Kapitel 9

2.3K 36 0
                                    

*Karolines synsvinkel*

"Billy jeg vil gerne hjem nu!"
"Årh slap af Karo, mig og Anth hygger os lige" siger Billy med en fuld stemme.
Jeg vender mig om og ser Thor er på vej herhen. "Så går jeg bare selv" siger jeg bestemt, vender om på mine høje hæle og går. Thor går efter mig, men jeg når ud før ham. Jeg går hen til garderoben og får fat i min jakke. "Karoline vent lige"
Jeg kan høre Thors stemme bag mig. "Sorry sweety, men jeg tager hjem" siger jeg med en sukkersød stemme. Han går efter mig ud på gaden. "Hør her jeg ved virkelig ikke hvad jeg har gjort galt" siger Thor spørgende.
"Nå så det var slet ikke fordi du udnyttede mig for at gøre hende pigen jaloux? Bare brugte mig for sikkert at tage hævn over hende?" Siger jeg og går videre. Kan han ikke bare lade mig være.
Han tager sig til hovedet "for helvede Karo, jeg kyssede dig fordi jeg havde lyst! Jeg kunne mærke en stirre på os, så jeg vendte mig om og så hende. Derefter ville jeg kysse dig igen, men så fik jeg en flad og du gik" Thor kigger på mig med sine dejlige øjne. Hvordan fuck kan man blive sur på den dreng? Jeg går direkte hen mod ham. Jeg kan ikke tænke på andet end hans læber. Jeg har virkelig meget lyst til ham. En stor del af det er nok fordi jeg er pisse fuld, men fuck det! "Kys mig" hvisker jeg og vores læber mødes igen. Jeg ved ikke om han taler sandt, men det betyder ingenting lige nu. Alt der tæller er at jeg står sammen med ham, ude på en gade, midt om natten og kysser.

Fall in loveWhere stories live. Discover now