig elevator blikket.
"Åhh lad dog vær" griner jeg. "Mon ikke vi skal til at afsted? Vi skal jo hente billetterne 30 min før"
Thor nikker og vi går ud ad hoveddøren.*Thors synsvinkel*
Vi går op mod byen. Der er ikke så langt, kun 5 min gå gang. Karoline og jeg går bare og snakker om lidt forskelligt. Om at vi snart skal i skole. Ingen af os magter.
Vi er hurtigt oppe i byen og går ind i biografen. Jeg går op til kassen og får fat i billetterne. Vi skal se en eller anden romantisk komedie. Jeg synes selv den lyder god, så det er ikke en jeg har valgt kun for Karolines skyld hahah.
Vi går ind i den lille kiosk der ligger ved biografen for at købe en mellem popkorn og 2 sodavand. Faxe kondi til Karoline og Cola til mig.
Der er kun 10 min til filmen starter, så vi beslutter os for at gå ind i salen. Vi finder vores plads og sætter os til rette. Tænk at jeg sidder her med Karoline. Det er virkelig fantastisk.
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...