*Karolines synsvinkel*
Solen skinner i ad vinduet. Jeg åbner langsomt mine øjne. Jeg tænder min mobil og ser at det er den 9/8.
"Fuck det er søndag" mumler jeg og lægger mig ordenligt ned under dynen. Jeg magter ikke tilbage til skolen, men hey det er sidste år. 9 klasse. Jeg vender mig om og ser Thor ligge ved siden af mig. Han er så sød når han sover. Hans lyse pjuskede hår er meget rodet. Jeg rejser mig stille op fra sengen og går ind i stuen. Jeg lader Thor sove, og går ind og ser noget fjernsyn.
Imens jeg sidder og ser en serie tænker jeg på Thor og jeg. Jeg smiler lidt ved tanken. Tænk at vi er sammen. Han er min og kun min.
Jeg går ind på min mobil og ind i kalenderen. Jeg beslutter mig for at skrive datoen for hvornår vi kom sammen ned. Bare for en sikkerheds skyld.
"8/8 2015" siger jeg lavt og skriver det ind i kalenderen.
"Godmorgen smukke" siger en hæs morgenstemme. Jeg kigger op og ser Thor stå i shorts og det sygeste morgenhår. Han har altså bare en krop der siger spar 10.
"Godmorgen" svarer jeg og går over og kysser ham.
"Sulten?" spørger han.
"mmm meget" svarer jeg og går over mod køkkenet.
"Jeg kan altså ikke tilbyde dig det helt store, men du kan få en bolle med pålægschokolade"
"mmmm det lyder lækkert" smiler jeg og begynder at finde tallerkner frem. Thor finder maden og vi sætter os ned.
"Hvaa glæder du dig til skolestart i morgen?" griner Thor og blinker med det ene øje.
"Nej faktisk ikke. Overhovedet." svarer jeg og sukker.
"Hvorfor?" spørger han undrene og kigger op på mig.
"Jeg hadede min klasse og jeg hadede min skole. Jeg havde ingen venner eller veninder. Billy som var min eneste ven skulle skifte skole i 5, så nu har jeg de sidste år hadet at gå i skole. Min mor har så meldt mig ind på en skole jeg ikke kender og jeg tror heller ikke jeg kender nogle på den" sukker jeg og kigger ned i bordet. "Og for resten kommer min mor endnu senere hjem end forventet. Ved ikke engang hvornår hun kommer"
Thors ansigt lyser op mens han spørger "Hvad hedder skolen?"
"tror bare den hedder Gentofte skole" svarer jeg ligegyldigt og tager en tår af min juice.
"Karoline?"
"hmm hvad?"
"Både Anthon og jeg går på den skole" griner han og tager mig hånd.
"Nej vel, seriøst? Havde slet ikke tænkt den tanke selvom i bor i Gentofte. Gud jeg er dum" Griner jeg og flyver op ad stolen.
"Så bliver det vidst alligevel ikke så dårligt et år alligevel" smiler Thor mens jeg sætter mig på hans skød med front i mod han. Han kysser mig stille.
"Nej, det gør det ikke" hvisker jeg stille i kysset.Så kom der endelig et kapitel efter 4 dage hah.
Jeg kommer ikke til at opdatere så meget, men der skal nok komme noget.
Jeg skal til Tyskland her i weekenden så der får jeg nok skrevet meget, men har ikke noget wifi så kan ikke ligge noget op❤️
Håber i kan lide min historie. Hvis i vil må i meget gerne komme med ris og ros i kommentaren.
YOU ARE READING
Fall in love
FanfictionKaroline er 16 år og bor i Holte. Hun er gode venner med Billy, som også er hendes nabo. Til en fest Billy slæber hende med til møder hun Thor, Billys gode ven. Hun bliver virkelig fuld og hun ender hurtigt med at flirte med Thor, men hvad sker der...