82.Bölüm - Never Stop Dreaming...

3.4K 80 1
                                    

Sadece bir an ''Kaçma!'' diye bağıran Harry'nin sesiyle kendime geldim.Eve hızla girdiğimde Logan merdivenlerden iniyordu.Logan beni görünce direk bacaklarıma sarıldı.O bana sıkıca sarılırken Harry topallayarak merdivenlerden inmeye çalışıyordu.İndiğinde ise gözlerimi irice açıp karşımd tanınmaz hale gelmiş Harry'ye baktım.Saçları ıslaktı ama yapış yapış gibiydi.Üstüne üstlük yüzünde değişik şekiller vardı.Harry sinirle Logan'a bakarken ''Ha-harry?'' diye mırıldandım.Harry saçlarını gösterip ''Şampuana yapıştırıcı dökmüş!'' diye bağırdı saçları berbat görünüyordu yüzüde öyle.Kollarını açıp dudaklarını araladı ve ''Yere düştüğümde ise üzerime çıkıp rujunu sürdü.'' Diye sitem etti.Logan hala bacaklarıma sarılmış Harry'ye gülerken bende gülmemek için yanaklarımın içini kemirmeye başladım.Harry ''Effie?'' diyerek yüzünü asarken Logan kafasını bacaklarımın arasından geçirip Harry'ye dil çıkarırken Harry de ona dil çıkardı ''Pekala,Logan bu yaptığın çok kötüydü.'' Diyerek onu uyardım ''Ama anne şimdi çok çirkin!'' diyerek gülerken bende ''Odana küçük bey 1 saat cezalısın.'' Dedi bu sefer neşeli bir şekilde odasına çıkarken Harry ile baş başa kaldık.Saçları berbat görünüyordu ''Gel benimle.'' Diyerek kolunu tuttum ve onu yukarı çıkardım.Birlikte banyoya girerken Logan da bağıra bağıra Harry için bestelediği şarkı söylüyordu.Bunu anlamam basit olmuştu çünkü ''Ah aptal Harry abi!'' diye bağırıp şarkısına devam etmişti.Harry bana bakarken şampuanları kontrol ettim bunların içinde yapıştırıcı yoktu.Harry yüzünü yıkarken bende ''Onun adına özür dilerim.'' Diyerek mahçup bir şekilde başımı eğdim.Harry tam karşımda durup elini çeneme yerleştirdi ve başımı kaldırıp zümrüt yeşili gözlerine bakmamı sağladı ''Önemli değil prenses.'' Diyerek beni güldürürken ''Hadi saçını yıkayalım.'' Dedim ve onun onaylamasıyla birlikte başını suyun altına soktu.Saçlarındaki yapışkanlar yüzünden zar zor yıkansa da biraz olsun çıkarmayı başarabilmiştim.Harry'nin saçlarını tamamen kurtardığım da ellerimde oluşan yorgunlukla beraber belimdeki sancı da başlamıştı.Harry de kalkmıştı ki aniden kendimi kuvetin içinde Harry'nin kollarında buldum.Su hala akarken Harry şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu.İkimizinde kıyafetleri -Harry'nin pantolonu- vücudumuza yapışırken Harry dudaklarını hafifçe araladı.Şuan aklımdan geçen tek şey onu öpmekti.Gözlerim hafif kızarmış dudaklarına kayarken nefes alışveriş hızlanmış ve kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı.İster istemez titremeye başlayan vücuduma küfür ederken Harry hafifçe başını kaldırmış ve dudaklarımı öpmek istercesine harekete geçmişti.Ellerimi yavaşça göğsüne kaydırdığımda dudaklarından hafif bir inleme çıktı.Yavaşça gözlerimi kapatıp dudaklarımda hissettiğim sıcacık nefesle birlikte hayaller alemine giriş yaptım.Dudaklarıma hafifçe değen dudakları titrerken gelen telefon sesiyle gözlerimi açtım.Ve Harry'nin üzerinden kalktım üzerimin ıslak olduğunu düşünmeden küvetten çıkarken banyoyu batırmıştım.Hızlı adımlarla banyodan çıktım ve odama girip odamdaki lavaboda üzerimdeki ıslak kıyafetlerden kurtuldum.Ev telefonu durmadan çalıyordu.Üzerime bir bornoz geçirdim ve odama geçip telefonu elime aldım.İlk başta kimse konuşmamıştı ''Hey beni duyuyor musunuz?'' diye sorduğum da tek duyduğum nefes alışverişleriyd, ve ondan sonra telefon yüzüme kapanmıştı.Kapının çalmasıyla irkilirken arkamı döndüm ve altında eşofman ve boynun da da tahminimce saçını kuruladığı havlu vardı.Gülümseyip bana yaklaşırken heykel gibi karşısında dikildim.Harry elini uzatıp yanağıma yapışmış olan saçı çekerken sırıtıyordu ''Seni öpmemi istiyorsun değil mi?'' diye sordu kısık sesle ''Hayır!Eğer daha kötü şeyler beklemiyorsan odamdan çıkmalısın.'' Diyerek ona kapıyı gösterirken kollarıyla belimi kavradı ve kendine çekti ''Harry..'' diyerek ondan kurtulmaya çalışırken o daha çok sarmıştı ''Hadi ama odayı karıştırdığına eminim.'' Dediğin de ''Ne saçmalıyorsun?'' diye sordum başını iki yana salladıktan hemen sonra ''Sen iyi biliyorsun küçük hanım.Effie,hala seni se----'' lafını tamamlayamamıştı çünkü Logan ''Anne!'' diye bağırmıştı ondan uzaklaşıp ''Şimdi git.'' Diyerek odadan çıkardım.Logan hala bağırıyordu.Üzerimi giyindikten sonra odadan çıktığım da Logan'ın odasına ilerledim ve elindeki kıyafetlere bakıp gülümsedim...

Bad Romance (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin