23.Bölüm (Hayat Acayip Sürprizlerle Dolu...)

6.3K 183 2
                                    

(Bölüm Şarkısı Ve Multimedya Var)

Harry ile bir anlığına göz göze geldik Niall rahatsızca kımıldandı ''Si-simon sen ne dediğinin farkında mısın?'' diye sordu Louis ciddi bir ses tonuyla ve ardından Niall devam etti ''Onlar birbirlerinden nefret ederler.'' Diye ekledi ve Zayn gülerek ''Ah,evet,evet çok belli oluyor.'' Dedi sanırım Harry ile öpüşmemiş aklına gelmişti ve bu -sinir- edici şeyi söylerken inatla gülüyordu.Liam ellerini birbirine vurup ''Neden?Neden Effie?'' diye sordu evet,açıkla bakalım Simon Cowell diye söylendim içimden.Simon,gülerken ben de Niall'a baktım sanırım zarar görmemden korkuyordu bunu yapmamamı istiyordu.Çünkü eğer öyle bir şey olursa ki olmayacak herkesin gözünde sürtük damgası yiyecek,herkes benden nefret edecekti.Üstelik kimsenin nefretini hak etmiyorum Styles,Prim falan hariç.Onlar benden zaten nefret ediyor değil mi?Bende onlardan nefret ediyorum o zaman sorun yok.Simon,bir bana bir de hala şaşkın olan Harry'ye baktı ve dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı ''Harry ve Effie aynı lisede okudular.'' Dedi hepimiz başımızla onayladık ama keşke onu hiç tanımasaydım ve o lanet olası liseye büyük umutlarla girmeyip o gün çarpıştığımız da aptal çenemi tutup konuşmasaydım veya sadece üzgün olduğumu söyleseydim her şey daha güzel olabilirdi.Simon,konuşmasına devam ederken onu pür dikkat dinlemeye başladım ''Lise aşkı.Nefretle başlayan bir aşk hikayesi herkes için ilgi çekici olabilir.Tüm dünya yıllarca onları konuşur.Herkes ama herkes gerçek olduğuna inanır.Zaten aramızda kalacak kimse bilmeyecek.Harry'nin veya içinizden birinin ailesi bile.Sadece siz ve yönetim sahte olduğunu bilecek.'' Dedi bunu öyle bir söylemişti ki gözlerim iyice açılmıştı.Niall,bana sarılmayı bırakıp Simon'a değişik bir bakış attı ''Ona zarar gelmesini istemiyorum!'' diye bağırdı bu tepkiyi gerçekten beklemiyordum ''Niall,sakin olur musun?'' dedi Liam sakin bir ses tonuyla.Niall ellerini saçlarına götürüp yanaklarını şişirdi ''Ona zarar gelmeyecek.'' Dedi Harry Niall alayla güldü ''Hadi ama sen Styles'in onu ilk anda yatağa atmaya çalışırsın.'' Diye bağırdı Harry ellerini beline koyup ''Bana kadın avcısıymış gibi davranma!'' dedi sesinde biraz kırgınlık ama çoğunlukla sinir hakimdi Niall tam konuşacakken ayağa kalktım ''Lanet olsun,ne haliniz varsa görün!'' diye bağırıp salondan ayrıldım ceketimi giyerken Niall,ondan özür dilemişti kimin umurumda ama Niall'ın dediği kulaklarımda çınlıyordu ceketimin önünü iliklerken kolumdan biri tuttu ''Effie,lütfen.'' Bu ses Simon'a aitti kolumu sertçe çekip ''İstemiyorum.'' Cevabım kesin ve netti o sıra Simon'un omzunun üzerinden bana bakan 5 kişiye baktım Niall hala endişeliydi ''Effie.Zorundasın.'' Simon bunu derken aptalca sırıttım ''Zorunda olmak mı?Neden sen kız kılığına girip onunla sevgili olmuyorsun?'' diye sorduğumda çocukları -Harry hariç- gülme krizi tutmuştu hadi ama millet bu gerçekten komikti...

4 GÜN SONRA

Telefon.Sabahın korunda beni kaldıracak son şeydi.Ama şimdi ilk şey oldu.Telefonum çalarken gözlerimi zar zor araladım gerçekten çok uykum vardı elimi komidinin üzerine atıp telefonumu bulmaya çalıştım elime aldım ekrana bakmadan kulağıma dayadım ''Efendim?'' dedim uykulu sesimle karşı tarafta Lola heyecanla bağırıp duruyordu ''Anlıyorum Lola.'' Dedim inatla ardından o devam ederken ''Hıhı..'' artık bıkmak üzereydim sonunda pes edip ''Evet,Lola geleceksin!'' ve ardından telefonu yüzüne kapatıp komidinin üzerine koydum.Telefonu koyduktan sonra arkamı dönüp gözlerimi sıkıca kapattım ve ardından bir ses daha içimden küfür edip yataktan doğruldum ve telefonu elime alıp mesaja baktım ''Kapıdayım.'' Yazıyordu hadi ama başında bir yerlerde Günaydın yazmalıydı.Yataktan kalkıp saçımı kaşıdım dağınık bir haldeydim.Pembe hello kittyli pijama,dağınık topuz,mor halkalar,şişik gözaltları ve tanrım bir sivilce!Hadi ama bu nereden çıktı şimdi?Oflayarak banyoya girdim yüzüme 5 kere su vurduktan sonra ayaklarımı sürterek aşağı indim.Kapıyı açtığım an Styles baştan aşağı beni süzmüştüm ''Tanrı aşkına bu benim sahte sevgilim olamaz.'' Dedi beğenmemiş bir şekilde dudaklarımı birbirine bastırıp etrafa baktım ''Beğenmiyorsan bu işi bitirebiliriz benim için daha güzel olur.Hem ciddi anlamda söylüyorum Styles ben böyleyim.'' Dediğim an alayla güldü ''Her şeyi yanlış anlamak zorunda mısın?'' diye sordu ona ne diyorsun sen bakışı attıktan sonra bana sarıldı güzel arabanın içinde kameramanlar vardı ve arabanın içinden biri çekiyorlardı bunlar tam bir mal.Harry'ye sarılmayı bırakıp ona baktım ''Ne demek istedin?'' diye sorduğunda gamzelerini göstererek gülümsedi ''Sadece aşırı doğalsın bu iyi bir şey.'' Dedi ve burnumu öptü.İçeri geçtiğimizde direk burnumu sildim Harry,rahat bir şekilde salona geçerken bende onu takip ettim.Evet,millet Harry Styles'in sevgilisiyim ama SAHTE.Ailesi bilmiyor,tüm dünya bizim aşkımızı konuşabilir.Birbirine deliler gibi aşık ama birbirini deliler gibi seven iki kişiyi oynuyoruz tanrım,bazen hayat sürprizlerle dolu..

12:50

Sadece 10 dakika sonra tüm dünya Harry ile sevgili olduğumu öğrenecekti fakat hiçbiri bunun sahte olduğunu bilmeyecekti.Belki de bundan sonra bir mutsuzluğa hapsolacaktım.Pencereden gizlice dışarı bekleyen fanlara baktım hepsi hayal kırıklığına uğrayacaktı hepsi onların hayallerini çaldığımı düşünüp benden nefret edecekti.Onların hayalleri aklıma geldikçe kötü hissediyordum sahte ve aptalca bir şey için milyonlarca kız üzülecekti.Sadece bu düşünceler arasından bir anlık titremeyle düşüncelerimden sıyrıldım ''Sorun ne Effie?'' diye sordu Harry.Ve ardından elimi tuttu ona dönerken ''Bunu yapmak zor geliyor.'' Diye fısıldadım yüzümü ellerinin arasına aldı ''Effie,artık geri dönüş yok.'' Dedi ve bana sarıldı ''İstemiyorum.'' Diye mırıldandım ama duymamıştı geri ayrıldığımızda ''Sadece birkaç ay dayanmalısın.Zaten tur olacak görüşmeyeceğiz.'' Dedi mavi gözlerimi gözlerine diktim mutlu gözüküyordu ''Effie,sadece beni sevdiğini söyleyeceksin.'' Dedi ve bana sarılıp kokumu içime çekti ''Çok güzel kokuyorsun.'' Diye fısıldadı sarhoşlar gibi onu ittirdim ''İltifatlarına kendi k*çına sakla Styles.'' Diye bağırdım sesim oda da yankı yaparken o gülüyordu birden dominant tarafım beni esir aldı ''Sadece kameralar önünde Harry.Diğer türlü yaklaşırsan...'' tamamlamamıştım çünkü o anlamıştı.Simon içeri büyük bir hızla girdi ''Hadi,sizi bekliyorlar.'' Harry ile birbirimize baktık Harry elimi kavradı işte vakti gelmişti tüm dünya artık bizi konuşacaktı bizi ve gerçekten sandıkları sahte hikayemizi...

Harry,öyle şeyler anlatıyordu ki gerçekten çok şaşkındım.Bana karşı olan bakışları değişiyordu şuana kadar tek dediğim şey onu seviyorum oldu fakat o..Tanrım,bu çocuktan büyük bir oyuncu olabilir.Muhabirlerden biri ''Effie,Harry ile ilk tanıştığınız da ne hissettin?'' diye sordu.Güzel,şimdi ne cevap verecektim Harry elimi biraz daha sıkmıştı ''Şey...bilmiyorum....yani hatırlamıyorum.'' Güzel,faka basmıştım.Muhabirler gülerken bende onlara bakıyordum ''O beni mutlu ediyor,aslında ona aşık olacağım aklıma gelmezdi fakat oldum.Çok fazla kızla sevgili oldum ama Effie çok farklı.'' Diye bir şeyler gevelerken bir an bakışlarım birinde toplandı.Ah,lanet olsun!

Bad Romance (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin