45.Bölüm (Bilinmeyen Gerçekler...)

4.8K 123 1
                                    

(Bölüm Parçası Ve Multimedya Var ^^)

Lola ve Alex'i merak ediyorduk saatlerdir gelmemişlerdi Harry'ye döndüp ''Gitsek nasıl olur?'' diye sordum gözlerini ovuşturup ''Bence de çok uykum var.'' Diye mırıldandı.Harry elimi kavramıştı ki gelen ''Evleniyoruz!'' sesiyle arkamızı döndük.Lola mutluluk içinde bağırırken Alex de gülerek arkasından geliyordu ''Na-nasıl yani?'' diye sorunca parmağındaki tek taş yüzüğü gösterdi ''Evleniyoruz 3 ay sonra..'' Harry ile birbirimize şaşkınca bakınca Alex araya girdi ''Onu seviyorum ve evlenmek istiyorum.'' Diye bir şeyler diyip Lola'nın dudaklarından öptü.Harry beni kendine çekip burnunu hafifçe kulağıma sürtüp ''Belki bir gün biz de evleniriz ne dersin?'' diye fısıldayınca cevap verememiştim.Sadece zorla yutkundum kendinden emin konuşuyordu ''Beni sinirlendirmezsen neden olmasın.'' Diye söylenip yanağımı öpmesini bekledim ''Düşünsene Effie Styles hmm...gerçekten hoş.'' Dediğinde Lola gülmeye başladı bunda gülünecek ne vardı bilmiyorum fakat biraz moralim bozulmuştu ''Geleceği konuşmak için erken değil mi?'' diye sorduğumda hepsinin yüzü düştü ''Sadece hayal---'' Harry'nin lafını bölümdüm ''Bunları konuşmak veya hayal kurmak için erken hem de fazlasıyla erken.'' Diyip önden önden yürümeye başladım..

Sahilden çıktığımızda çocuklarla vedalaşıp Harry ile yan yana yürümeye başladık ikimizde fazla sessizdik hem de çok fazla.Ben yürürken elimde hissettiğim sıcaklık ile ürperdim ardından Harry'nin elimi sıkıca kavramasıyla hızlı olan adımlarımı yavaşlattım.El ele sokakta yürürken sessizliği bozan ilk o olmuştu ''Gerçekten evliliği düşünmüyor musun?'' diye sordu biraz düşündükten sonra soruna cevap vermek için harekete geçmiştim fakat o benden önce atlayıp konuşmaya başladı ''Düşünsene Effie.Sen ve ben ikimiz evlenmişiz.2 tane çocuğumuz var biri kız diğeri erkek.İkimizde mutluyuz ben çocuklarla bahçede oynarken sen oturmuş bizi izliyorsun.Bunlar güzel hayaller.'' Dedi.O susunca bende dudaklarımı konuşmak için araladım ama ne diyeceğimi bilmiyordum daha doğrusu kalbini kırmaktan çekiniyordum ''Bunlar sadece hayal.'' Dediğim de bir cevap vermemişti zaten vermesini beklemiyordum.Elimi eve gidene kadar bırakmamıştı.Eve girdiğimizde kalbimi farklı bir duygu kapladı.Salona girdiğimiz de tüm çocuklar bize baktı ''Hey,kameralar yok.'' Diye dalga geçti Liam gözlerimi devirdikten sonra Harry'nin elini bırakıp Niall'ın yanına oturdum ''Bir şey mi oldu güzellik?'' diye sordu.Güzel,şimdi prensesten güzelliğe geçiş yapmıştık ''Bir şey olmadı.'' Dedim sessiz bir şekilde Harry Zayn'ın yanına oturduğunda bakışlarını bir saniye bile üzerimden çekmemiş ve sadece bir an göz göze gelmiştik.Zümrüt yeşili olan gözleri büyük bir karartıyla kararmış sanki yosun yeşiline dönmüştü ''Çocuklar size bir şey söylemek istiyoruz.'' Dedi Harry bakışlarını gözlerimden ayırmadan ''İstediğin zaman diyebilirsin.'' Diye atladı Louis ve bir an gözlerim Liam'a kaydı parmağımdaki yüzüğe bakıyordu ''S-siz..'' dediğinde çocuklar bana ardından parmağımda parlayan yüzüğe baktılar ''Çocuklar siz-'' Zayn'de lafını tamamlayamamıştı Harry benim söylememi istiyor gibiydi ''Gerçekten sevgiliyiz.'' Diye mırıldandım.Niall kulağımın dibinde ''Ciddi misin?'' diye bağırdığında Harry onu onayladı ve birden büyük bir tantana koptu ''Vay canına sahte ilişki gerçek oldu aklıma bile gelmezdi.'' Dedi Louis Harry'ye sarılırken Zayn susmuş sadece parmağımdaki yüzüğe bakıyordu bir şey saklıyor gibiydi.Son zamanlar kötü gözüküyordu.Yüzüğü gizlediğim an yüzüme baktı ''Zayn iyi misin?'' diye sorduğumda herkes ona dönmüştü ''Harry,izninle sevgilin ile konuşabilir miyim?'' diye sorduğunda Harry önce tereddüt etti yüksek ihtimalle Zayn ile bizi konuşurken -fazla yakın bir şekilde- gördüğünden dolayı olabilirdi o tereddüt ''Konuşabiliriz ona sormana gerek yok.'' Dedim ve Niall'ın yanından kalktım Harry ve çocuklar konuşmalarına devam ederken ben ve Zayn yukarı çatıya çıktık.O çatının kapısını kilitlerken battaniyeleri eline alıp yanıma geldi ve pembe olanı bana uzattı ''Sorun ne?'' diye sordum Zayn'e battaniyeme sarılırken bir an sonra ''Emin misin?'' diye sordu anlamsız gözlerle ona bakarken ''Neye emin miyim?'' diye sordum iç çekerek ''Harry ile gerçekten sevgili olmaya.'' Dedi.Sanki benden bir şeyler saklıyordu ama ne?Bunun cevabını belki de az sonra öğrenecektim..

''Seni üzmesini istemiyorum.'' Dediğinde bana anlattıklarını gözden geçirdim ''Günlüğünde yazanları okumalısın.'' Dediğimde gülümseyip ''Bilmiyorum sadece dikkatli ol.'' Dedi dudağımı ısırıp başımı eğdiğim de ''Yani onu unutmadıysa ve bir gün geri gelirse...'' diye fısıldadığında sözünü bölüp ''O kız gelmeyecek Zayn.'' Dedim.Dudaklarını şakağıma bastırarak beni kendine çekti ''Üzgünüm Effie ama ilkler unutulmuyor.'' Diye fısıldadı ''İlkler unutulmuyor..'' bu sözü kulaklıklarımda yankılanırken o günlüklerini okurken ilk aşkı ben olduğumu sanmıştım ama sadece göz gezdirmiştim ve onları gözden kaçırmış olabilirdim ''Sen onun ilki değilsin.Sana sadece lise 3.sınıfın sonunda bir şeyler hissetmeye başladı.'' Dediğinde kalbime kazık saplamışlar gibi hissettim aslında bu his çok normal geliyordu bana bundan bahsetmemişti ''Bana aşık.'' Dedim Zayn geri çekilip yüzüme bakarken yüzünü dikkatle inceledim kirpikleri elmacık kemiklerine düşüyordu ve bir kızı kıskandıracak uzunluktaydılar tanrı aşkına bir kız maskara sürdüğünde bile bu kadar ilgi çekici olmuyor ''Ona da aşıktı.'' Dedikten hemen sonra çatının kapısına biri vurmaya başladı arkamızı döndüğümüzde Harry'yi gördük.Zayn kalkıp kapıyı açmaya gittiğinde ''Gelmeyeceksiniz sandım.'' Diyip gülümserken Zayn ''Sevgilin senin dostum.'' Diyip bana döndü göz kırpıp giderken umutsuzluk içinde önüme döndüm.Harry emin adımlarla yanıma gelip elini uzattı.Uzattığı eli tutup beni kaldırdığı an kendine çekmesi bir olmuştu alnını alnıma dayadıktan hemen sonra ''Onunla saatlerdir ne konuşuyorsun?'' diye sorunca ''Sadece...yani...onunla benim aram da.'' Diye mırıldandığımda gözlerini kapattı ''Effie,şunu söyler misin?'' diye inatla sordu ''Harry onunla aramızda.'' Diyip ayrıldım tam giderken kolumu tuttu ''Siz ne karıştırıyorsunuz!'' diye bağırınca ''Harry sana söylemiştim.'' Diye bağırdım işte ilk kavgamıza başlamıştık ''Onunla neden bu kadar yakınsın siz ne karıştırıyorsunuz!Tanrı aşkına Effie.'' Diye bağırmaya devam etti ''Harry seni ilgilendirmiyor.'' Dediğimde kolumu sıkıp kendine çekti ''Sen benim sevgilimsin ve her şeyi tek tek anlatmak zorundasın.'' Kolumu sıktırırken gözlerindeki öfkeyi fark ettim ''A-anlatmak zorunda değilim.'' Dedim zorlukla ''Canımı acıtıyorsun.'' Diye eklediğimde ''Onu seviyor musun?Söylesene Effie!'' diye bağırdı kolumu elinden kurtarıp ''Ne saçmalıyorsun?'' diye bağırdım bu yersiz kıskançlık nereden çıkmıştı bilmiyorum ''Aşıksın değil mi?'' diye bağırınca parmağımı aniden kalbinin üzerine bastırıp ''Bu ahmak kalbin benim için nasıl atıyorsa...( parmağımı kendi kalbime bastırdım) bu aptal kalbim senin için daha fazla atıyor.'' Diye bağırıp hızla yanında ayrıldım bunları neden demişti anlamıyorum sadece....Neyse kalbim kırılmıştı..

Üzerimdekileri değiştirip askılı pijama üstümü ve kareli krem rengi altımı alıp onları giydim saçlarımı toplayıp yatağa yattığımda saat 3 olmak üzereydi.Tam gözlerimi kapatmıştım ki kapının aralandığını hissettim çünkü karanlığı küçük bir ışık aydınlatmıştı ardından kapı kapandı ve ayak sesleri duydum.Ardından çekici bir parfüm kokusu sadece birkaç saniye içinde yatağımda bir çöküntü hissettim ve anlık üşüme sonrası tekrar hissettiğim sıcaklıkla ürperdim.Büyük bir el karnımdaydı ve beni biraz kendine çekmişti ardından çıplak omzumda hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi araladım şuan uyuduğumu sanıyordu ''Affet beni meleğim.Sadece seni kıskanıyorum başkasıyla yakın olmanı istemiyorum.'' Diye fısıldadıktan sonra bir öpücük daha ''Sadece beni sev istiyorum,sadece bana dokun,sadece beni öp,sadece saçlarımla sen oyna istiyorum.Çok bir şey istemiyorum sadece beni sevmekten vaz geçme..'' titreyen sesi kalbime işlerken sadece konuşmasını dinlemeye devam ettim ''Eğer vazgeçersen benim sonum olur Effie.''ve omzumda hissettiğim ıslaklık ile yıkıldığımı hissettim.

Arkamda çaresiz ve pişmanlık için de ağlıyordu...

Bad Romance (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin