Şuan tek yaptığım Harry'nin yeşil gözlerinde boğulmaktı.Anlamsız gözlerle yeşil gözlerime bakarken gelen silah sesiyle adama döndüm.Havaya ateş açmıştı polisler yanımıza gelerek Harry ile beni geri çekerken Zayn bana sarıldı.Burada neler olduğuna dair en ufak bir fikrim yoktu.Sadece izliyordum sessizce ayakta durup olanları izliyordum.Zayn sessizce ''İkinizde aptalsınız!'' diye çemkirdi.Harry ona bakarken polislerden bir tanesi ''Teslim ol!'' diye bağırdı fakat karşıda ki adamın teslim olmaya pek niyeti yoktu.Adam Alexander'ı kaldırırken Bayan Selena ona zarar vermemesi için yalvardı.Alexander'ı ileriye ittirirken ''Benim onunla işim yok!'' diye bağırdı.Alexander yavaş adımlarla annesine giderken polislerden biri gidip onu kucağına aldı ve Bayan Selena'ya teslim etti.Onlara bakarken adam Logan'ı kaldırıp kafasına silah dayadı.Polisler silahları kaldırıp yeniden teslim olması için uyarırken Logan ağlamaya başlamıştı.Adam ''Effie,yanıma gelsin!'' dediğinde bir adım atmıştım ki Harry beni durdurmuştu ''Logan'ı bırak.'' Diye yalvardım silahini sallayarak ''O zaman bana yaklaş.'' Dediğinde polislerden biri öne ilelemişti ki adam ateş etti.Polis geri çekilirken ''Onu!'' diyerek silahla beni gösterdi.Harry elimi daha sıkı kavrarken ''Hayır!'' diye bağırdı ki adam o zaman yeniden silahi minik oğluma doğrulttu elimi Harry'nin elinden kurtarıp hızla birkaç adım attım ''Lü-lütfen ona zarar verme.'' Dediğim de adam gülümseyip ''Buraya gel bebeğim.'' Diye fısıldadı.Polis ve çocuklar gitmemi söylerken onlardan kurtulup adama yaklaşmıştım.Logan ''A-anne gelme!'' dediğin de arkadan Harry bağırmıştı ''Effie dön!'' diye.Yeniden adama dönüp ''Oğlumu bırak.'' Dedim yavaş bir şekilde Logan'ı bırakırken silahı ona doğru tutuyordu.Logan yavaş bir şekilde bana yaklaşırken ''Yürü!'' diye bağırdı adam Logan biraz daha hızlanırken ''Effie,bebeğim hadi gel.'' Dedi sessizce yutkunup yürümeye başladım.Harry ve çocuklar bağırıyordu.Aklımda ki planı uygulamak istesem de birine zarar geleceğinden emindim.Logan ''Anne,dön..'' diye fısıldarken adama baktım gözlerindeki parıltıyı görebiliyordum Logan yanımdan geçerken arkamı dönmüştümki tetik sesini duydum ''Sakin Effie,sakin böyle bir hata yapma.'' Dedi.Gözlerimi sıkıca kapatıp duyduğum silah sesiyle irkilirken sıkıca kapattığım gözlerimi iyice yummuştum.O an hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi yavaşça açtım.Şuan kollarıyla titreyen vücudumu saran Harry olduğunu gördüm.Bacağıma sarılan Logan'a baktığım da ağladığını gördüm.Vurulan o adamdan başkası değildi.Harry'nin gözyaşları omzuma dökülürken ''Aptal..'' diye fısıldadı ''Seni kaybediyordum..'' diye devam etti.O sıra etrafımızı çocuklar sarmıştı.Kısacası grup kucaklaşmasıy gibi bir şeydi.Hepsi çekilirken Logan bacağımı bırakıp bana bakmaya başladı.Yüzündeki yaralar ağlamama sebeb olurken önünde eğildim ve yanağını okşadım ''Canın acıyor mu?'' diye sordum başını iki yana sallayıp kollarını boynuma doladı ''Seni çok özledim kadınım.'' Dediğinde gülmeye başladım ''Seni çok özledim adamım..'' dedim sessizce...
* * * * * * * * *
Logan uykuya dalarken kıvırcık saçlarından öptüm ve üzerini örtüp odadan çıktım.Aşağı indiğim de Harry ile göz göze geldim.Hiçbir şey demeden kolumu tuttu ve ''Çocuklar biz geleceğiz.'' Diyerek bağırdıktan sonra beni dışarı çıkardı.Harry kolumu biraz daha sıkarken ''Harry,nereye gidiyoruz?'' diyoruz diye sordum ama cevap vermek yerine arabanın kapısı açıp beni bindirmişti.Harry sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırırken ''Nereye?'' diye sordum.Sonuç koca bir sıfırdan ibaretti.Harry arabayı sürerken eve dönmek istediğimi içimden geçirdim.Kısa bir yolculuk ardından bir evin önünde durduk.Harry'ye baktığım da o da bana baktı ''Konuşacağız ama burada.'' Dedi ve arabadan indi.Kapıyı açıp indiğimde yeniden kolumu kavrayıp çekiştirmeye başladı ''Kaçmıyorum!'' diye çemkirirken ''Olsun!'' diye karşılık verdi.Sinirle gözlerimi devirdim eve girdiğimizde Harry lambayı açtı ve ilerlemeye başladı .Bende arkasından giderken salona girmiştik ''Otur..'' dediğinde onu onaylayıp oturdum ve gelmesini bekledim.Harry içeri girdiğin de ayağa kalktım kollarımı iki yana açtıktan sonra ''Söyle!Ne konuşacağız?'' diye bağırdım ''Mesela Logan'ın babası olduğumdan başlayabiliriz!'' diyerek kollarını göğsünün altında birleştirdi ''Harry bunu şimdi konuşmak zorunda mıyız?'' diye isyan ederken Harry başını eğip yeniden kaldırdı ''5 yıl Effie!Nasıl dayandın?'' diye bağırmaya başladı.Kavga yavaş yavaş alevlenirken sinir kat sayım yavaşça artıyordu.Harry ağza alınmayacak sözleri söylerken ''Harry,biliyorum yaptığım çok yanlış!Ama enin yaptıklarında hafif kalır!'' diye çıkıştığım da gözlerini irice açıp ''Sen hiç hata yapmadın değil mi?Sen hep mükemmeldin hata yapmayan kız!'' diyerek parmağını kaldırırken ''Hata yaptım Harry!Herkes yapar ama seninkiler...Tanrı aşkına geçmişe baksana!'' güzel,şimdi de Logan'ı unutup hatalara gelmiştik.Harry ''Geçmiş umurumda değil Effie!Şuan tek istediğim gerçekleri öğrenmek!'' o bana bağırırken iyiden iyiye sinirlerim artıyordu.Bunu sessiz ve sakin bir şekilde konuşabilirdik ama her şey daha fazla batıyordu.Harry bana yaklaşırken karşısında heykel gibi durmuştum.
''Evet,haklısın.Söylemedim çünkü senden tiksiniyordum.Çünkü sen aptal bir korkaksın!'' Dedim işte ateş yavaşça püskürüyordu karşımda yıkılmayı bekleyen bir Harry Edward Styles vardı devam ettim ''Çünkü sen asla sana verdiğim değeri bana vermedin!Çünkü sen hep yalan söyledin!'' gözlerini yavaşça kapatırken göğsüne bir yumruk attım ''Çünkü sen aşağılık adamın tekisin!'' bir yumruk daha indirdim.Ben ağlayıp onun göğsüne yumruk atarken o sadece gözlerini kapatmış başını dimdik tutuyordu.Sözlerime ağlayarak devam ettim ''Çünkü sen hep benden bir şeyler sakladın!Sen her zaman bana oyun oynadın.'' Üçüncü yumruğu göğsüne sert bir şekilde geçirirken bir adım geriye sendelemişti ''Çünkü Styles,sen hiçbir zaman iyi bir baba olamayacaksın.Yine yalanlar söyleyeceksin.Yine kırılacağız,yine ağlayacağız biz mutlu olamayacağız!Çünkü biz hak etmiyoruz.Mutlu olmayı hak etmiyoruz!'' sözlerim üzerine gözlerini yavaşça açtı ve yeşil gözleriyle mavi gözlerime bakmaya başladı.Yüzünü incelediğim de gördüğüm tek şey pişmanlık duygusuydu ''Çünkü ikimizde boğuluruz..'' diye fısıldadım ''Çünkü ikimizde çırpınıyoruz ama olmuyor..'' sesim git gide kısılırken Harry'nin dudaklarının titrediğini fark ettim.Elim tersiyle göz yaşlarımı silerken Harry ''Bitti mi?'' diye sordu onu hafifçe onayladım ''Bu kadar mı?'' diye devam etti ''Evet..'' diyerek onu onayladım ''Güzel.'' Diyerek salondan giderken koltuğa oturup ağlamaya devam ettim.Ellerimle yüzümü kapattım ve saatlerce ağladım hem de hiç durmadan....
Uyandığım da birine sarılıyordum.Üzerimizde pembe bir pike vardı.Başımın ağrısı tüm vücudumu etkilerken kımıldamak istemiyordum.Harry kollarını biraz daha sararken ''Günaydın.'' Diye mırıldandı bir cevap vermeden ellerinin üzerine ellerimi koyup çekmeye çalıştım ''Harry,altıma yapacağım!'' diye sızlanırken Harry ''Pekala..'' diyerek beni bıraktı.Koltuktan kalkıp hızla lavaboya koştum.İşimi bitirdikten sonra aşağı indiğim de Harry elinde arabanın anahtarlarıyla bana bakıyordu ''Logan,seni istiyormuş.'' Diyerek önden çıkarken bende omuz silkip arkasında çıktım.Birlikte arabaya bindiğimizde başımı cama yaslayıp dünü düşünmeye başladım.Sanki hiçbir şey olmamış gibiydi.Biraz farklıydı ama huzurlu hissediyordum.Hiç değilse içimi dökebilmiş ve rahatlamıştım.Evin önüne geldiğimizde Harry'nin elimi tutmasıyla irkildim ''Effie,bana son bir şans verir misin?'' diye sorduğun da gözlerine bakıp ''Belki....neden olmasın?'' dedim gülümseyip bana eğildi ve yanağımdan öptü ''Bu sefer hiçbir hata yapmayacağım sadece oğlumu ve seni mutlu edeceğim tamam mı?'' onu başımla onayladım ve birlikte eve doğru yürüdük içeriden bağırışma sesleri geliyordu.Harry ile birbirimize baktıktan sonra kapıda dikildik.Logan sesi artarken ''O benim babam değil!'' diye bağırdığını duydum ''Sizde amcam değilsiniz!'' diye devam etti.Harry elimi bırakıp yutkunurken ''Sizinde onun da canı cehenneme!Umarım geberirsiniz!'' diye bağırdı ve sonra sesler kesildi.Evet,şuna karar verdim.Logan Harry'nin onun babası olduğunu kabul etmeyecekti bunu asla istemeyecekti....