-Bölüm Şarkısını Dinleyin ^^-
Ben yenildim ama şöyle de bir gerçek var Winchester soyadını taşıyanlar asla yenilmez!!
Sabah Lola'nın sesiyle gözlerimi açtım başım ağrıyordu hastaneden 1 saat önce gelmiştik ve sadece 1 saat uyuyabilmiştim.Lola ''Okula gelecek misin?'' diye sorduğunda istemsizce başımı 'hayır' anlamında salladım kırılmış olan elimi acunun içine aldı ''Çok acıyor mu?'' başımı yine 'hayır' anlamında salladım yanağımı öpüp odadan çıkarken yaptıklarım aklıma geldi.Eve girer girmez tüm aynaları kırıp duvarlara yumruk atmıştım sonuç olarak elim kırılmıştı.Ayrıca evde doğru düzgün bir şey kalmamıştı.Lola bu gün yeni eşyalar alacak.Yataktan kalkıp banyoya girdim sadece bir ayna vardı onda kendime baktım göz altlarımda siyah halkalar vardı ayrıca şişmiş bir şekildeydi elime baktığımda gerçekten hayatımda yarattığım en güzel şey buydu.Tekrar aynaya baktım sağlam olan elimle yüzümü yıkadım ve aşağı indim vazgeçtim.Okula gideceğim her kim ne derse desin umurumda değil ben bir Winchester soyadını taşıyorum.Üzerimi değiştirip çantamı aldım ilk derse zaten geç kalmıştım 2.dersin yarısında girecektim.Dışarı çıktığımda güneşi engellemek için güneş gözlüklerimi taktım hava bu gün güneşliydi.Okula gitmeden önce birkaç yere uğradım bankaya ve kafeye.Kafe de yemek yedikten sonra okula gitmiştim.Evet,ikinci ders başlayalı neredeyse 20 dakika olmuştu ama önce müdürün odasında halledeceğim küçük işlerim vardı.
Sınıfa girdiğimdi herkes bana baktı Bay Taylor ''Girebilirsin Effie.'' Dedi tam girerken ''Eline ne oldu?'' diye sordu elimi kaldırıp gülümsedim ''Önemli bir şey değil.Sadece birkaç ayna ve duvar yumrukladım.'' Bay Taylor benden korkmuş gibi bir bakış atınca gülüp yerime geçtim kimse gülmüyordu belki de korkmuşlardı veya şöyle demeliyim sınıfta öğretmen olduğu için ki bu Bay Taylor ise gülemezler içlerinden dalga geçerlerdi.En arka sıraya oturdum defteri çıkarıp bir şeyler çizdim dersi ilk defa dinlemiyordum halbuki tarih dersi hep ilgimi çekmiştir.Başımı kaldırdığımda Styles ile göz göze geldim.Jev,gerçekten ama gerçekten hayatının en iyi işini yapmış onun gözünü morartmıştı.Zil çalar çalmaz Bay Taylor çıktı sınıfa Jev girince kimse konuşmamıştı sessizce sınıftan çıkmaya başlamışlardı ''Seni aradım!'' diye bağırdı Jev ardından elimi gördüm ''Elin..'' derken sözünü kestim ''Sadece ayna kırıp duvarları yumrukladım buna alışmalısın.'' Dedim ve güldüm ama komik değildi yüzündeki korku dolu ifade geçmemişti ''Gelmeyeceksin sandım.'' Dedi yanıma otururken ''Geldim.Ama neyse sonra söylerim şimdi git.'' Dedim Jev gülüp ''Dikkatli ol şampiyon.'' Diyip göz kırptı bende ona kırptım sınıftan çıkarken şu ergen kızlar gibi arkasından hayran hayran baktım.Sınıfta Harry ile baş başa kalmıştık gerçekten sinir bozucu bir durumda özellikle durmadan bana bakması.Daha fazla dayanamayıp kalktım sınıftan çıkarken ''Effie,dün ne oldu?'' diye sordu birkaç kere numaradan öksürdüm gerçekten çok iyi numara yapıyordu bir nasıl olurda unutabilir ki özellikle o yediği yumruktan sonra bu gerçekten çok saçma bir olay..
''Gerçekten Styles hatırlamıyor musun?''
''Gerçekten hatırlamıyorum Jev ile kavga ettik ama neden?''
''Okulun internet sitesine gir ahmak!''
Bunları diyip sınıftan çıktım.Hatırlamıyormuş hayatımda gördüğüm en iyi oyuncu.Tam yemekhaneye inerken zil çaldı gerisin geri sınıfa girdim Harry yerinde yoktu sanırım bilgisayar odasına gitmişti.Yerime oturdum gerçekten bu ahmaklar neden benimle dalga geçmiyordu.Umursamadan deftere yine bir şeyler çizdim çizerken bir gölge defterimi kapattı ''Ef,ben sarhoştum.'' Bu ses Styles'e aitti başımı kaldırıp ona baktım ''Hadi ama sersem baksana okula başladığımdan beri rezil ediyorsun bu sene mezun oluyoruz ama yine de rezil olurum alıştım umurumda değil.Hey millet!Neden dalga geçmiyorsunuz buradayım işte!'' diye bağırdım kimseden ses çıkmamıştı tanrı aşkına Jev dün gece ne demişti?Elini sırama koydu ve dikkatlice yüzümü süzdü '' Winchester,dün arabaya kustum,yürüyemiyordum bile ve bunları ben planlamadım.'' Dedi ciddi anlamda bir kahkaha atmıştım onun doğum günü ve o ayarlamamıştı tabi ya şimdi anladım Jev ile konuştu çünkü o gün tiyatro salonundan çıktığımız gün sinirlenmişti ve sonra jev'den beni de partiye getirmesini isteyip rezil edecekti,etti de zaten.Bir şey demeden defteri çizmeye devam ettim ''Gerçekten Styles,buna inanacağımı mı sanıyorsun?Şimdi,benimle uğraşmayı bırak!'' dedim o da dediğimi yapıp kendi sırasına geçmişti.Şimdi dersimiz matematikti aman ne güzel.Ders sırasında kapı açıldı ve nöbetçi öğrenci içeri girdi elinde kağıtlar vardı ''Effie,yeni okulundan kağıtlar geldi onları imzalaman gerekiyor.'' Gülümseyip kalemimi aldım ve kağıtları herkesin gözü önünde imzaladım Bayan Lucy ''Yeni okul mu?'' diye sordu onu başımla onayladıktan sonra yerime geçtim.Çıkışta taksiye bindim Jev ve Lola öğrenmiş olmalılar ki durmadan beni arıyorlardı telefonu kapatıp başımı cama dayadığım an büyük bir gürültüyle taksi durdu.Siyah bir araba önümüzde duruyordu kendimce gülümsedim Styles,serserilik yapıp arabasıyla taksinin önünü kesti.Zafer diye buna derim!!