(Multimedya Var)
Başımı kaldırıp oraya bakıp bana bakan yeşil gözlerle karşılaşmam bir oldu.Demek oyun istiyorsun Styles!Pekala sizce bir oyuna başlayalım mı?Ne dersiniz?
Profesör Ryan,Harry ile konuştuktan sonra ''Arkadaşınızı zaten tanıyorsunuz tanışmaya gerek yok.Harry istediğin boş bir yere oturabilirsin.'' Dediğin de Harry'nin yüzünde geniş bir gülümseme oluştu.Şuan sadece yanı boş olan 5 kişi vardı ve onlardan biri de bendim.Harry gülümseyerek sıraların arasından geçerken kızlar ona hayran bir şekilde bakıyordu kızın biri çantasını yana çekerken Harry iyice gülümsedi o kızı pes geçince kız yüzünü asıp önüne döndü.Harry ellerini sıramın üzerine koyup bana eğildi ''Oturabilir miyim?'' diye sordu ciddi bir şekilde herkes bize bakıyordu ''Otur!'' dedim soğuk bir sesle ellerini çekip yanıma otururken herkes önüne döndü.Profesör ders anlatmaya başlarken Harry yanda duran kağıdı kendi önüne çekti ve kalemiyle bir şeyler yazmaya başladı ne yazdığıyla ilgilenmiyordum çünkü ders benim için daha önemliydi.Bir süre sonra kolumu dürtükledi ona baktığımda parmağıyla sıraya hafifçe vurup kağıtta yazan şeyi gösterdi.Göz ucuyla kağıda baktım ''Bu gün okul çıkışı seninle konuşmam gerekiyor.'' Yazıyordu kağıdı kendi önüme çekip bir şeyler yazmaya başladım o ise daha demin benim yaptığımı yapıp dersi dinliyordu ''Sürtüklerle ilgilenmiyorsun sanıyordum.'' Yazıp koluna dokundum o ise kağıdı önüne çekip yazan yazı okuyup bana baktı bakışlarında bir anlam yoktu zaten beklemiyordum da o kağıda dönerken ben de Profesörün sorduğu soruya cevap vermek üzere ayağa kalktım.Soruyu cevapladım ve yerime oturdum Harry kağıdı önüme ittirdi ''Kendine sürtük demekten vazgeç!'' yazıyordu kendi kendime gülümseyip kalemi elime aldım ''Sürtük olduğumu söyleyen sendin!'' yazdım ve ona verdim kaşlarını çatıp bana baktı bir yandan da dudağını ısırıyordu ayrıca gergin gibiydi.Son noktayı koyduğumda kağıdı aldım ''Sana öyle demek istemedim!'' bu konuşmayı sonlandırmak istiyordum ''Evet,eminim istememişindir.'' Yazıp geri ona iade ettim o sıra Profesör Ryan Harry'ye soru sorunca Harry afallamıştı yavaşça ayağa kalkıp bir şeyler demeye başladı ama cevap veremiyordu ''Hmm..şeyy..'' derken Profesör sinirlenip ''Cevaplayın Bay Styles!'' diye bağırdı onun bu haline dayanamayıp cevabı bir kağıda yazdım ve Bay Ryan görmeden Harry'yi dürttüm o ise kağıda gizlice bakıp kağıtta yazanları okudu ve soruyu cevaplamış oldu.Harry oturup kağıda ''Teşekkür ederim.'' Yazdı dudaklarımı büzüp ''Önemli değil.Dersi dikkatli dinle.'' Diye uyarıp kağıdı ona ittirdim aslında ders boyunca Hrary ile kağıttan kağıda konuştuk en sonunda ''Geliyor musun?Gelmiyor musun?'' yazınca zil çaldı ve kitaplarımı alıp hızla sınıftan çıktım.Koridor da hızla ilerlerken ''Effie bekle.'' Bu Jev'in sesiydi dediğini yapıp onu bekledim yanıma geldiğinde gergin ve şaşkın gözüküyordu ''Harry burada!'' dedi endişeli bir ses tonuyla gülümseyip ''Biliyorum.'' Diye cevap verdim Jev bu tepkime şaşırmış gibiydi çünkü yaşadıklarımı biraz olsun biliyordu....
Okulda şimdiden Harry ve benim hakkımda konuşuyorlardı sonun da okuldan çıkmıştık Jev'in 3 dersi daha olduğu için o okulda kaldı.Binadan çıktığım zaman Harry ile göz göze gelmem bir oldu.Arabaya yaslanmayı bırakıp yavaşça bana yaklaştı kızlar bize bakıyordu ''Geliyor musun?'' diye sordu başımı 'hayır.' Anlamında salladığım zaman kızlar bir şeyler demişti Harry onlara ters bir şekilde bakınca hepsi sustu bana hala bakıyorlardı.Tam gidecekken elimi sıkıca kavradı ''Güzel çünkü geliyorsun!'' dedi ve beni herkesin içinde çekiştirmeye başladı.Harry arabanın kapısını açarken ''Bırak!'' diye bağırdım aniden sırtım sertçe arabanın kapısına çarptı bu canımı acıtmıştı öyle sertçe çevirip sırtımı arabanın kapısına dayamıştı ki sadece acı içinde inlemiştim ''Effie,işimi zorlaştırıyorsun.'' Diye fısıldadı sinirle kulağıma doğru ''Canımı acıtıyorsun.'' Dedim yine acı içinde ama o umursamadan ''Sende sadece bir kere şu inadını bırakıp beni dinlesen!Aylardır bu günü bekliyorum lanet olası!'' dedi ve beni kendine çekip kapıyı açtığında kulağına ''Kıç beyinli olduğunu daha önce söylemiş miydim?'' diye sordum o ise gülümseyip ''Arabaya bin.'' Dedi bende dediğini yapıp arabaya bindim kapıyı öyle sert kapatmıştı ki bir an araba devrilecek sanmıştım.Ve bir şey daha bu halimiz okul için büyük bir dedikodu olmuştu.Harry arabayı kullanırken telefonum çaldı Lola arıyordu ''Kim?'' diye sordu sakin bir ses tonuyla cevap vermeden telefonu açtım ''Efendim? Tamam Lola gelebilirsiniz. Dur,seni çok özledim 3'ümüz birlikte kalabiliriz. Evet,gerçekten. Bende seni seviyorum.'' Ve telefonu kapattım.Alex'in evinde fare bulunmuş ve Lola çok korktuğu için bana geleceklerdi tabi Alex kabul ederse 3'ümüz birlikte kalabilirdik her şey Alex'e bağlıydı.Harry sonunda arabayı durdurdu ve bana döndü ben ona bakmıyordum sadece yola bakıyordum ''Bana bak.'' Dedi aniden ama yine de yapmamıştım elini çeneme koydu ve ona bakmamı sağladı ''O gece sadece kıskandım.'' Diye başladı lafına ''Herkes kıskanıyor Harry ama hiç kimse kimseyi gay,sürtük,lezbiyen yerine koymuyor.'' Dedim susmuştu.Sadece susup bana bakmaya devam etti ''Dostça olsa bile bana seni seviyorum demedin.'' Dedi gülümseyerek gözlerine baktım ''Biz hiçbir zaman dost olmadık Harry.'' Dedim ve arabadan indim ve gözyaşlarım akmasına izin verdim kaldırımda yürürken hızla arabayla yanımdan geçti....
Geç de olsa eve sonunda gelebilmiştim saat 8 olmak üzereydi ayrıca karşımızdaki eve yandaki eve aynı gün birilerinin taşınması saçma gelmişti.Anahtarı deliğe takmadan kapı açıldı ve bir Lola Ross sarılışıyla karşılaştım o bana sarılırken Alex gülümsüyordu ''Tamam,boğuluyorum.'' Dedim gülümseyerek Lola beni bırakıp ''Sonunda geldin.Alex sen söylemek ister misin?'' diye sordu onlara baktım Alex gülümseyerek ''Artık hep beraber yaşıyoruz.'' Dediğinde ikisine birden sarıldım gerçekten çok sevinmiştim.Alex,Lola ve ben.Artık yalnız değildim sıkılmayacaktım.Onlar salona çıkarken bende odama çıktım.Üzerimdekilerden kurtulup rahat bir şeyler giydim açıkçası rahat takılmayı seviyordum.Alex buradaydı ama ondan utanmama gerek yoktu çünkü o beni pijamayla,eşofmanla,dağınık topuzla,süt içerken falan görmüştü o yüzden rahat edebilirdim.Lola ile Alex masaya oturmuş konuşuyorlardı bende arlarına katıldım.Lola yine en güzel yemeklerini yapmıştı neredeyse bir aydır pek fazla yemek yemiyordum.Hayır,yemek yapmayı biliyorum fakat pek fazla vaktim olmuyordu.Alex Lola'nın fareden nasıl korktuğunu göstererek anlatırken gülmekten yerlere yatmıştık gerçekten harika ve komik bir çocuktu ve Lola ile birbirlerine uyuyorlardı.Alex ''Harry ile gerçekten ayrıldınız mı?'' diye sorduğunda ortam birden bozuldu ''Alex,artık yatalım mı?'' dedi Lola Alex anlamış olacak ki onayladı ve ''İyi geceler.'' Diyip yukarı çıktılar.Bende lambayı kapatıp odama çıktım Alex ile Lola'nın sesleri geliyordu ''Ona neden sordun?'' dedi Lola sesinde sinir hakimdi ''Sadece merak ettim.Gerçekten yakışıyorlardı.'' Dedi Alex sakin bir ses tonuyla ''Onu ağlatacaktın.'' Diye bağırınca ''Bağırma!Tamam yarın özür dilerim.'' Dedi Lola cevap vermemişti arından tekrar Alex'in sesini duydum ''Seni seviyorum prensesim.'' Dediğini daha fazla dayanamayıp odama gittim çünkü sahte de olsa Harry ile yaşadığımız mutlu günler aklıma gelmişti.Üzerimi değiştirip lavaboya girdim saçlarımı dağınık topuz yapıp dişlerimi fırçalamaya başladım sırtım biraz olsun sızlıyordu.Dişlerimi fırçaladıktan sonra odama girdim ve pencereye yöneldim perdeyi çekememiştim çünkü karşı evin penceresinden bana bakan birini gördüm.Harry Styles!