(Bölüm Parçası Var)
Vücudumda hissettiğim fiziksel acı tüm vücuduma dalgalar haline yayılırken gözlerimi açmama yetmişti.Gözlerimi açmamı sağlayan bu acı boynumdan geliyordu.Elimi boynuma koyup biraz ovduğumda uykulu gözlerle pencereye baktım.Güneş batmak üzereydi şuan insanlar evlerine gidiyor olabilirdi.Ve ben üzerimde kırmızı kareli bir erkek gömleği ile yatakta yatıyordum.Başımı çevirdiğimde Harry'yi görmem bir olmuştu.Gözleri kapalıydı ağzı biraz açıktı ayrıca bukleleri önüne doğru düşmüştü.Buklelerini geriye attım ve sırtımı yatağın başlığına dayayıp onu izledim.Yüzü bembeyazdı tıpkı bir melek kadar masumdu.Şuan rüyasında ne görüyor bilmiyorum ama mutlu olduğunu hissediyordum.Peki ben?Ben mutlu muydum?Bilmiyorum,fazlasıyla tedirgin ve korkuyordum.Harry ile birlikte oluştum.Ellerimi saçlarıma geçirip yanaklarımı şişirirken gözüm Harry'ye kaydı.O uyanınca ne olacaktı?Aklıma takılan bu soruyu bir kenara atmaya çalışırken Harry dudaklarını biraz daha açıp bir şeyler mırıldanmaya başladı.Yataktan onu uyandırmayacak yavaşlıkla kalktıktan sonra parmak uçlarımda yürüyüp yerdeki kıyafetlerimi topladım.Evet,o uyandığında burada olmayacaktım aslında birkaç gün belki de bir hafta onu görmeyecektim.Böyle bir şey olsun istememiştim şuan hem utanıyordum hem de kendimden nefret ediyordum.Kıyafetlerimi aldıktan sonra sessizlikle banyoya girip üzerimi değiştirdim.Lavabonun önünde durduğumda başımı kaldırıp aynaya baktım.Boynumda birkaç morluk ve köprücük kemiğimde de ısırık izi vardı.Ellerimi musluğun altına soktuğumda su kendiliğinden akmaya başladı yüzümü birkaç kere yıkadıktan sonra beyaz havlu ile yüzümü kuruladım.Banyodan çıktığımda yatağın yanına gidip Harry'nin üzerini öptüm ve yanağını öptüm ''Bu olmamalıydı.'' Diye fısıldadım ve yerdeki ayakkabılarıma elime alıp ara koridora yöneldim ''Effie.'' Duyduğum sesle yerimde sıçrarken Harry'nin uyanmış olma olasılığı aklıma gelmişti.Arkamı yavaşça dönüp yeniden odaya girdiğimde Harry'nin uyuyor olduğunu gördüm.Adımlarımı hızlandırarak yerdeki anahtarı alıp kapıyı açtım anahtarı yeniden aynı yere bırakıp odadan çıktım.Otelden çıktığımda magazincileri görüp bir yere girmem bir olmuştu otelin önünde bekliyorlardı yoldan geçen birini durdurdum ve ''Affedersiniz şapkanızı alabilir miyim?'' diye sordum kız beni tanıdığında çığlık atacaktı ki ağzını kapattım ''Lütfen sana imza veririm ve fotoğraf çekiliriz.'' Dedim kız kabul ederken şapkasını verdi saçlarımı topuz yapıp şapkayı taktım ve kız ile bir fotoğraf çektirip ona imza verdim.Gözlüklerimi takıp büfeden bir dergi aldım ve dergiyi okuyormuş gibi yapıp yanlarından geçerken hiçbiri tanımamıştı.Onları atlatıp bir taksiye atladım.Lola'nın evinin önüne geldiğimiz de taksiciye para verip indim.Yavaş adımlarla bahçeye girdim ve evin kapısına yöneldim.Sanırım hala uyuyordu beni aramamıştı.Zile bastığımda Lola açtı ve beni görünce ufak çaplı şok geçirip sarıldı.Alex evde yoktu biraz olsun rahatlarken Lola ''Sen iyi misin?'' diye sordu başımı iki yana sallayıp ''Ba-banyo yapsam iyi olur sonra anlatırım.'' Diyerek yukarı çıktım Lola bana temiz birkaç kıyafet ve havlu verdikten sonra çıktı.Banyoya girdiğimde suyu açtım su vücudumdan akarken gözyaşlarımda yavaşça akmaya başladı.Kendimi suçlu hissediyordum,bunu yapmamalıydık,olmamalıydı ama olmuştu.Ben onunla birlikte olmuştum.Ben sadece ona ait olacaktım evleneceğim adama değil.Su git gide ısınırken vücudumun yandığını hissetmem biraz zaman almıştı.Banyodan çıkıp üzerimi değiştirdim ve saçlarımı kurulayıp aşağı indim.Lola sehpaya bardak koyuyordu ''Effie,sen ağladın mı?'' diye sorduğunda onu başımla onayladım yanına oturup ona sarıldım ''Seni çok özledim.'' Diye mırıldandım ''Bende bebeğim ama sen iyi değilsin.'' Dedi elimi karnına koyup ''Lola,bebeğiniz 1 haftalık mı?'' diye sorduğumda ''Şapşal 2 haftalık.'' Diye karşılık verdi o gülümserken bende dudaklarımı büzdüm ''Birkaç gün burada kalabilir miyim?Ama çocuklara haber vermeyin.Veya Harry'ye.'' Dedim Lola geri çekilip yüzüme bakarken ''Neden?'' diye sordu sesinde büyük bir ciddiyet vardı.Bu ciddiyetini korurken ''Lola...biz yani Harry ve ben birlikte olduk.'' Dediğimde attığı çığlık kulaklarımın zarını patlatacak şekildeydi ''Be-ben korkuyorum.'' Diyerek ağlamaya başladığımda Lola bana sıkıca sarıldı ''Tamam bebeğim onlara söylemeyeceğim burada kalabilirsin.'' Dediğinde ağlamaya devam ediyordum.Lola tam dudaklarını aramıştı ki telefonum çalmaya başladı korku içinde telefonuma bakarken elime aldım ve ''Pis bukleli.'' Yazısını gördüm uzun süre çaldıktan sonra sustu ve bunu fırsat bilip telefonu kapattım...
Lola'nın Ağzından;
İçeri döndüğümde Effie koltuğa kıvrılmış yatıyordu yukarı çıkıp battaniye ve yastık alıp aşağı indim.Başını kaldırıp yastığı koydum hiç değişmemişti 15 yaşındayken de uykusu bu kadar ağırdı ve hala da öyleydi kendi kendime gülümseyip üstünü örttüğüm de çalan telefonumun sesiyle irkildim.Telefonumu elime aldım ve mutfağa girip kapıyı kapattım.Alex arıyordu ''Efendim bebeğim?'' dediğimde endişeli bir sesle ''Effie ortalarda yokmuş!'' dedi gülmemek için dudağımı ısırdım ''Harry yanındaysa çaktırma.Şuan bizde sadece birkaç gün uzaklaşmak istiyor.'' Dedim sanırım belli etmemek için gülmüştü ''Peki tatlım.Seni seviyorum.'' Diyerek telefonu kapattı.Telefonu cebime koyup kendime yeniden kahve yaptım.İçeri geçip koltuğa oturduğumda Effie'yi süzmeye başladım.Fazlasıyla tedirgin görünüyordu her zaman uyurken onu izlediğimde huzurlu oluyordu ama şimdi yüzünde huzur göremiyordum sadece endişeliydi.Kahveyi iki elimde tutup liseyi düşündüm.Sadece birkaç yıl öncesine dönmek istiyordum veya onunla tanıştığım ilk güne,Harry'den nefret ettiği o günlere dönmek istiyordum.ç çekip geriye yaslandığımda gözlerimi kapattım içimde kötü bir his hissediyordum Effie ne zaman kötü hissetse bende öyle hissediyordum.Harry ile birlikte olması onun için kötü gibiydi yüksek ihtimalle pişmandı.Ve şimdi suçluluk duyuyordu ama o hissi iyi bilirim bende suçluluk duyuyorum ona bakarken utanıyordum kendimden nefret ediyordum.Lise de Harry'nin onu sevdiğini biliyordum ama kıskanıyordum mezuniyette Prim ile konuşup bunu yapmıştım ona ihanet etmiştim.Ve lise de Harry ile birlikte olmuştum her ne kadar hata olsa da sadece aptal bir partiden sonraydı.Harry uyurken Effie'nin adını sayıklarken ona olan sevgimden vazgeçip onu bırakıp gitmiştim.Ben onun için doğru bir arkadaş değildim.Prim yüzünden aramız bozulacaktı eğer olanları anlatırsa Effie'yi kaybedecektim.Gözlerimi açtığımda Effie'nin terlediğini fark ettim kahveyi bırakıp Effie'nin yanına gittim ve elimi alnına koydum fazla...çok fazla ateşi vardı.Effie dudaklarını aralamış sayıklarken ''Effie,hastaneye gitmeliyiz.'' Falan demeye başladım Effie'yi kaldırmaya çalışırken telefonum çalmaya başladı hepsi üst üste gelirken Effie'yi yatırdım ve telefonu açıp mutfağa hızlı adımlarla ilerledim ''Harry,E-effie'nin ateşi var.'' Dediğim an verdiğim söz aklıma geldi ''Neredesiniz?'' diye sordu telaşla havluyu ve suyu hazırlamaya çalışırken ''Evde.'' Diyerek telefonu kapattım ve içeri dönüp havluyu Effie'nin alnına koydum.Effie'nin elini tuttuğum da ''Anne lütfen vurma.'' Diye mırıldanmaya başladı ''Şşşt,Effie sadece kabus.'' Derken gözüm boynundaki morluklara ve kolyeye takıldı yavaşça kolyeyi alıp cebime soktum o sıra zil art arda çalmaya başladı.Effie'yi bırakıp kapıyı açtığımda saçları dağınık ve telaşlı bir şekilde bakan Harry ve arkasında onun kadar telaşlı olan Alex ile karşılaştım..