(Bölüm Parçasını Dinleyin :D)
Harry'nin odasının kapısının açılmasıyla kapıya baktım ve Harry'nin sorgulayıcı gözleriyle karşı karşıya geldim...
Gözlerimi Harry'nin gözlerinden ayırıp Zayn'a döndüm ''Şimdi Zayn,beni sorgulamaktan vazgeç.'' Diye fısıldayıp geri adım attığımda ela gözleriyle karşı karşıya geldim.Dudaklarını aralayıp ''Pekala.Sonra konuşmamıza devam edeceğiz Winchester.Kaçışın yok.'' Dedi çarpık bir gülümsemeyle onu onaylarken Zayn arkasını dönüp merdivenlere yöneldi.İkimizde Harry bizi görmemiş orada dikilmiyormuş gibi davranmıştık.Harry'ye kızgındım o gece bana söyleyebilirdi belki de söyleseydi her şey gerçekten daha farklı olabilirdi ama o sadece sarılmakla yetinmişti.O geceyi bir kenara atıp odama giderken ''Onunla ne konuştun?'' diye sordu bir an durup nefes alışverişlerimi düzene soktum ''Sana Zayn ile ne konuştun diye sordum.'' Dedi inatla bir an sonra nefesini ensemde hissettim tam arkamda duruyordu sinirli olduğu belliyle hem de çok fazla sinirli ''Effie,sana bir soru sordum.'' Dedi tekrar aynı ses tonunu kullanarak ''Seni ilgilendirmez.'' Diye söylenip odama girdim.Kapıyı üst üste iki kere kilitleyip banyoya ilerledim.Biraz rahatlamaya ihtiyacım vardı belki de hıçkırarak ağlayabilirdim.Kimse duymazdı.Üzerimdekileri bir kenara atıp banyoya girdim banyo kapısını da kilitledikten sonra suyun altına girdim.Vücudumdan akan sular sanki derimi yakıyordu sanki su değil de vücudumda ateş vardı.Gözyaşlarım sıcak suya karışırken sessizliğimi bozup hıçkırarak ağlamaya başladım.Suyun sesinden dolayı sesim duyulmuyordum.Sıcak su vücudumu yakarken sadece ağlamakla meşguldüm.Çoğu insan bana kalpsiz diyor ama benimde bir kalbim var kimsenin bilmediği duygularım.Onlar için önemli olan bu değil seni hep dış görüşüne göre yorumlarlar mutlu görünüyorsan senin sorunun yoktur,acımasız davranıyorsun sen taş kalpli herifin tekisindir.İnsanlar hep böyle düşünür ama kalbimde kopan derin fırtınaları görmezler.Çünkü hepsi bunu görmek için kör.
Sonunda duştan çıkabilmiştim gözyaşlarımı silip üzerime bornozu geçirdim ve odama girdim.Dolabımın başına geçip bir gömlek aldım altına da pantolon onları üzerime geçirdikten sonra parmağıma bir tane yüzük taktım ardından orada duran şirin bir papyon gözüme çarptı kıyafetimle uyumlu olacağını düşündüm.Papyonu alıp taktım ardından saçlarımı kurulamak için tekrar banyoya girdim neredeyse 15 dakika sonra çıkmıştım.Aynada kendime baktığımda gerçekten güzel olduğumu hissettim.Saçlarımı dağınık topuz yapıp son kez kendime baktım fakat bir eksik vardı.Gözüme yeni aldığım parfüm takıldı ve onu da sıktıktan sonra yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim.Kilitlediğim kapıyı açtığımda Harry ile karşılaştım ''Sonunda açtın.'' Diye söylenip eliyle beni ittirdi.Kapıyı kapatıp tekrar kilitlerken ''Harry acelem var çıkmalıyım.'' Dedim aslında bir acelem yoktu sadece Lola'nın yanına gidecektim belki de ondan sonra birlikte bir şey----
''Sana bir soru sormuştum.'' Dediğinde düşüncelerim dağılmıştı kollarımı göğsümde birleştirip ''Seni ilgilendirmediğini söylemiştim.'' Diye karşılık verdim gülümseyip bana yaklaşırken korkak olup kaçmak geri geri gitmek yerine orada heykel gibi durdum.Sanırım bu onu tatmin etmişti ''Beni ilgilendirmez öyle mi?'' dediği zaman onu hemen başımla onaylamıştım.Ellerini boynuma götürüp papyonumun kenarlarından tutup oynamaya başladı ''Demek beni ilgilendirmiyor.'' Diye söylendi ''Harry,işimin olduğunu biliyorsun.'' Dedim gülümseyip papyonumla oynamayı bıraktı ''Jack nerede?'' diye sordu açıkçası bunu soracağını beklemiyordum ''Gitti ve bende sana verdiğim sözü tuttum.'' Diyip omzuna vurarak yanından geçtim ''Hem bu arada parfümünü değiştirsen iyi olur çünkü berbat kokuyor.'' Diyerek kilitlediği kapıyı açıp çıktım.Arkamdan baktığına adım gibi eminim aşağı indiğimde Zayn ile göz göze geldim ''Bir yere mi gidiyorsun?'' diye sorduğunda onu onaylayıp ''Bu akşam gelmezse merak etmeyin.'' Diyip ayakkabılarımı giydim Louis mutfaktan bağırarak ''Nereye gidiyorsun?'' diye bağırdı ''Lola'nın yanına.'' Diye cevap verdiğimde ''Liam evde mi?'' diye sordum Louis'in sözünü kesen Zayn olmuştu ''Niall ve Liam çıktı.Niall arkadaşlarıyla Liam ise Danielle ile buluşacakmış.'' Ardından başka bir ses geldi ''Ve bende sizinle takılacağım.'' Dedi tanrı aşkına Harry her işe burnunu sokmak zorunda mısın?Onu takmadan evden çıktım ve telefonu elime alıp Lola'yı aradım Harry peşimden geliyordu.Lola ile konuştuktan sonra ''Sen gelmiyorsun.'' Diyerek Harry'ye döndüm parmaklarını saçlarının arasına geçirip gülümsedi ''Kim demiş?'' diye sordu gerçekten insanı çıldırtıyor gerçekten ama gerçekten sinir ediyor..